Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
'wat een vertoning door die dwerg te laten zingen daar :lol:

hopen op een leuke pot met veelgoals
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
nou lekker begin xd
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Hahahahahahahaha, en dat is 2...
J
Haha en dan AZ de kazen noemen, enigstte kaas is PSV, gatenkaas wel te verstaan.

En maar middenvelders kopen :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
ja en dan dreunt lens ook nog die bal op de paal
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hahahahaha gemeente voetballertjes helemaal niks :lol:

erg jammer dat ze wel voorronde CL spelen
J
Zie ze die eerlijk gezegd niet overleven
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
JEFSKIII wrote:Zie ze die eerlijk gezegd niet overleven
ik gun het ze ook niet
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
JEFSKIII wrote:Zie ze die eerlijk gezegd niet overleven
Mwah, PSV heeft na Ajax wel de meeste kans van alle clubs in Nederland om de voorrondes te overleven, mede dankzij hun gunstige Europese ranking. Die zullen namelijk wel in een geplaatste pot terecht komen en daardoor de nummers 3/4 uit de Big 5 ontlopen.
J
Dan nog, hoop ik niet dat ze CL halen, Paralimpics Sport Vereniging.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
JEFSKIII wrote:Dan nog, hoop ik niet dat ze CL halen, Paralimpics Sport Vereniging.
Ik ook niet. Geen CL voor PSV betekent meer inkomsten voor Ajax en waarschijnlijk is het ook beter voor Nederland qua ranking op de coëfficiëntielijst. PSV zal namelijk meer punten kunnen halen uit de Europa League dan uit de Champions League. Dus het is voor heel Nederland behalve Eindhoven beter wanneer PSV de Champions League poulefase misloopt. ^^
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik was gvd steeds te laat om een goede pic te maken, maar toch vind ik dit nog wel een mooie ^^

Image

Zoiets als dit:

Image
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Zo, weer terug uit Rotterdam. Tot een uur of 6 was het retegezellig, vooral in de trein :P Vanaf toen alleen maar zitten ergeren, hoe kun je een finale zo slap en ongeconcentreerd beginnen. Dan kom je nog terug tot 2-1, maar elk duel verliezen, overal te laat komen. Het was een droevige bende vandaag, wel typerend voor het seizoen. Over al die reacties op fb laat ik me maar niet uit :) Ohja, nog 1 ding: dat klappertjes-publiek van AZ :lol: :lol:

Dan maar weer naar volgend seizoen toe leven, seizoenskaart is iig weer verlengd. FORZA PSV!!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Wel knap trouwens dat je haat jegens PSV blijkbaar groter is dan de liefde voor die van je eigen club El Mare :whistle: als je zelfs al foto's gaat maken...
J
Dus? Als er een ploeg is in de eredivisie die zich ZO ERG voorlul heeft gezet, is het PSV, dat kun je niet ontkennen
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Niks mis met een beetje leedvermaak, zeker niet als het Van Bommel is. Ook erg slim van de gemeente Eindhoven trouwens.

Image
J
Dat is al een voorbeeld met wat ik bedoelde ''hoe zet je je eige voorlul''

Dan vraag je er toch om, en die hoofdredacteur van het AD, die is nog helderziend ook :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
JEFSKIII wrote:Dat is al een voorbeeld met wat ik bedoelde ''hoe zet je je eige voorlul''
Ben je zelf ook aardig mee bezig xd
J
Dat doen ajacieden nooit ^^
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wize wrote:Niks mis met een beetje leedvermaak, zeker niet als het Van Bommel is. Ook erg slim van de gemeente Eindhoven trouwens.

Image
Wat een arrogantie :nono:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
JEFSKIII wrote:Dat doen ajacieden nooit ^^
Image

Image

Image

Nee, ajacieden zetten zichzelf nooit voor schut :lol: :lol: En nee, ik ben niet op m'n teentjes getrapt, heb gewoon niks te doen.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nee dat is gefeliciteerd.
Die t komt omdat het een 2e/3e persoon van het werkwoord is in tegenwoordige tijd.
Net zoals je zegt Eindhoven loopt ipv Eindhoven loop, is het hier Eindhoven feliciteert.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
wootum wrote:
Image
Dit zou zomaar eens een marketingtrucje kunnen zijn :D Nu komt de naam van het bedrijf wel in omloop.
J
wootum wrote:
Image

Image

Image

Nee, ajacieden zetten zichzelf nooit voor schut :lol: :lol: En nee, ik ben niet op m'n teentjes getrapt, heb gewoon niks te doen.
Hahaha, scherp Joris :P
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
[quote="wootum"]

Image

Wat bedoel je hiermee, dit was geen ajacied hoor :lol: