Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:24 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Munsterman ontkent alle berichten.

En van Marwijk zelf ook.
Wat maakt het ook uit, dat gespeculeer helpt ons nu toch niks.
Nu gewoon zaak om zaterdag eerst de joden maar is op te rollen.
Hup 'Schreudereffect' ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:50 

Hardtraxx Elite

Machiel schreef:
stefan_helmond schreef:

En van Marwijk zelf ook.
Hup 'Schreudereffect' ^^

Normaal heb ik een hekel aan Twente, maar alleen voor deze wedstrijd hoop ik op dezelfde uitslag als jij.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Machiel schreef:
stefan_helmond schreef:

En van Marwijk zelf ook.
Hup 'Schreudereffect' ^^

Normaal heb ik een hekel aan Twente, maar alleen voor deze wedstrijd hoop ik op dezelfde uitslag als jij.. :)

Dat waardeer ik mike (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:56 

Hardtraxx Veteran

Kom op Olle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:31 

Hardtraxx Crew

Gelukkig, de finale tegen AZ ^^

EDIT: wat een verschrikkelijk mooie 0-3!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:49 

Leuk, weer een finale in een halflege kuip :sleep:

Trouwens, krijgen wel weer deels hetzelfde probleem als vorig seizoen.
20 April staat AZ-PSV op het programma, voor AZ is het nu het beste als PSV 1e of 2e wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

wie wil er klappen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:08 

Hardtraxx Veteran

Nou, zo verspeel je binnen 1 week waarschijnlijk alle prijzen >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:14 

Hardtraxxer

De beker is en blijft een troostprijs en daarnaast is in mijn ogen Ajax de enige serieuze concurrent voor PSV. Feyenoord is eigenlijk gewoon slecht, het enige wat hun goed maakt is de 12de man. Twente is afgeschreven en Vitesse is volledig afhankelijk van Bony.

Het zal nog spannend worden. Ik baal wel dat de finale geen PSV-Ajax is geworden, was toch super vet geweest. Ook al zal AZ wat minder moeilijk worden denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:17 

Hardtraxx Veteran

Haha, das wel een erg bekrompen reactie richting Feyenoord xd Jij doet net alsof ze d'r echt geen ene fuck van kunnen, dat is volstrekte onzin :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:17 

Hardtraxxer

Stinkjanus moet je ook niet serieus nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:24 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Haha, das wel een erg bekrompen reactie richting Feyenoord xd Jij doet net alsof ze d'r echt geen ene fuck van kunnen, dat is volstrekte onzin :lol: :lol: :lol:

Zo geweldig zijn ze ook niet. Alleen thuis spelen ze gewoon echt goed. Het zou gewoon weer zwaar kut zijn voor het Nederlands voetbal als Feyenoord, ook al is het verdiend, de voorronde van de CL zou pakken. Die maakten vorig jaar gewoon niets klaar. Een selectie van Ajax, PSV of Twente zou veel beter presteren in Europa, omdat er, mede vanwege het geld, gewoon een betere selectie achter zit.

Wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor Feyenoord, want hoe ze erbovenop zijn gekomen vind ik echt klasse. Daarnaast is het misschien wel de mooiste club van Nederland, vooral vanwege zijn supporters. Hoe hun blijven geloven in hun club. Dat zou je bij Ajax of PSV niet zien.
hardstyle4life schreef:
Stinkjanus moet je ook niet serieus nemen

Ik ben een hele serieuze jongen met een uitgesproken mening. Niet iedereen is het altijd met me eens, maar een forum is er om te discussiëren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:27 

Hardtraxxer

Twente veel beter presteren als Feyenoord... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:29 

Hardtraxxer

hardstyle4life schreef:
Twente veel beter presteren als Feyenoord... :lol:

Ze hebben sowieso een betere selectie, maar ze zijn momenteel uit vorm. Toch zou ik hen eerder een Europese ticket toevertrouwen dan aan Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:46 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Helmond Sport verlengt met hoofdcoach Meijers

Eric Meijers blijft ook volgend seizoen aan als hoofdtrainer van Helmond Sport. De Jupiler League-club heeft zijn contract met een jaar verlengd.

"Er is een goede klik tussen Meijers, de club en het gehele team", geeft algemeen directeur Mario Captein aan op de officiële website. "Dit in combinatie met de goede prestaties van Helmond Sport, is voor ons reden om nu al tot verlenging over te gaan en niet te wachten tot het einde van het seizoen."
"Helmond Sport is een club die uitstekend bij me past en nog belangrijker is het feit dat we dezelfde ambitie hebben", reageert Meijers op de verlenging. "Op deze manier kan ik me verder ontwikkelen als trainer. Ik ben daarom blij dat ik ook komend seizoen voor de groep sta."

Meijers werd vorig seizoen algeheel amateurkampioen van Nederland met Achilles'29, de club waarvoor hij elf jaar werkte. Helmond Sport is zijn eerste werkgever in het betaald voetbal en met de Brabanders staat hij op een uitstekende derde plek in de Jupiler League.

Zeer goed nieuws. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:58 

Hardtraxx Addict

Je loopt een beetje op de zaken vooruit, dit is het eredivisietopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik kon geen Jupiler League topic vinden, en om daar een voor aan te maken lijkt me niet zo slim, aangezien ik de enige supporter ben die de JL volgt volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:19 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord is voetballend zwakzinnig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:17 

Stinkjanus schreef:
Zo geweldig zijn ze ook niet. Alleen thuis spelen ze gewoon echt goed. Het zou gewoon weer zwaar kut zijn voor het Nederlands voetbal als Feyenoord, ook al is het verdiend, de voorronde van de CL zou pakken. Die maakten vorig jaar gewoon niets klaar. Een selectie van Ajax, PSV of Twente zou veel beter presteren in Europa, omdat er, mede vanwege het geld, gewoon een betere selectie achter zit.

Wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor Feyenoord, want hoe ze erbovenop zijn gekomen vind ik echt klasse. Daarnaast is het misschien wel de mooiste club van Nederland, vooral vanwege zijn supporters. Hoe hun blijven geloven in hun club. Dat zou je bij Ajax of PSV niet zien.

Natuurlijk was Feyenoord en Europa dit jaar een vrij slechte combinatie, maar volgens mij hebben al die andere clubs de laatste jaren de voorronde CL net zo goed niet overleefd.
Daarnaast is het ook niet echt bevorderlijk voor het Nederlandse voetbal om teams in Europa te hebben die constant aangeven het totaal niet serieus te nemen en met een veredeld tweede elftal spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:06 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik ben op alle vlakken zwakzinnig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:09 

Hardtraxxer

BeHa schreef:
Stinkjanus schreef:

Natuurlijk was Feyenoord en Europa dit jaar een vrij slechte combinatie, maar volgens mij hebben al die andere clubs de laatste jaren de voorronde CL net zo goed niet overleefd.
Daarnaast is het ook niet echt bevorderlijk voor het Nederlandse voetbal om teams in Europa te hebben die constant aangeven het totaal niet serieus te nemen en met een veredeld tweede elftal spelen.

Twente is de laatste jaren inderdaad in dezelfde voorronde uitgeschakeld, maar dan zou ik persoonlijk het Twente toch nog eerder toevertrouwen. Wat je zegt over de EL ben ik ook met je eens. In het voetbal gaat het echter om harde knaken en die zijn overduidelijk niet te winnen in de EL. Toen Feyenoord de toenmalige Uefa Cup won, leverde de groepsfase in CL meer op dan de Uefa Cup winst. Zegt toch genoeg over de EL nu, ik denk ook niet dat ze er bij Ajax nu over malen dat ze uit de EL liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:16 

Aan het typen...

Twente staat veel hoger (34 vs 122) op de ranking en heeft dus meer kans op een goede loting dan Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Feyenoord is voetballend zwakzinnig :cool:

Coño
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:24 

Stinkjanus schreef:
Twente is de laatste jaren inderdaad in dezelfde voorronde uitgeschakeld, maar dan zou ik persoonlijk het Twente toch nog eerder toevertrouwen. Wat je zegt over de EL ben ik ook met je eens. In het voetbal gaat het echter om harde knaken en die zijn overduidelijk niet te winnen in de EL. Toen Feyenoord de toenmalige Uefa Cup won, leverde de groepsfase in CL meer op dan de Uefa Cup winst. Zegt toch genoeg over de EL nu, ik denk ook niet dat ze er bij Ajax nu over malen dat ze uit de EL liggen.

Tja, persoonlijk zou ik Feyenoord er liever zien, maar dat is wellicht niet helemaal objectief aan beide kanten dan :P
En natuurlijk stelt het bedrag dat je in de EL kunt winnen geen ruk voor, zeker als je nooit verder komt dan de 8e- of kwartfinales.
Maar het ging over wat goed zou zijn voor het Nederlandse voetbal, en in dat perspectief kun je wellicht 'beter' een club laten spelen die er wél voor de volle 100% voor wil gaan.

Lyst schreef:
Twente staat veel hoger (34 vs 122) op de ranking en heeft dus meer kans op een goede loting dan Feyenoord.

Dat maakte dit jaar ook niet heel veel uit, doordat Feyenoord ongeplaatst was ontliep het tegenstanders als Borussia Monchengladbach, Malaga, Udinese en Lille, terwijl mogelijke tegenstanders o.a. Panathinaikos, Fenerbache, Kopenhagen en Kiev waren.
Of je voordeel hebt van je geplaatste status hangt dus voornamelijk af van de 'status' van de andere deelnemers.

EDIT: Rip Theo Bos. Zoiets doet je toch weer even beseffen hoe onbelangrijk al die discussies in dit topic zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:32 

Hardtraxxer

BeHa schreef:
Stinkjanus schreef:

Tja, persoonlijk zou ik Feyenoord er liever zien, maar dat is wellicht niet helemaal objectief aan beide kanten dan :P
En natuurlijk stelt het bedrag dat je in de EL kunt winnen geen ruk voor, zeker als je nooit verder komt dan de 8e- of kwartfinales.
Maar het ging over wat goed zou zijn voor het Nederlandse voetbal, en in dat perspectief kun je wellicht 'beter' een club laten spelen die er wél voor de volle 100% voor wil gaan.

EDIT: Rip Theo Bos. Zoiets doet je toch weer even beseffen hoe onbelangrijk al die discussies in dit topic zijn.

Hierin ben ik het volledig met je eens, dus stuur Feyenoord dan maar naar de Europa League! Nog altijd beter dan een FC Utrecht ofzo!

Heel jammer van Theo Bos inderdaad. RIP
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic