Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Twente is dus absoluut geen (directe) concurrent van Ajax. Dat je dat nog durft te beweren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:02 

Hardtraxx Veteran

Ik voorzie rond Maher overigens wel weer een rechtzaak over sportieve vooruitgang enzo komen -.- heeft een bepaalde club patent op

Chukkels schreef:
Twente is dus absoluut geen (directe) concurrent van Ajax. Dat je dat nog durft te beweren...

Ah, daarom stonden we bij de winterstop ook nog voor. 2e seizoenhelft is een ander verhaal maar een Twente enigszins in vorm doet gewoon bovenin mee en dat weet jij ook. Of is het je alweer te hoog in de bol geschoten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:08 

Aan het typen...

Sterker nog, FC Twente heeft de meeste competitie ronden (13) van alle clubs bovenaan gestaan afgelopen seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:09 

Hardtraxx Veteran

Het is eerder in Twentes bol geschoten. Twente is niets meer dan een omhooggevallen provincieclubje, dat een paar jaar leuk heeft meegedaan dankzij de centjes van de heer Munsterman, maar gewoon kwaliteit en potentie tekort komt om steevast bij de top te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Sterker nog, FC Twente heeft de meeste competitie ronden (13) van alle clubs bovenaan gestaan afgelopen seizoen.

Nou geweldig maar je wint er niks mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dankzij de centjes van de heer Munsterman

Hij heeft er geen cent ingestoken :lol: als je het dan toch argumenten probeert te maken, heb dan in ieder geval een idee waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:17 

Aan het typen...

JEFSKIII schreef:
Lyst schreef:
Buiten dat, ik vraag me af of Ajax dusdanige bedragen op tafel gaat leggen. Maher en Van Ginkel kunnen wel willen, maar AZ wil minstens 10mil voor Maher (terecht overigens) en Tadic gaat ook niet voor onder de 12 de deur uit en al helemaal niet naar een directe concurrent. Ook al heeft Ajax het geld er misschien liggen, ik zie ze eigenlijk geen bedragen boven de 10 miljoen meer uitgeven.

Overmars had al aangegeven het bedrag te willen betalen mocht De Jong en/of Eriksen vertrekken. :)
Dus die 10miljoen voor Maher word echt geen probleem, en overigens is Maher nu rond de 8 miljoen.
Maar we zullen het zien de komende maanden ^^

Waar heeft Overmars dat aangegeven dan?
2 mei schreef:
Tot hoever Ajax wil gaan, is niet bekend; Frank de Boer herhaalde recent wel dat zijn club nog steeds geen absurde transfersommen meer betaalt. Maher lijkt wel in die categorie te vallen.

Afhankelijk van of PSV CL haalt, zie ik hem dus eerder naar PSV vertrekken, puur en alleen omdat PSV wel zo gek is om zulke bedragen op tafel te leggen. Als ze geen CL halen, zie ik inderdaad een rechtszaak ontstaan. En ik lees ook nergens het bedrag 8 miljoen, dus als je daar ook een bron voor hebt zou dat fijn zijn.

Hoofdcoach schreef:
Lyst schreef:

Nou geweldig maar je wint er niks mee

Nee, want anders hadden ze nu wel een schaal gehad, het ging ook niet over winnen, het ging over concurreren. En als je 20 rondes lang boven Ajax staat, mag je gerust spreken van een directe concurrent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:28 

Hardtraxxer

Ik ben wel erg benieuwd naar de aankomende transferperiode. Bij Ajax vertrekken misschien Eriksen, De Jong, Vermeer en Alderweireld. Bij Feyenoord misschien Martins-Indi, De Vrij en Clasie. Bij PSV misschien Strootman, Toivonen, Mertens, etc. Bij Vitesse vertrekt Bony. Ben benieuwd wie er daadwerkelijk vertrekken en wie er daar voor terug komen.

Fc Twente kent gewoon een minder jaar, maar staat er financieel wel zeer goed voor. Het is nu zaak dat ze een goede trainer aanstellen die de boel weer op de rit krijgt en rust in de club brengt. Verder moeten ze vooral investeren in het middenveld, want daar loopt alleen maar middelmaat met Brama en Janssen. Fer loopt als een ongemotiveerde zoutzak op het veld, dus die kan je beter verkopen. Aankomend seizoen moeten ze de boel weer op de rit krijgen, zodat ze het seizoen daarop weer mee kunnen strijden om de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:54 

Aan het typen...

Ik ben ook voor een tussenjaar, en nu echt een tussenjaar en niet als excuus achteraf. Men moet Fer en Janssen in ieder geval zien te lozen, Brama is op zich nog best een prima stofzuiger. Ik zou dan juist niet al teveel investeren in het middenveld. Met Ebecillio heb je een groot talent (beste speler EK-17), van Shadrach Eghan verwacht ik dat dat een van de sensaties van 2013/14 gaat worden, Promes is uitgeroepen tot het talent van de Jupiler League, Gutierrez doet het steeds beter nu hij op linkshalf staat en Hölscher is eigenlijk ook een aanvallende middenvelder. Inclusief Brama (of een vervanger voor hem als hij weggaat) heb je dan 6 man voor het middenveld.

Er moet wel geinvesteerd worden in een opvolger van Douglas, want hij zorgt er in zijn eentje voor dat iedere verdediger die naast hem staat, het goed lijkt te doen (Bengtsson, Bjelland, Braafheid, Wisgerhof) echter zonder de kwaliteiten van een Douglas verwacht ik dat deze verdediging door de mand gaat vallen. Ook een linksback is noodzakelijk, gezien Braafheid vertrekt en ik Schilder aanvallend niet echt veel vind brengen.

Als vervanger van Mihaylov hebben ze de keeper van Volendam op het oog, die onlangs gedebuteerd heeft in het Nederlands elftal (al zegt dat niet alles, want Marsman is ook een jeugd-international). In het geval van een tussenjaar kan het in ieder geval geen kwaad om hem voor de leeuwen te gooien.

In de voorhoede moet Chadli vervangen worden door een gelijkwaardige speler (het liefst iemand voor aan de rechterkant, zodat Tadic naar links kan) als hij vertrekt en moet er een 2e spits bijkomen die de druk bij Castaignos in ieder geval weg kan nemen. Joshua John en Hölscher zijn verder prima back-ups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:59 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik ben ook voor een tussenjaar, en nu echt een tussenjaar en niet als excuus achteraf. Men moet Fer en Janssen in ieder geval zien te lozen, Brama is op zich nog best een prima stofzuiger. Ik zou dan juist niet al teveel investeren in het middenveld. Met Ebecillio heb je een groot talent (beste speler EK-17), van Shadrach Eghan verwacht ik dat dat een van de sensaties van 2013/14 gaat worden, Promes is uitgeroepen tot het talent van de Jupiler League, Gutierrez doet het steeds beter nu hij op linkshalf staat en Hölscher is eigenlijk ook een aanvallende middenvelder. Inclusief Brama (of een vervanger voor hem als hij weggaat) heb je dan 6 man voor het middenveld.

Er moet wel geinvesteerd worden in een opvolger van Douglas, want hij zorgt er in zijn eentje voor dat iedere verdediger die naast hem staat, het goed lijkt te doen (Bengtsson, Bjelland, Braafheid, Wisgerhof) echter zonder de kwaliteiten van een Douglas verwacht ik dat deze verdediging door de mand gaat vallen. Ook een linksback is noodzakelijk, gezien Braafheid vertrekt en ik Schilder aanvallend niet echt veel vind brengen.

Als vervanger van Mihaylov hebben ze de keeper van Volendam op het oog, die onlangs gedebuteerd heeft in het Nederlands elftal (al zegt dat niet alles, want Marsman is ook een jeugd-international). In het geval van een tussenjaar kan het in ieder geval geen kwaad om hem voor de leeuwen te gooien.

In de voorhoede moet Chadli vervangen worden door een gelijkwaardige speler (het liefst iemand voor aan de rechterkant, zodat Tadic naar links kan) als hij vertrekt en moet er een 2e spits bijkomen die de druk bij Castaignos in ieder geval weg kan nemen. Joshua John en Hölscher zijn verder prima back-ups.

Eens met bijna je hele verhaal. Heb alleen wel de nodige vraagtekens bij Ebecilio. las dat hij goede vriendjes was met Fer, Cabral en Castaignos. Dat -met name Fer en Cabral- zijn nu niet echt spelers die er boven uit springen als het gaat om inzet, passie en emotie. Zijn spelers die puur voor eigen belang spelen. Met name Fer speelt de laatste tijd als een uitgebluste en ongeinteresseerde 30+er. (En dat draagt dan ook nog eens de aanvoerdersband, schande). Hoop dat Ebecilio anders in elkaar steekt en wel wil investeren en wil 'werken' voor en bij Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:02 

Hardtraxxer

Lees net ook dat ze zo goed als rond zijn met Sonny Stevens, eerste keeper van Volendam. Ben benieuwd als hij komt of dat wat wordt. Mihaylov speelt alsof hij er totaal geen zin in heeft die man die straalt ook helemaal niks uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Ik mag toch hopen dat dit niet het wedstrijdshirt is en dat de camera de kleuren verkeerd weergeeft. ROZE?! Ajax-onwaardig, snel een andere shirtsponsor zoeken aub! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:50 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Afbeelding

Ik mag toch hopen dat dit niet het wedstrijdshirt is en dat de camera de kleuren verkeerd weergeeft. ROZE?! Ajax-onwaardig, snel een andere shirtsponsor zoeken aub! >.<

Hahahaha, stel flikkers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:59 

Hardtraxx Veteran

dat lijkt wel op roze ja... zeker als je rechts naar logo kijkt. jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:06 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk is dat trainings tenue xD

Edit:
Afbeelding
Deze vind ik wel vet ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:11 

Bierkoning

Model is echt nice, maar waarom roze >.< Doe dan geel of wit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ik vind 'em wel vet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Welke? Het shirt die die jongen vast heeft, of die Siem de Jong aan heeft?

Ik hoop toch ook echt niet dat het roze is! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:19 

Bierkoning

HardstyleForEvah schreef:
hardcoresjors schreef:

Je ziet toch dat het roze is of ben je kleurenblind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:24 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
HardstyleForEvah schreef:
hardcoresjors schreef:

Je ziet toch dat het roze is of ben je kleurenblind.

Whaha idd, en natuurlijk degene die dat jong vast heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Die dat jongetje vast heeft wel nice ja :)
Ik denk dat het een beetje fluorescerend rood achtig is ipv roze
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer, Dit bedoel ik dus:
Hoofdcoach schreef:
Ik denk dat het een beetje fluorescerend rood achtig is ipv roze
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:44 

Hardtraxxer

dat shirt met de strepen zit ook op de auto's dus hopelijk word dat 'm ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:12 

Hardtraxxer

Jezus wat lelijk! Zou niet misstaan bij de toppers dit >.< Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:18 

Hardtraxxer

Wize schreef:
Jezus wat lelijk! Zou niet misstaan bij de toppers dit >.< Ik kan me ook niet voorstellen dat dit goed verkoopt. Alleen onder de dames en heumeau's misschien...

roze koppelen aan dames en homo's :')
Laat je ballen eens indalen
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic