Matchday 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Go Ahead met 3-0 gewonnen van Volendam. Gun het ze wel om naar de eredivisie te gaan 
Boschker bedankt !
Man of the match bij eredivisie live lol
Spelen wel beide ondermaats.
Spelen wel beide ondermaats.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Sparta Rotterdam 0-0 Roda jc. Erg saaie eerste helft. 2de helft was wat boeiender om naar te kijken van alle 2 de kanten wel wat kansjes maar verder liep het toch gewoon uit op 0-0. 
Hoop echt dat Sparta even Roda eruit flikkert. Maar denk helaas dat Roda het niet moeilijk gaat krijgen in Kirchrao.
Dat waren 2 beste goaltjes... word nog een spannende 2e helft.
Chadli had de goal van Tadic gemist, dus dacht dat het zelf maar ff te doenWesz91 wrote:Dat waren 2 beste goaltjes... word nog een spannende 2e helft.
Bolle Boschker blijft weer lachwekkend 
Net zoveel als Twente. Zijn er maar weinig uit de Eredivisie die wat te zoeken hebben in Europa. Op ze hoogst Ajax, PSV en Feyenoord (en eigenlijk zelfs die niet eens). Hoop op wat leuke tegenstanders in de voorrondes.
Last edited by Wesz91 on 26 May 2013 15:35, edited 1 time in total.
-
J
Hoeveel staat Roda - Sparta?
0-1, oftewel roda moet 2x nog in 1 helft.. zou inderdaad een schande zijn als ze degraderen.JEFSKIII wrote:Hoeveel staat Roda - Sparta?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vind Roda ook gewoon Eredivisie-waardig, had er wel op gehoopt, leuk dat het in de 90e minuut beslist werd door Roda.
Let maar op, volgend jaar haalt Roda een middenmoot plek.
Ik ben neutraal bij volendam-eagles.
Als seizoenkaarthouder bij PEC vind ik t juist mooi als Eagles erbij komt, leuke uitwedstrijden zijn dat altijd.
Maar aan de andere kant, Volendam zijn 'vrienden' van PEC, dus Volendam uit is ook echt een geweldig tripje.
Ik zou het wel leuk vinden als eagles nu gewoon met 4-0 geklopt wordt, maar als ze wel eredivisie halen hoor je mij ook niet klagen
Let maar op, volgend jaar haalt Roda een middenmoot plek.
Ik ben neutraal bij volendam-eagles.
Als seizoenkaarthouder bij PEC vind ik t juist mooi als Eagles erbij komt, leuke uitwedstrijden zijn dat altijd.
Maar aan de andere kant, Volendam zijn 'vrienden' van PEC, dus Volendam uit is ook echt een geweldig tripje.
Ik zou het wel leuk vinden als eagles nu gewoon met 4-0 geklopt wordt, maar als ze wel eredivisie halen hoor je mij ook niet klagen
Mooi voor Go Ahead, vind ik wel een leuke club 
Eens, een van de weinige clubs waar 'de nostalgie van het voetbal' nog aanwezig iswootum wrote:Mooi voor Go Ahead, vind ik wel een leuke club
Sowieso seizoenskaart halen voor GAE hahaha
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Och dan krijg je dat weer.....Glenn wrote:Sowieso seizoenskaart halen voor GAE hahaha
Zodra een club succesvol is gaat ineens iedereen er heen, gaat het slecht dan zijn ze er niet.
Zulke mensen kan ik geen supporter noemen, sorry..
Hij zegt toch ook niet dat ie supporter is? Misschien gaat die wel omdat het leuk en goedkoop is, of om de topclubs te zien spelen.ramon038 wrote:Och dan krijg je dat weer.....Glenn wrote:Sowieso seizoenskaart halen voor GAE hahaha
Zodra een club succesvol is gaat ineens iedereen er heen, gaat het slecht dan zijn ze er niet.
Haha ik ben voor twente vriend vindt GAE sowieso mooie club en ik ben gewoon aan het dollen lolllramon038 wrote:Och dan krijg je dat weer.....Glenn wrote:Sowieso seizoenskaart halen voor GAE hahaha
Jij snapt het.....Daveytl wrote:Hij zegt toch ook niet dat ie supporter is? Misschien gaat die wel omdat het leuk en goedkoop is, of om de topclubs te zien spelen.ramon038 wrote:Och dan krijg je dat weer.....Glenn wrote:Sowieso seizoenskaart halen voor GAE hahaha