Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Het is nog waar ook, wij zijn toch nog steeds kampioen, dus de beste?
J
Als we vanavond gewoon die 3 punten pakken op dat knolleveld in Breda dan zijn we gewoon zo goed als kampioen, Ajax mag zelfs nog een keer verliezen, en de rest moet ook maar alles zien te winnen, Willem 2 lijkt me gewoon simpel, en Groningen ben ik ook niet zo bang voor, en die mag je dan evt verliezen dus dikke vette care.
En tegen Heerenveen is Ajax gewoon genaaid, wat een kut scheids die turk, laat die maar lekker Galatasaray - Bezemtas fluiten, zwiependriek dat het is

Heb vanavond een feest dus word de stand bijhouden dus :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Mark van Bommel (L) (L)
Hardtraxx Veteran
Bezemtas :lol: :lol: :lol:

Nja volgende week naar Amsterdam :D
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
En AJAX1 wordt kampioen!!! :worship: :worship: :worship:
Geweldig trouwens om Van Rhijn, in het uitvak, te zien genieten :worship:
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Een zeer terechte overwinning en nu kunnen we het afmaken tegen Willem II. Heb er zin in volgende week! :beer:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Ja msn 4evster joepie die hard supporters
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Tering wat een wedstrijd. Goed weggekomen de eerste helft. Tweede helft was zoals t hoort :D
Wel mooi dat ze nu thuis kampioen kunnen worden :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
In de 2e helft is NAC geen moment de bovenliggende partij geweest :thumbsup: Ajax was die helft gewoon oppermachtig :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Saaie wedstrijd, maar toch een aardige overwinning. Als de doelpunten na de winterstop toch eens zo makkelijk vielen als vandaag...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
6-0 :yay: :cool:
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Rawbin wrote:6-0 :yay: :cool:
Heerlijk toch! Komende twee wedstrijden nog knallen en een mooi einde aan het seizoen geven! :)
J
KAMPIOENENNNNNNNNNN
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Cambuur in de eredivisie :yay:

Niet dat ik voor Cambuur ben, maar het is 10 minuten van m'n huis en dus kan ik af en toe is een leuke wedstrijd meepakken (Heerenveen, Ajax, Twente e.d.)
J
Hopelijk komt Helmond Sport er ook in via play-offs :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Verdomme kan niet meer wachten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Feli Ajacieden, ik ga zuipen
J
Als je al blij bent met een 2e plek, ben je een grote loser

KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN, ik ga bbq en zuipen :love:
Hardtraxx Veteran
xd Wel de waarheid btw.
J
Juist, en dan die kreet die facebook over gaat over de term ''teletekst'' supporter, die moeten zichzelf al helemaal weggooien, bij veel kan er nog geen felicitatie af, altijd liever dat dan 100x scoren en nog geen kampioen worden, ALWEER. :clap:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Ajax alweer kampioen? Verdomme, op de een of andere manier heb ik altijd al een hekel gehad aan Ajax. Vind die spelers altijd zo irritant en ze menen veel van zichzelf, en ze kunnen ook totaal niet tegen hun verlies wanneer ik toevallig een wedstrijd kijk.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
:lol:

Ajax is juist één van de sportiefste teams uit de competitie. Diep respect voor Frank de Boer, wat een prestatie drie keer op rij kampioen :worship:
J
SL8492 wrote:Ajax alweer kampioen? Verdomme, op de een of andere manier heb ik altijd al een hekel gehad aan Ajax. Vind die spelers altijd zo irritant en ze menen veel van zichzelf, en ze kunnen ook totaal niet tegen hun verlies wanneer ik toevallig een wedstrijd kijk.
Ken jij Mertens, Strootman, Toivonen en van Bommel?

HAAAAHAAAAAAHAAAAAA
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Verdomme, wat ben ik vrolijk! Alle mede-ajacieden gefeliciteerd! En Frankie, JIJ verdient een standbeeld! Voor de rest weer een geweldige sfeer, met een geweldige tifosi en als kers op de taart mooi vuurwerk!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Heel veel respect voor Frank! 3 jaar op rij kampioen met lastige omstandigheden in de eerste twee jaar. En dan nu met een jong elftal het weer flikken, geweldig gewoon!