J
Bij welke wedstrijd was dat dan eigelijk ?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Vorig jaar toch met die bekerwedstrijd Ajax - AZ
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
HardstyleForEvah wrote: Wat bedoel je hiermee, dit was geen ajacied hoor :lol:
Is gewoon een Ajacied? :P
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
:surrender:
Fuzzylogic wrote:
Neuh hoor xd Is hij een Ajacied omdat ie dit toevallig doet bij een wedstrijd van Ajax? Het was niet voor niks dat iedete Ajacied begon te fluiten toen hij dit deed.
J
Ach dan kun je iig stellen dat Ajacieden wel lef hebben het te doen :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
HardstyleForEvah wrote::surrender:
Fuzzylogic wrote:
Neuh hoor xd Is hij een Ajacied omdat ie dit toevallig doet bij een wedstrijd van Ajax? Het was niet voor niks dat iedete Ajacied begon te fluiten toen hij dit deed.
Nee, hij is Ajacied omdat hij fan (geen supporter) van Ajax is. Dat de rest ertegen is verandert dat feit niet
JEFSKIII wrote:Ach dan kun je iig stellen dat Ajacieden wel lef hebben het te doen :lol:
Moet je trots op zijn.
J
Zeg ik dan dat ik dat ben? Nee he
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ach lekker huilen allemaal!! xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
En uiteindelijk. ..... IS AJAX1 KAMPIOEN :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Project 141 wrote:Goed argument :P Je was toch aan het beargumenteren waarom hooligan wesley volgens jou geen ajacied was?
Nee dit was ik niet, dit is gewoon een feit. Beargumenteer jij anders is waarom hij wél een Ajacied is.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
lekker boeiend allemaal xd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
HardstyleForEvah wrote:
Project 141 wrote:Goed argument :P Je was toch aan het beargumenteren waarom hooligan wesley volgens jou geen ajacied was?
Beargumenteer jij anders is waarom hij wél een Ajacied is.
Steffnov wrote:Nee, hij is Ajacied omdat hij fan (geen supporter) van Ajax is. Dat de rest ertegen is verandert dat feit niet.
J
Ligt een bod klaar van Ajax voor Maher een geld bedrag en de verdienste van Serero :)
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
JEFSKIII wrote:Ligt een bod klaar van Ajax voor Maher een geld bedrag en de verdienste van Serero :)
Ik vind Maher eigenlijk maar niks voor Ajax zie hem liever naar een Engelse subtopper gaan of een leuk ploegje in Duitsland ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Glenn wrote:
JEFSKIII wrote:Ligt een bod klaar van Ajax voor Maher een geld bedrag en de verdienste van Serero :)
Ik vind Maher eigenlijk maar niks voor Ajax zie hem liever naar een Engelse subtopper gaan of een leuk ploegje in Duitsland ;)
Die knipoog doet t em :thumbup: Vandaag ff waardig het seizoen afsluiten, en dan op naar nummer 33*!
Last edited by Peperkoek on 12 May 2013 13:05, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
HardstyleForEvah wrote:
Glenn wrote:
Die knipoog doet t em :thumbup: Vandaag ff waardig het seizoen afsluiten, en dan op naar nummer 32!
Hopelijk vanmiddag winnen van PSV mooie afsluiting van t seizoen! Op naar volgend jaar!
J
HardstyleForEvah wrote:
Glenn wrote:
Die knipoog doet t em :thumbup: Vandaag ff waardig het seizoen afsluiten, en dan op naar nummer 32!
Zo goed volg jij Ajax, op naar nummer 32, die nummer 32 hebben we al dus word nummer 33, jij bink van de kinderbijslag
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
:lol: :lol: Mijn fout, heb idd nog nummer 32 in mn kop zitten xd Zal t ff aanpassen
J
Hoef je niet aan te passen hoor, daardoor staat er altijd nog in mijn quote 32, schaam je maar in een hoekje met je tamagochi .
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
JEFSKIII wrote:Hoef je niet aan te passen hoor, daardoor staat er altijd nog in mijn quote 32, schaam je maar in een hoekje met je tamagochi .
Ja dat weet ik, nu kan ik niet meer fatsoenlijk op Hardtraxx zitten/chillen, aangezien deze ongelofelijke fout :$ 'Tamagochi'?
J
Het scheelt dat Hardtraxx een uitlaatklep is voor gejank en frustratie tegenwoordig omdat Hardstyle op de radio komt en commercieel is/al was en Wildstylez volgens velen de scene kapot gaat maken net zoals het bij de ''House'' enz is ''gebeurd'' he, dus dat scheelt

En weer over voetbal nu
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Image

Zegt genoeg denk ik, hoewel ik het wel een sneue foto vind zo haha
J
Van Bommel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
PSV-aanvoerder, ras-PSV'er en clubheld Mark van Bommel stopt als profvoetballer, meldt hij zojuist live op tv. #psv #bommel
Wat een geweldige speler en wat een held, nu hopen op een mooie afscheidswedstrijd voor hem. Mark van Bommel (L) (L)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
wootum wrote:
PSV-aanvoerder, ras-PSV'er en clubheld Mark van Bommel stopt als profvoetballer, meldt hij zojuist live op tv. #psv #bommel
Wat een geweldige speler en wat een held, nu hopen op een mooie afscheidswedstrijd voor hem. Mark van Bommel (L) (L)
Stoppen met een rode kaart :corn: