Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:22 

En volgend seizoen ook met Van Ginkel en Maher gewoon naar de 33e landstitel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:48 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Ajax alweer kampioen? Verdomme, op de een of andere manier heb ik altijd al een hekel gehad aan Ajax. Vind die spelers altijd zo irritant en ze menen veel van zichzelf, en ze kunnen ook totaal niet tegen hun verlies wanneer ik toevallig een wedstrijd kijk.

Ajax heeft dit seizoen in de Eredivisie slechts 2 wedstrijden verloren. Zo vaak zal je niet gekeken hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
SL8492 schreef:
Ajax alweer kampioen? Verdomme, op de een of andere manier heb ik altijd al een hekel gehad aan Ajax. Vind die spelers altijd zo irritant en ze menen veel van zichzelf, en ze kunnen ook totaal niet tegen hun verlies wanneer ik toevallig een wedstrijd kijk.

Ajax heeft dit seizoen in de Eredivisie slechts 2 wedstrijden verloren. Zo vaak zal je niet gekeken hebben..

Haha, ik dacht hetzelfde maar toen bedacht ik mezelf 'gewoon negeren'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:05 

Hardtraxxer

Gefeliciteerd voor de mensen die ajax supporter zijn, twente faalde weer is.... Lurling wat n held oh oh wat een goal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
:lol:

Ajax is juist één van de sportiefste teams uit de competitie. Diep respect voor Frank de Boer, wat een prestatie drie keer op rij kampioen :worship:

Ze hebben zelfs 32 gele kaarten in totaal gekregen, het minste aantal van dit seizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

JODEUUUHH!! Huldiging was weer mooi in Amsterdam, 3e x op rij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:56 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Jij bent vast een Limburger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 00:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
SL8492 schreef:

Jij bent vast een Limburger?

Waarom zou je uit Limburg komen om een hekel aan Ajax te hebben?
Nouja, toevallig heb ik zelf ook een schijthekel aan die club en kom ook uit Limburg, daar niet van, maar snap niet wat dat daarmee te maken heeft :P

Ot, saaie wedstrijd gezien in Venlo, eerste helft was waardeloos van beide kanten en tweede helft wel ietsje meer actie, VVV iets sterker maar 0-0 uiteindelijk terechte uitslag.
Wedstrijd tegen Vitesse volgende week boeit me niet meer, kan alleen nog maar naar de play-offs kijken nu... Is maar te hopen dat we Dordrecht treffen want tegen Go Ahead vliegen we eruit denk ik.
Tweede ronde zou wel heerlijk zijn als dat tegen Maasnicht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 00:49 

Hardtraxx Elite

Heeft helemaal niets met Limburg te maken. Heb geen hekel aan de club, maar aan de fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 01:41 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen hier :') krijg er welhaast spijt van sportief te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:13 

Hardtraxxer

Heerlijke dag gehad gisteren. :thumbsup: Nu maar weer met m'n brakke kop en een big smile naar school. Eerst feestje gevierd in het stadion en daarna even bij het ArenA-park. Eigenlijk een beetje een trieste bende tussen de flatgebouwen zo'n feest vieren. Het was natuurlijk best gezellig, maar zoals de huldiging twee jaar geleden was op het Museumplein, zo had het eigenlijk moeten zijn. Helaas zijn er altijd weer van die paupers die het moeten verzieken voor de normale Ajacieden. Wij zijn ook redelijk vroeg richting de stad gegaan en hebben daar een lekker feestje gevierd.

Hulde voor Frank de Boer, de technische staf en de spelers! :worship: Daley Blind terecht als beste Ajax-speler van het seizoen gekozen. Al had de prijs ook naar Vermeer of De Jong kunnen gaan. Fischer gekozen als talent van het jaar en dat is logisch. 21 Wedstrijden gespeeld en 10 goals is toch niet slecht voor je debuutjaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:16 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd Ajacieden, volkomen verdiend natuurlijk. Respect voor Frankie.
Hopen dat van Basten Heerenveen volgend seizoen volledig op de juiste koers krijgt, dit seizoen vaak genoeg gezien dat we het best wel kunnen. Gister weer een flinke misstap gemaakt en dubbel zuur dat Groningen dan toch een puntje pakt.

Lurling had gister even een flinke opvlieger trouwens. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:21 

Fischer gaat het volgend seizoen alleen maar beter doen, pas 18 jaar en dan al zo goed spelen, word het goudhaantje van Ajax ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 08:54 

Hardtraxx Elite

Iemand uitspraak van Lurling gehoord? Wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:04 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Iemand uitspraak van Lurling gehoord? Wat een held.

Die mafkees had er met rood af gemoeten. Met zijn gemaakte haat tegen feyenoord, walgelijk figuur die lurling >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:13 

Altijd al een overschatte voetballer geweest die Lurling, zo'n net niet spelertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:12 

Hardtraxx Elite

Maar afgelopen wedstrijd vond ik hem toch wel een held. Inderdaad had hij er met rood af gemoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:46 

Volgend seizoen wellicht Cuenca en Muniesa voor vast bij Ajax, Muniesa transfer, Alderweireld verkopen voor 10miljoen, en kassa :cool:
Fulham wil zo goed als zeker Enoh overnemen, De Jong en Eriksen mogen blijven van mij, maar als ze gaan lekker v Ginkel en Maher halen

Lukoki loodsen, Sana nog even in het 2e droppen, en haal voor in de breedte maar Gudelj op van NAC, en Tadic mag ook komen kan BoerRigter ook weg of de bank op definitief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

Daar is maar 1 huidige smiley goed voor: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:44 

En waarom dan? Omdat je Tadic niet naar Ajax ziet vertrekken? Maher en v Ginkel hebben al aangegeven naar Ajax te willen, en Cuenca blijft soieso al een jaar langer bij Ajax, Muniesa acht ik ook wel zeker

Gudelj hoop ik op en ook Tadic zou miss toch wel welkom zijn omdat ik het niet zie zitten in Lukoki/BoerRigter, Sana oordeel ik niet over die heeft veel talent maar had al een seizoen erop zitten in Zweden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:47 

Hardtraxx Veteran

Ne, omdat je klinkt alsof je Fifa zit te spelen. Tadic kun je overigense ook best wel uit je hoofd zetten. Gudelj is volgens mij al rond met Fiorentina (alweer). En de rest moet je ook nog maar zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:50 

Hardtraxxer

Tadic loopt alleen maar Fischer in de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:54 

Wize schreef:
Tadic loopt alleen maar Fischer in de weg.

Dat is waar, en dat word de speler van Ajax de komende jaren en levert in de toekomst een hoop geld op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:56 

Aan het typen...

Buiten dat, ik vraag me af of Ajax dusdanige bedragen op tafel gaat leggen. Maher en Van Ginkel kunnen wel willen, maar AZ wil minstens 10mil voor Maher (terecht overigens) en Tadic gaat ook niet voor onder de 12 de deur uit en al helemaal niet naar een directe concurrent. Ook al heeft Ajax het geld er misschien liggen, ik zie ze eigenlijk geen bedragen boven de 10 miljoen meer uitgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:58 

Lyst schreef:
Buiten dat, ik vraag me af of Ajax dusdanige bedragen op tafel gaat leggen. Maher en Van Ginkel kunnen wel willen, maar AZ wil minstens 10mil voor Maher (terecht overigens) en Tadic gaat ook niet voor onder de 12 de deur uit en al helemaal niet naar een directe concurrent. Ook al heeft Ajax het geld er misschien liggen, ik zie ze eigenlijk geen bedragen boven de 10 miljoen meer uitgeven.

Overmars had al aangegeven het bedrag te willen betalen mocht De Jong en/of Eriksen vertrekken. :)
Dus die 10miljoen voor Maher word echt geen probleem, en overigens is Maher nu rond de 8 miljoen.
Maar we zullen het zien de komende maanden ^^
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic