Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:06 

Iets zegt me dat als hij geen rood had gekregen hij volgend seizoen nog gewoon ging voetballen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:24 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Iets zegt me dat als hij geen rood had gekregen hij volgend seizoen nog gewoon ging voetballen xd

Haha zo'n gevoel had ik ook al xd, vindt van bommel trouwens maar een smerig voetballertje. Ons FCT heeft dik verdiend gewonnen! Met als uitblinker toch wel Gutiérrez wat een held! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 19:21 

Van Bommel past in het rijtje Strootman, Mertens, Toivonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

Van Bommel nooit een sympathieke speler gevonden.
Altijd van die smerige overtredingen maken en altijd tegen de scheids mekkeren.
Positief is wel dat van bommel volgens mij de enige psv'er was dit seizoen die echt inzet toonde in elke wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 20:17 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
wootum schreef:
Citaat:
PSV-aanvoerder, ras-PSV'er en clubheld Mark van Bommel stopt als profvoetballer, meldt hij zojuist live op tv. #psv #bommel

Wat een geweldige speler en wat een held, nu hopen op een mooie afscheidswedstrijd voor hem. Mark van Bommel (L) (L)

Stoppen met een rode kaart :corn:

Idd, iets beters dan zo'n afscheid voor van Bommel had ik me niet kunnen wensen. Zeer vervelende en smerige speler :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 20:21 

Kraak... Piep...

Mooi gespeeld van Twente. Castaignos begint ook eindelijk eens los te komen. (Op die fout in de eigen 16 na.)

En tja van bommel..ironisch.
Hij maakt het er zelf na. Al die keren dat hij wegkwam met een smerige overtreding keren dan op je laatste wedstrijd opeens tegen je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:37 

Hardtraxx Addict

Ik vind het niet zozeer altijd een smerige overtreding. In Nederland is de sport veel minder hard dan in het buitenland. Van Bommel is gewoon een van de weinigen die het spelletje nog als een man speelt. En dat vind ik als een Ajacied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:39 

Hardtraxx Veteran

Heb je helemaal gelijk in, alleen deze 2 kaarten heeft niets met mannelijk te maken, dit heeft te maken met het risico op een blessure veroorzaken bij die speler. Gewoon volledig terechte gele kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:56 

Hardtraxx Veteran

PSV kan gelukkig toch nog iets vieren dit jaar op 31 augustus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:41 

Hardtraxx Addict

Glenn schreef:
JEFSKIII schreef:

Haha zo'n gevoel had ik ook al xd, vindt van bommel trouwens maar een smerig voetballertje. Ons FCT heeft dik verdiend gewonnen! Met als uitblinker toch wel Gutiérrez wat een held! (L)

Zo is dat Glenn!
Wel balen voor van Bommel dat ie nu geschorst is voor z'n eigen afscheidswedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Wel balen voor van Bommel dat ie nu geschorst is voor z'n eigen afscheidswedstrijd.

Of dit is een hele flauw grap, of iemand (die je dit heeft wijs gemaakt) kan heel overtuigend over komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Machiel schreef:

Of dit is een hele flauw grap, of iemand (die je dit heeft wijs gemaakt) kan heel overtuigend over komen xd

Dat je daar nog over na moet denken... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:48 

Hardtraxxer

Machiel schreef:
Glenn schreef:
JEFSKIII schreef:

Zo is dat Glenn!

Haha inderdaad! Was gisteren net een kleutertje joh bij Derksen &...... heeft de helft van de tijd lopen janken! Bahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:48 

6-3 winst van Schalke ^^

Pastore gekocht :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
6-3 winst van Schalke ^^

Pastore gekocht :cool:

Verkeerde topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:58 

Zie het nu pas, verrek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:13 

Hardtraxx Elite

De NRC heeft onderzocht hoe het seizoen was geëindigd als er geen arbitrale fouten waren gemaakt.
Hier de uitslag:

1. Ajax 82 pnt
2. PSV 66
3. F'noord 64
4. Vitesse 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:44 

JeftaElachouri schreef:
De NRC heeft onderzocht hoe het seizoen was geëindigd als er geen arbitrale fouten waren gemaakt.
Hier de uitslag:

1. Ajax 82 pnt
2. PSV 66
3. F'noord 64
4. Vitesse 55

Wat een onzin. Heb het artikel niet gelezen, maar wanneer is iets een arbitrale fout? Was die goal van Feyenoord afgelopen weekend bijvoorbeeld een fout of juist terecht goedgekeurd? Zo zijn er iedere weekend tig momentjes (al dan niet terechte penalty's, kaarten etc. blijven toch subjectief).
Daarnaast slaat het nergens op om op die manier een puntenaantal te bepalen, als een club in de eerste minuut een onterechte penalty krijgt en de wedstrijd met 0-1 wint, betekent dat niet dat ze die wedstrijd zonder een arbitrale fout niet hadden gewonnen.
Sterker nog, eigenlijk moet je dan ook schorsingen door onterechte kaarten doorberekenen, wat onmogelijk is. Misschien dat PSV wel in de Kuip had gewonnen als van Bommel dan niet geschorst was, wat deels te wijten is aan 2 of 3 onterechte gele kaarten aan het begin van het seizoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
JeftaElachouri schreef:
Hier de uitslag:

1. Ajax 82 pnt
2. PSV 66
3. F'noord 64
4. Vitesse 55

Wat een onzin. Heb het artikel niet gelezen, maar wanneer is iets een arbitrale fout? Was die goal van Feyenoord afgelopen weekend bijvoorbeeld een fout of juist terecht goedgekeurd? Zo zijn er iedere weekend tig momentjes (al dan niet terechte penalty's, kaarten etc. blijven toch subjectief).
Daarnaast slaat het nergens op om op die manier een puntenaantal te bepalen, als een club in de eerste minuut een onterechte penalty krijgt en de wedstrijd met 0-1 wint, betekent dat niet dat ze die wedstrijd zonder een arbitrale fout niet hadden gewonnen.
Sterker nog, eigenlijk moet je dan ook schorsingen door onterechte kaarten doorberekenen, wat onmogelijk is. Misschien dat PSV wel in de Kuip had gewonnen als van Bommel dan niet geschorst was, wat deels te wijten is aan 2 of 3 onterechte gele kaarten aan het begin van het seizoen?

Dit dus.
Vind dit trouwens echt geen niveau van NRC, had dit eerlijk gezegd eerder verwacht van De Telegraaf of het AD

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
JeftaElachouri schreef:
Hier de uitslag:

1. Ajax 82 pnt
2. PSV 66
3. F'noord 64
4. Vitesse 55

Het zal denk ik een schatting zijn. En een kaart is imo anders dan een penalty niet geven. Kaarten heb je aan je zelf te wijten of ze nou terecht op onterecht zijn. Al maak jij 10 overtredingen en je krijgt bij de 10de pas geel voor een bout reden dan is het gewoon een optelsom.

Maar dan nog, Ajax is kampioen, die waren dit seizoen het beste. Klaar.

Hardtraxx Crew

http://www.vi.nl/nieuws/241066/Werder-B ... arcelo.htm

Hahaha wat is dit. Ik geef een feest als ie deze zomer verkocht wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

En het dan gek vinden dat Werder dit jaar maar net aan degradatie is ontkomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:56 

Hardtraxxer

wootum schreef:
http://www.vi.nl/nieuws/241066/Werder-Bremen-geinteresseerd-in-bekritiseerde-Marcelo.htm

Hahaha wat is dit. Ik geef een feest als ie deze zomer verkocht wordt :lol:

Dat is beloofd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:47 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
En het dan gek vinden dat Werder dit jaar maar net aan degradatie is ontkomen xd

Alsof ze er van balen en volgend jaar een nieuwe poging willen wagen om te degraderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:23 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
Hier de uitslag:

1. Ajax 82 pnt
2. PSV 66
3. F'noord 64
4. Vitesse 55

Iedereen minder punten... behalve onze vrienden uit de hoofdstad >.< .
Hoe dik kunnen ze het er op leggen zeg.
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic