Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Twente is dus absoluut geen (directe) concurrent van Ajax. Dat je dat nog durft te beweren...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Ik voorzie rond Maher overigens wel weer een rechtzaak over sportieve vooruitgang enzo komen -.- heeft een bepaalde club patent op
Chukkels wrote:Twente is dus absoluut geen (directe) concurrent van Ajax. Dat je dat nog durft te beweren...
Ah, daarom stonden we bij de winterstop ook nog voor. 2e seizoenhelft is een ander verhaal maar een Twente enigszins in vorm doet gewoon bovenin mee en dat weet jij ook. Of is het je alweer te hoog in de bol geschoten?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Sterker nog, FC Twente heeft de meeste competitie ronden (13) van alle clubs bovenaan gestaan afgelopen seizoen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Het is eerder in Twentes bol geschoten. Twente is niets meer dan een omhooggevallen provincieclubje, dat een paar jaar leuk heeft meegedaan dankzij de centjes van de heer Munsterman, maar gewoon kwaliteit en potentie tekort komt om steevast bij de top te horen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lyst wrote:Sterker nog, FC Twente heeft de meeste competitie ronden (13) van alle clubs bovenaan gestaan afgelopen seizoen.
Nou geweldig maar je wint er niks mee
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Chukkels wrote:dankzij de centjes van de heer Munsterman
Hij heeft er geen cent ingestoken :lol: als je het dan toch argumenten probeert te maken, heb dan in ieder geval een idee waar je het over hebt.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
JEFSKIII wrote:
Lyst wrote:Buiten dat, ik vraag me af of Ajax dusdanige bedragen op tafel gaat leggen. Maher en Van Ginkel kunnen wel willen, maar AZ wil minstens 10mil voor Maher (terecht overigens) en Tadic gaat ook niet voor onder de 12 de deur uit en al helemaal niet naar een directe concurrent. Ook al heeft Ajax het geld er misschien liggen, ik zie ze eigenlijk geen bedragen boven de 10 miljoen meer uitgeven.
Overmars had al aangegeven het bedrag te willen betalen mocht De Jong en/of Eriksen vertrekken. :)
Dus die 10miljoen voor Maher word echt geen probleem, en overigens is Maher nu rond de 8 miljoen.
Maar we zullen het zien de komende maanden ^^
Waar heeft Overmars dat aangegeven dan?
2 mei wrote:Tot hoever Ajax wil gaan, is niet bekend; Frank de Boer herhaalde recent wel dat zijn club nog steeds geen absurde transfersommen meer betaalt. Maher lijkt wel in die categorie te vallen.
Afhankelijk van of PSV CL haalt, zie ik hem dus eerder naar PSV vertrekken, puur en alleen omdat PSV wel zo gek is om zulke bedragen op tafel te leggen. Als ze geen CL halen, zie ik inderdaad een rechtszaak ontstaan. En ik lees ook nergens het bedrag 8 miljoen, dus als je daar ook een bron voor hebt zou dat fijn zijn.
Hoofdcoach wrote:
Lyst wrote:Sterker nog, FC Twente heeft de meeste competitie ronden (13) van alle clubs bovenaan gestaan afgelopen seizoen.
Nou geweldig maar je wint er niks mee
Nee, want anders hadden ze nu wel een schaal gehad, het ging ook niet over winnen, het ging over concurreren. En als je 20 rondes lang boven Ajax staat, mag je gerust spreken van een directe concurrent.
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Ik ben wel erg benieuwd naar de aankomende transferperiode. Bij Ajax vertrekken misschien Eriksen, De Jong, Vermeer en Alderweireld. Bij Feyenoord misschien Martins-Indi, De Vrij en Clasie. Bij PSV misschien Strootman, Toivonen, Mertens, etc. Bij Vitesse vertrekt Bony. Ben benieuwd wie er daadwerkelijk vertrekken en wie er daar voor terug komen.

Fc Twente kent gewoon een minder jaar, maar staat er financieel wel zeer goed voor. Het is nu zaak dat ze een goede trainer aanstellen die de boel weer op de rit krijgt en rust in de club brengt. Verder moeten ze vooral investeren in het middenveld, want daar loopt alleen maar middelmaat met Brama en Janssen. Fer loopt als een ongemotiveerde zoutzak op het veld, dus die kan je beter verkopen. Aankomend seizoen moeten ze de boel weer op de rit krijgen, zodat ze het seizoen daarop weer mee kunnen strijden om de titel.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik ben ook voor een tussenjaar, en nu echt een tussenjaar en niet als excuus achteraf. Men moet Fer en Janssen in ieder geval zien te lozen, Brama is op zich nog best een prima stofzuiger. Ik zou dan juist niet al teveel investeren in het middenveld. Met Ebecillio heb je een groot talent (beste speler EK-17), van Shadrach Eghan verwacht ik dat dat een van de sensaties van 2013/14 gaat worden, Promes is uitgeroepen tot het talent van de Jupiler League, Gutierrez doet het steeds beter nu hij op linkshalf staat en Hölscher is eigenlijk ook een aanvallende middenvelder. Inclusief Brama (of een vervanger voor hem als hij weggaat) heb je dan 6 man voor het middenveld.

Er moet wel geinvesteerd worden in een opvolger van Douglas, want hij zorgt er in zijn eentje voor dat iedere verdediger die naast hem staat, het goed lijkt te doen (Bengtsson, Bjelland, Braafheid, Wisgerhof) echter zonder de kwaliteiten van een Douglas verwacht ik dat deze verdediging door de mand gaat vallen. Ook een linksback is noodzakelijk, gezien Braafheid vertrekt en ik Schilder aanvallend niet echt veel vind brengen.

Als vervanger van Mihaylov hebben ze de keeper van Volendam op het oog, die onlangs gedebuteerd heeft in het Nederlands elftal (al zegt dat niet alles, want Marsman is ook een jeugd-international). In het geval van een tussenjaar kan het in ieder geval geen kwaad om hem voor de leeuwen te gooien.

In de voorhoede moet Chadli vervangen worden door een gelijkwaardige speler (het liefst iemand voor aan de rechterkant, zodat Tadic naar links kan) als hij vertrekt en moet er een 2e spits bijkomen die de druk bij Castaignos in ieder geval weg kan nemen. Joshua John en Hölscher zijn verder prima back-ups.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Lyst wrote:Ik ben ook voor een tussenjaar, en nu echt een tussenjaar en niet als excuus achteraf. Men moet Fer en Janssen in ieder geval zien te lozen, Brama is op zich nog best een prima stofzuiger. Ik zou dan juist niet al teveel investeren in het middenveld. Met Ebecillio heb je een groot talent (beste speler EK-17), van Shadrach Eghan verwacht ik dat dat een van de sensaties van 2013/14 gaat worden, Promes is uitgeroepen tot het talent van de Jupiler League, Gutierrez doet het steeds beter nu hij op linkshalf staat en Hölscher is eigenlijk ook een aanvallende middenvelder. Inclusief Brama (of een vervanger voor hem als hij weggaat) heb je dan 6 man voor het middenveld.

Er moet wel geinvesteerd worden in een opvolger van Douglas, want hij zorgt er in zijn eentje voor dat iedere verdediger die naast hem staat, het goed lijkt te doen (Bengtsson, Bjelland, Braafheid, Wisgerhof) echter zonder de kwaliteiten van een Douglas verwacht ik dat deze verdediging door de mand gaat vallen. Ook een linksback is noodzakelijk, gezien Braafheid vertrekt en ik Schilder aanvallend niet echt veel vind brengen.

Als vervanger van Mihaylov hebben ze de keeper van Volendam op het oog, die onlangs gedebuteerd heeft in het Nederlands elftal (al zegt dat niet alles, want Marsman is ook een jeugd-international). In het geval van een tussenjaar kan het in ieder geval geen kwaad om hem voor de leeuwen te gooien.

In de voorhoede moet Chadli vervangen worden door een gelijkwaardige speler (het liefst iemand voor aan de rechterkant, zodat Tadic naar links kan) als hij vertrekt en moet er een 2e spits bijkomen die de druk bij Castaignos in ieder geval weg kan nemen. Joshua John en Hölscher zijn verder prima back-ups.
Eens met bijna je hele verhaal. Heb alleen wel de nodige vraagtekens bij Ebecilio. las dat hij goede vriendjes was met Fer, Cabral en Castaignos. Dat -met name Fer en Cabral- zijn nu niet echt spelers die er boven uit springen als het gaat om inzet, passie en emotie. Zijn spelers die puur voor eigen belang spelen. Met name Fer speelt de laatste tijd als een uitgebluste en ongeinteresseerde 30+er. (En dat draagt dan ook nog eens de aanvoerdersband, schande). Hoop dat Ebecilio anders in elkaar steekt en wel wil investeren en wil 'werken' voor en bij Twente.
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Lees net ook dat ze zo goed als rond zijn met Sonny Stevens, eerste keeper van Volendam. Ben benieuwd als hij komt of dat wat wordt. Mihaylov speelt alsof hij er totaal geen zin in heeft die man die straalt ook helemaal niks uit!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Image

Ik mag toch hopen dat dit niet het wedstrijdshirt is en dat de camera de kleuren verkeerd weergeeft. ROZE?! Ajax-onwaardig, snel een andere shirtsponsor zoeken aub! >.<
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Chukkels wrote:Image

Ik mag toch hopen dat dit niet het wedstrijdshirt is en dat de camera de kleuren verkeerd weergeeft. ROZE?! Ajax-onwaardig, snel een andere shirtsponsor zoeken aub! >.<
Hahahaha, stel flikkers :$
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
dat lijkt wel op roze ja... zeker als je rechts naar logo kijkt. jammer
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hopelijk is dat trainings tenue xD

Edit:
Image
Deze vind ik wel vet ;p
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Model is echt nice, maar waarom roze >.< Doe dan geel of wit ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Ik vind 'em wel vet zo :P
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
hardcoresjors wrote:Ik vind 'em wel vet zo :P
Welke? Het shirt die die jongen vast heeft, of die Siem de Jong aan heeft?

Ik hoop toch ook echt niet dat het roze is! >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
HardstyleForEvah wrote:

Je ziet toch dat het roze is of ben je kleurenblind.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
HardstyleForEvah wrote:

Je ziet toch dat het roze is of ben je kleurenblind.
Whaha idd, en natuurlijk degene die dat jong vast heeft :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Die dat jongetje vast heeft wel nice ja :)
Ik denk dat het een beetje fluorescerend rood achtig is ipv roze
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Pommer, Dit bedoel ik dus:
Hoofdcoach wrote:Ik denk dat het een beetje fluorescerend rood achtig is ipv roze
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
dat shirt met de strepen zit ook op de auto's dus hopelijk word dat 'm ook!
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Jezus wat lelijk! Zou niet misstaan bij de toppers dit >.< Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Wize wrote:Jezus wat lelijk! Zou niet misstaan bij de toppers dit >.< Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...
roze koppelen aan dames en homo's :')
Laat je ballen eens indalen