Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

En toch is er wel een kern van waarheid. Ajax is dit seizoen erg vaak benadeeld door de arbitrage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:59 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
En toch is er wel een kern van waarheid. Ajax is dit seizoen erg vaak benadeeld door de arbitrage.

Ik heb maar weinig wedstrijden van Ajax gezien dit jaar, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Maar ik kan zo een aantal voorbeelden bij PSV geven, die ze ook zeker punten hebben gekost. In de bekerfinale wordt Lens in de zestien aan z'n arm naar beneden getrokken (geen penalty gegeven), Kuipers fluit niet voor een overtreding in de thuiswedstrijd tegen Ajax waardoor de 2-3 valt, de vijfde gele kaart van Van Bommel was gewoon vol op de bal, maar mist daardoor wel de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Zo zijn van alle andere clubs vast ook tal van situaties van een scheidsrechter op te noemen die in het nadeel van die club ligt. Ik geloof er niks van dat Ajax meer benadeeld is dan andere clubs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:

Ik heb maar weinig wedstrijden van Ajax gezien dit jaar, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Maar ik kan zo een aantal voorbeelden bij PSV geven, die ze ook zeker punten hebben gekost. In de bekerfinale wordt Lens in de zestien aan z'n arm naar beneden getrokken (geen penalty gegeven), Kuipers fluit niet voor een overtreding in de thuiswedstrijd tegen Ajax waardoor de 2-3 valt, de vijfde gele kaart van Van Bommel was gewoon vol op de bal, maar mist daardoor wel de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Zo zijn van alle andere clubs vast ook tal van situaties van een scheidsrechter op te noemen die in het nadeel van die club ligt. Ik geloof er niks van dat Ajax meer benadeeld is dan andere clubs.

Die discussie gaat er bij hun niet meer in, alleen Ajax is benadeeld, heel af en toe geven ze Roda nog toe maar voor de rest is het altijd tegen hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:24 

Bierkoning

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Daveytl schreef:

Die discussie gaat er bij hun niet meer in, alleen Ajax is benadeeld, heel af en toe geven ze Roda nog toe maar voor de rest is het altijd tegen hun.

Ja en andersom is het precies zo, heb je ooit een niet-Ajax fan horen zeggen dat Ajax misschien wel een ietsie pietsie beetje pech heeft gehad door arbitrale fouten? Nee hoor. Ik kan me nog een wedstrijd herinneren tegen ik geloof Real Madrid dat Ajax twee zuivere goals afgekeurd zag worden, en zelfs toen had men het lef te zeggen dat de Ajax fans niet zo moesten zeiken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:28 

Hardtraxx Veteran

Ajax is toen twee keer benadeeld, dat gaat niemand ontkennen. Maar het 2 doelpunten optellen gaat niemand het mee eens zijn. Als de eerste goal goed wordt gekeurd krijg je natuurlijk een heel andere wedstrijd en zal het 2e moment nooit zijn gebeurd (niemand weet wat wel). En laten we niet vergeten dat Real natuurlijk wel een heel stuk sterker was die wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die achteraf analyses met dit soort dingen ook een beetje wazig. Het is altijd maar "hadden, hadden, hadden" en daarom zo subjectief als het maar zijn kan.

Overigens vind ik Ajax een terechte kampioen, hebben het meest constant gepresteerd en ik zie ze eigenlijk ook het verst komen in de Champions League (al hoop ik van harte dat PSV ook door gaat!). Benieuwd naar de playoffs: Twente, Utrecht, Heereveen en Groningen. Zou leuk zijn voor Utrecht, maar ik zie Twente eigenlijk het verste komen in Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:19 

Hardtraxx Veteran

Steffnov, doe die bril ff af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Steffnov, doe die bril ff af.

Ik? :lol: volgens mij bekijk ik het een stuk objectiever dan velen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

Ging om deze opmerking:

Steffnov schreef:

Tuurlijk worden anderen ook benadeeld, maar het valt gewoon op dat het Ajax gewoon erg vaak gebeurde dit jaar. Het is niet voor niets dat Ajax dit jaar maar 3 penalty's heeft gekregen terwijl alleen Feyenoord er al 14 heeft. Natuurlijk ligt dit ook aan manier van spelen, maar kan geen toeval zijn.

Radio 1 had ook al onderzocht dat Ajax eind April de laatste 7 100% penalties was misgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Ach dat gezeik achteraf. De scheidsrechters moeten binnen milliseconden een beslissing nemen vanaf 1 punt. Wij zien alles 100x vanaf verschillende punten in verschillende snelheden achteraf dus dan is het makkelijk zeuren. Zolang ze geen camera systeem zoals bij de hockey gebruiken blijf je het houden. De ene keer word je benadeeld, de andere keer bevoordeeld. Helaas kijkt iedereen alleen naar de momenten dat je benadeeld wordt en niet naar de momenten dat je bevoordeeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 21:53 

Hardtraxx Crew

Zo, weer terug; het was echt 3x niks vandaag. Sparta was gewoon de hele wedstrijd de bovenliggende partij. Bij 2-3 had ik ze nog een hele kleine kans gegeven, nu wordt het onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Ongelofelijk jammer dat Sparta nog 2 goals weg gaf, maarja 4-2 uit winnen zou voldoende moeten zijn om door te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:03 

Hardtraxxer

Whaha WTF las net op Twentefans: Barcelona toont interesse in Rosales (bullshit) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:31 

Bierkoning

Glenn schreef:
Whaha WTF las net op Twentefans: Barcelona toont interesse in Rosales (bullshit) :thumbdown:

Ze hebben toch al een leuke mascotte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 16:24 

Hardtraxx Crew

Zat ook vandaag niet heel veel meer in, al hadden er wel 2 handsballen bestraft mogen worden met een penalty. Overall gezien heeft Sparta de grotere kansen gehad.

En wat onzettend mooi dat Venlo er uit ligt :D Gun die club echt helemaal niks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

Glenn schreef:

Tja...Büttner naar Man United had ook niemand verwacht. Je weet het maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

Wat een zooi ellende... Ben er helemaal kapot van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:44 

Volendam of Go Ahead terug in de eredivisie, dat is lang geleden ^^

Verder mag Sparta Rotterdam ook wel weer de eredivisie in, blij dat VVV eruit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:59 

Aan het typen...

Ik hoop dat GAE promoveert, kan Twente mooi een aantal beloften stallen aankomend seizoen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Volendam of Go Ahead terug in de eredivisie, dat is lang geleden ^^

Nee hoor, 2009 nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 01:34 

Kraak... Piep...

Als ik mn geld zou inzetten op de play-offs zou het voor Volendam, Sparta en Utrecht wezen.

Ik heb ook liever dat twente wint maar ik zie Utrecht eerder winnen. Zij spelen op het moment net iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Yes, Frankie blijft 4 jaar extra, dat betekend iig nog 4 kampioenschappen gegarandeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 18:57 

Frank de Boer kennende zie ik hem echt nog wel 4 jaar blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Yes, Frankie blijft 4 jaar extra, dat betekend iig nog 4 kampioenschappen gegarandeerd ^^

Wat een held is het ook :worship: :worship: :yay: :yay: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 19:20 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Frank de Boer kennende zie ik hem echt nog wel 4 jaar blijven

Tsja er hoeft maar 1 gekke sheik te zijn die echt geld heeft en hem een megacontract aanbiedt wat niet te weigeren is, zie ik hem wel vertrekken binnen die contractduur. Maar de intentie hiervan is natuurlijk uitermate prettig :D

Jonk en Bergkamp schijnen ook bijgetekend te hebben.
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic