JEFSKIII schreef:
Lyst schreef:
Buiten dat, ik vraag me af of Ajax dusdanige bedragen op tafel gaat leggen. Maher en Van Ginkel kunnen wel willen, maar AZ wil minstens 10mil voor Maher (terecht overigens) en Tadic gaat ook niet voor onder de 12 de deur uit en al helemaal niet naar een directe concurrent. Ook al heeft Ajax het geld er misschien liggen, ik zie ze eigenlijk geen bedragen boven de 10 miljoen meer uitgeven.
Overmars had al aangegeven het bedrag te willen betalen mocht De Jong en/of Eriksen vertrekken.

Dus die 10miljoen voor Maher word echt geen probleem, en overigens is Maher nu rond de 8 miljoen.
Maar we zullen het zien de komende maanden

Waar heeft Overmars dat aangegeven dan?
2 mei schreef:
Tot hoever Ajax wil gaan, is niet bekend; Frank de Boer herhaalde recent wel dat zijn club nog steeds geen absurde transfersommen meer betaalt. Maher lijkt wel in die categorie te vallen.
Afhankelijk van of PSV CL haalt, zie ik hem dus eerder naar PSV vertrekken, puur en alleen omdat PSV wel zo gek is om zulke bedragen op tafel te leggen. Als ze geen CL halen, zie ik inderdaad een rechtszaak ontstaan. En ik lees ook nergens het bedrag 8 miljoen, dus als je daar ook een bron voor hebt zou dat fijn zijn.
Hoofdcoach schreef:
Lyst schreef:
Sterker nog, FC Twente heeft de meeste competitie ronden (13) van alle clubs bovenaan gestaan afgelopen seizoen.
Nou geweldig maar je wint er niks mee
Nee, want anders hadden ze nu wel een schaal gehad, het ging ook niet over winnen, het ging over concurreren. En als je 20 rondes lang boven Ajax staat, mag je gerust spreken van een directe concurrent.