Daveytl wrote:Ajax had al een penalty kunnen hebben en Finnbogason had rood moeten hebben
ach je raakt er aan gewend
maarja kzou er maar niet teveel over zeggen anders wordt je weer in een hokje gestopt
Daveytl wrote:Ajax had al een penalty kunnen hebben en Finnbogason had rood moeten hebben
als ajax een penalty krijgt (op wat voor manier dan ook) dan is het altijd lucky volgens iedereen die niet voor ajax isDaveytl wrote:Ajax speelde de 2e helft slecht en kwam idd goed weg met een punt. 1e helft had Ajax al afstand moeten nemen, maar de 2e helft was dramatisch. Ik ben nu trouwens wel een keer klaar met de 'pech' die Ajax heeft met scheidsrechters. Ajax had wederom 1/2 penalty('s) kunnen/ moeten krijgen. Dit seizoen hebben ze in totaal ook nog maar een stuk of 3 penalty's gekregen![]()
En Finnbogason had er natuurlijk gewoon af gemoeten.
"Jullie" blijven maar doorzeiken hoe moeilijk jullie het hebben heDaveytl wrote:Och god, Feyenoord krijgt weer eens een penalty en tevens een onterechte![]()
Doe Ajax zoveel penalty's en Ajax was nu al 5 wedstrijden kampioen geweest.
Ajax word wel focking vaak genaaid maatSteffnov wrote:Maar goed, relativerend vermogen ontbreekt daar ook volledig. Ja, jullie zijn een paar keer genaaid maar dat valt de compenseren met de keren die je snel vergeet, namelijk hoe je weg bent gekomen. Zou het eigenlijk volgend seizoen bij moeten gaan houden, maar daarvoor boeit het me te weinig.
Niet waar. Onterecht dat je me zo beledigt.Steffnov wrote:Maar goed, relativerend vermogen ontbreekt daar ook volledig.

en ook alleen ajax natuurlijk, rest van de wereld heeft er geen last van..Daveytl wrote:Alleen is dat saldo bij Ajax nogal negatief dit jaar.
Alleen Roda is erger genaaid dan Ajax. Maar dan gaat het om kaarten. Niet om scheidsrechterlijke dwalingen die strafschoppen (niet) hebben opgeleverd.Broken Balance wrote:en ook alleen ajax natuurlijk, rest van de wereld heeft er geen last van..Daveytl wrote:Alleen is dat saldo bij Ajax nogal negatief dit jaar.
ze zijn al kampioen en dan nog zeuren
Dit is nog niet zo! Ik ben bang dat dit Ajax nog wel eens de kop kan kostenBroken Balance wrote:en ook alleen ajax natuurlijk, rest van de wereld heeft er geen last van..Daveytl wrote:Alleen is dat saldo bij Ajax nogal negatief dit jaar.
ze zijn al kampioen en dan nog zeuren
Heeft niks met arrogantie te maken, maar met de realiteit.Ramirez wrote:Dat willen jullie toch graag? Wij zijn ajax wij zijn de beste.