'wat een vertoning door die dwerg te laten zingen daar
hopen op een leuke pot met veelgoals
hopen op een leuke pot met veelgoals
ik gun het ze ook nietJEFSKIII wrote:Zie ze die eerlijk gezegd niet overleven
Mwah, PSV heeft na Ajax wel de meeste kans van alle clubs in Nederland om de voorrondes te overleven, mede dankzij hun gunstige Europese ranking. Die zullen namelijk wel in een geplaatste pot terecht komen en daardoor de nummers 3/4 uit de Big 5 ontlopen.JEFSKIII wrote:Zie ze die eerlijk gezegd niet overleven
Ik ook niet. Geen CL voor PSV betekent meer inkomsten voor Ajax en waarschijnlijk is het ook beter voor Nederland qua ranking op de coëfficiëntielijst. PSV zal namelijk meer punten kunnen halen uit de Europa League dan uit de Champions League. Dus het is voor heel Nederland behalve Eindhoven beter wanneer PSV de Champions League poulefase misloopt.JEFSKIII wrote:Dan nog, hoop ik niet dat ze CL halen, Paralimpics Sport Vereniging.

Ben je zelf ook aardig mee bezigJEFSKIII wrote:Dat is al een voorbeeld met wat ik bedoelde ''hoe zet je je eige voorlul''
Wat een arrogantieWize wrote:Niks mis met een beetje leedvermaak, zeker niet als het Van Bommel is. Ook erg slim van de gemeente Eindhoven trouwens.
JEFSKIII wrote:Dat doen ajacieden nooit

Dit zou zomaar eens een marketingtrucje kunnen zijnwootum wrote:JEFSKIII wrote:Dat doen ajacieden nooit![]()
Hahaha, scherp Joriswootum wrote:JEFSKIII wrote:Dat doen ajacieden nooit
Nee, ajacieden zetten zichzelf nooit voor schut![]()
En nee, ik ben niet op m'n teentjes getrapt, heb gewoon niks te doen.