Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:23 

Hardtraxx Elite

Wize schreef:
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...

Ik vind het ook echt verschrikkelijk, die shirtjes met roze... Maar dat het goed zal verkopen is 1 ding wat zeker is, bij FC Utrecht is het 2011 (roze) uitshirt nog steeds 1 van de best verkochte, die ik ook echt spuuglelijk vond..

OFFTOPIC: Dat Bayern shirt van dit jaar, jubileum/CL shirt ofzo, dat is pas een mooi shirt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

Smaken verschillen, ik vind hem niet veel lelijker dan alle andere Ajax shirts
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
Wize schreef:
Jezus wat lelijk! Zou niet misstaan bij de toppers dit >.< Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...

roze koppelen aan dames en homo's :')
Laat je ballen eens indalen

Echt he, slaat helemaal nergens op xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:36 

Mooi nieuw shirt van Ajax, gaat zeker gehaald worden + broekje en trainingspak.

En overigens heeft Maher al aangegeven naar Ajax te willen, en niet naar PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Dat begrijp ik maar al te goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:42 

Hardtraxxer

Geniaal! Als klein mannetje tekende ik nieuwe tenues voor voetbalclubs en Brabander zijnde heb je nogal snel een hekel aan Ajax, dus ik tekende ze bij Ajax altijd roze. Nooit verwacht dat dit nog eens werkelijkheid zou worden. Het was een hectische dag, maar dit maakt veel goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:52 

Zelfs in het rose worden we nog kampioen, dat jubileum shirt van PSV heeft alleen maar ongeluk gebracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:22 

Aan het typen...

JEFSKIII schreef:
Mooi nieuw shirt van Ajax, gaat zeker gehaald worden + broekje en trainingspak.

Of Maher volgend seizoen zijn wedstrijden nu in het shirt van Ajax of PSV speelt, is nog niet duidelijk. "Ik weet het zelf nog niet. We wachten gewoon af.
Oftewel eergisteren, dus geef eens een bron als je wat roept...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 04:53 

Na die uitspraak was Maher enkele keren gespot met Overmars en op ''De Toekomst'' :P
Zegt al aardig wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 09:10 

Hardtraxxer

Jorann schreef:
Wize schreef:
Jezus wat lelijk! Zou niet misstaan bij de toppers dit >.< Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...

roze koppelen aan dames en homo's :')
Laat je ballen eens indalen

Een beetje primitief en overdreven wel ja.

Toch is dit shirt echt totaal niet mijn ding. Die fluoriserende kleuren vind ik niet echt wat, al vind ik het bij het huidige uit-shirt nog wel redelijk mooi. Als het gewoon rood was geweest dan had het er al een stuk beter uitgezien. Het logo mag van mij ook wel in een normale kleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:07 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
JEFSKIII schreef:
Na die uitspraak was Maher enkele keren gespot met Overmars en op ''De Toekomst'' :P
Zegt al aardig wat

Hou toch op joh :P Hij wil naar allebei wel, dus als ie dan al bij één gezien is betekent dat niet dat ie niet meer naar de ander wil

Dat zegt ie toch ook niet? Hij verwacht en natuurlijk hoopt dat Maher naar ajax komt, dit is ook zijn goed recht. Persoonlijk hoop ik ook dat maher naar Ajax komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:12 

Aan het typen...

HardstyleForEvah schreef:
Project 141 schreef:
JEFSKIII schreef:
Zegt al aardig wat

Hou toch op joh :P Hij wil naar allebei wel, dus als ie dan al bij één gezien is betekent dat niet dat ie niet meer naar de ander wil

Dat zegt ie toch ook niet? Hij verwacht en natuurlijk hoopt dat Maher naar ajax komt, dit is ook zijn goed recht. Persoonlijk hoop ik ook dat maher naar Ajax komt!

JEFSKIII schreef:

Hij roept dus zomaar wat: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187381 Net als al die andere uitspraken, dat hij nu 8 miljoen zou kosten en dat 10 miljoen uitgeven Overmars niets uitmaakt als Eriksen of De Jong vertrekt. Ik heb het allemaal nog steeds nergens kunnen lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:14 

Hardtraxx Veteran

Over het hoofd gezien dan, ach Jefskii kijkt (net zo als ik) met een Ajax-bril naar sommige dingen, niks mis mee toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:33 

Aan het typen...

Nee hij is gewoon inhoudelijk zwak en provoceert alleen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Voetbalzone :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

:huh: Gewoon mijn favoriete voetbal ( nieuws) site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Maar betrouwbaarder dan de mensen hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:14 

Hardtraxx Veteran

Pak dan VI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:23 

Aan het typen...

El Mare schreef:

Er staat gewoon een verwijzing naar de volkskrant in. En ja voetbalzone kickt op misleidende titels en brengt soms geruchten als de waarheid, maar dit soort berichten worden gewoon overgenomen uit een krant. Doet dus niets af aan de inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:16 

Hardtraxxer

Voetbalzone is de meest onbetrouwbare site -.-. Doe mij dan maar gewoon VI dat is voor mij de betrouwbaarste voetbalsite die er is haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:21 

Hardtraxx Veteran

Glenn schreef:
Voetbalzone is de meest onbetrouwbare site -.-. Doe mij dan maar gewoon VI dat is voor mij de betrouwbaarste voetbalsite die er is haha!

Voetbalzone post idd gewoon geruchten, hiervan weten hun zelf ook niet of het waar is. Maar ik vind die geruchten toch leuk om te lezen, VI post veel meer feiten (hier is niks mis mee), maar hierdoor zijn ze natuurlijk 'betrouwbaarder'. Dit komt dus omdat ze niks fout kunnen hebben, aangezien het feiten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:29 

Hardtraxxer

Glenn schreef:

Voetbalzone post idd gewoon geruchten, hiervan weten hun zelf ook niet of het waar is. Maar ik vind die geruchten toch leuk om te lezen, VI post veel meer feiten (hier is niks mis mee), maar hierdoor zijn ze natuurlijk 'betrouwbaarder'. Dit komt dus omdat ze niks fout kunnen hebben, aangezien het feiten zijn.

Mee eens, is altijd wel leuk om die geruchtjes enzo te lezen. Trouwens erg jammer dat Ferguson stopt maarja wat wil je ook hij is dacht ik 71? Was wel een fan van hem. Iemand enig idee wie goed zou passen bij man utd? Ik denk zelf dat ik Klopp van BVB wel graag als trainer van man utd zie! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:35 

Hardtraxx Veteran

Moyes, in dit is ook de verwachting. Lees: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187415
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:37 

Hardtraxxer

Moyes, in dit is ook de verwachting. Lees: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187415

Ja nou je het zegt! Ik heb er ook iets over gelezen. Het is overigens een goeie trainer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Forza AZ :D
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic