Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Twente heeft een hele andere speelstijl. Heel behoudend. Met spelers als Brama, Jansen en Fer heb je 3 spelers die behoorlijk verdedigend spelen. Alleen Fer is in staat nog op te komen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:15 

Aan het typen...

Janssen speelt niet verdedigend, hij is hetzelfde type als Fer, een loper, bovendien speelt Gutierrez ipv Janssen als Brama weer fit is. En die speelt al helemaal niet verdedigend.

Dat Feyenoord boven Twente staat heeft te maken met de voorhoede, Chadli is nagenoeg het hele seizoen geblesseerd, Castaignos heeft er nog geen 10 ballen in liggen dit seizoen. Alleen Tadic heeft nog een klein beetje scorend vermogen. Zet een speler als Pelle bij Twente in de spits en ze hadden nu 1e gestaan, mits Chadli niet zo vaak geblesseerd was. Maar zelfs met de hopeloze vorm waarin ze nu verkeren, hebben ze nog altijd minder doelpunten tegen. Feyenoord heeft zelfs de meeste doelpunten tegen van de hele top 6. Daarnaast is De Vrij ook nog eens blessuregevoeliger, 15 weken in 2 seizoenen tijd, waar Douglas geen enkele blessure heeft gehad, en zelfs met zijn zogenaamde buitensporige gedrag heeft hij slechts 3 wedstrijden gemist door schorsing. Dus ik blijf erbij De Vrij en Douglas zijn prima vergelijkbaar als het op de prijs bij een 1 jarig contract aan komt.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:16 

Je vergeet denk ik 2 toch wel belangrijke punten.
Ten eerste het aantal doelpunten dat Feyenoord tegen heeft gekregen uit dode spelsituaties, dit zijn tegendoelpunten die vaak niet de 'schuld' zijn van de verdedigers (neem de wedstrijd tegen Zwolle vorige week, waar Pelle 2x niet goed staat te dekken). Als je bij zowel Feyenoord als Twente de tegendoelpunten uit standaardsituaties weghaalt, is het aantal goals wel vergelijkbaar denk ik.
Daarnaast heeft Twente gewoon een veel betere keeper, wat bepaald niet onbelangrijk is, zowel direct (meer reddingen=minder tegengoals) als indirect (Mulder straalt nou niet bepaald rust uit, dat beïnvloedt de verdediging).

Overigens is 28,5 miljoen wel buitensporig veel, maar goed, Engelse media he.

Parvuz schreef:
Tuurlijk moet Feyenoord dat doen. Feyenoord heeft vast genoeg goede jeugd om het op te vangen.

De positie van centrale verdediger is denk ik wat moeilijker om te vullen met jeugd. Ervaring is op die positie toch een stuk belangrijker dan wanneer je een middenvelder/buitenspeler moet vervangen. En Mathijsen is weliswaar ervaren, maar toch ook niet het type dat een jongere speler bij de hand neemt en begeleidt in het veld. Mar mag toch aannemen dat je voor het geld dat je voor de Vrij vangt een voor eredivisiebegrippen uitstekende CV terug kunt halen.

JEFSKIII schreef:
Je zegt het echt alsof Fischer niks is :P

Voor een speler die +- 20 eredivisiewedstrijden op z'n naam heeft (als het niet minder is) ga je geen 18 miljoen vangen nee :P

Parvuz schreef:
Spartak Moskou wil Clasie voor 8 miljoen binnenhalen schijnt. :cry: Moet hij niet willen.

Lijkt mij ook niet het type speler om op zo'n leeftijd daarheen te gaan. Heb hem wel eens gesproken, kwam op mij over als een redelijk nuchtere jongen, i.t.t. bijvoorbeeld een Drenthe.

Lyst schreef:
Zet een speler als Pelle bij Twente in de spits en ze hadden nu 1e gestaan

Ze hebben bij Twente een speler als Pelle, maar die staat er nooit in omdat dat weer tot kapitaalvernietiging leidt :P
Bulykin is in vele opzichten vergelijkbaar met Pelle, en zeker met het vleugelspel dat Twente zo nu en dan laat zien is hij denk ik een garantie voor 20 doelpunten als-ie een heel seizoen in de basis staat. Een voorzet op maat is aan Bulykin wel besteed.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:33 

Aan het typen...

Bulykin is niet meer wat hij was bij ADO en Ajax hoor. Hij heeft 3 goals gescoord in 962 minuten, Castaignos heeft er 9 in 2500 minuten. Ter vergelijking Gouriye, bankzitter bij Heracles en uit de jeugd van Twente staat op hetzelfde aantal in de helft van het aantal minuten.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:30 

Hardtraxx Veteran

Steve McClaren s opgestapt bij FC Twente.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:31 

stefan_helmond schreef:
Steve McClaren s opgestapt bij FC Twente.

Bron? Was te verwachten iig
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Voetbalzone
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:43 

Alhoewel Voetbalzone natuurlijk 1 grote grap is
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:06 

Hardtraxx Crew

http://www.nu.nl/sport/3348703/coach-mc ... wente.html
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:23 

Hmm, nu ben ik wel benieuwd naar zaterdag, ik achtte Twente met McClaren kansloos tegen Ajax, maar wellicht nu een schokeffectje :)

Ik zet mijn geld trouwens in op Fred Rutte als nieuwe trainer, als ze het geduld hebben om tot het eind van het seizoen te wachten in ieder geval.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:25 

Hopelijk wint Ajax van Twente, want ze moeten wel

En PSV krijgt het nog lastig tegen Venlo zonder Lens en Strootman
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:51 

Hardtraxx Veteran

Tja, zat eraan te komen natuurlijk. Er is geen garantie dat het zonder McClaren wel goed gaat, maar Steve had dit niet meer op rails gekregen. Alle respect voor de eerste periode die hij bij Twente heeft gekend, maar de 2e is toch wel een flop geweest. Nu hopelijk wel iemand die de motivatie er bij de spelers in kan trappen, lijkt echt nergens op de laatste maanden.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:23 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Tja, zat eraan te komen natuurlijk. Er is geen garantie dat het zonder McClaren wel goed gaat, maar Steve had dit niet meer op rails gekregen. Alle respect voor de eerste periode die hij bij Twente heeft gekend, maar de 2e is toch wel een flop geweest. Nu hopelijk wel iemand die de motivatie er bij de spelers in kan trappen, lijkt echt nergens op de laatste maanden.

Eensh. Het leek vaak wel dat hij het voor de Winterstop goed deed en erna zakte het vaak in.
Hopelijk kan de volgende coach zich daar op storten :) Ben benieuwd. En Twe - Ajax word weer leuk
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:52 

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:11 

Aan het typen...

'Van Marwijk nieuwe trainer FC Twente'
FC Twente is bijna rond met een nieuwe trainer. Met ingang van komend seizoen zal Bert van Marwijk fungeren als oefenmeester van de Tukkers. Bronnen binnen de club bevestigen dit tegenover NUsport.
Deze week al zaten namens FC Twente voorzitter Joop Munsterman en assistent-trainer Alfred Schreuder om de tafel met de voormalige bondscoach, die na het teleurstellend verlopen EK afscheid nam bij Oranje.
Het is de bedoeling dat Schreuder het seizoen afmaakt als interim-trainer nadat eerder deze week Steve McClaren opstapte naar aanleiding van de matige resultaten van de laatste periode.
Na de winterstop heeft FC Twente nog geen wedstrijd gewonnen; uit zes duels pakte de zwalkende formatie slechts vier punten. Zaterdag wacht het beladen competitieduel in eigen stadion met Ajax.

Schreuder en Van Marwijk (60) kennen elkaar goed, in z'n eerste periode bij Feyenoord was Van Marwijk de trainer van Schreuder.
Het lag in de planning dat Schreuder na het EK toe zou treden tot de technische staf van het Nederlands elftal, maar het desastreus verlopen evenement gooide roet in het eten.
Nu worden de twee bij FC Twente wel verenigd. Voor hoeveel jaar Van Marwijk tekent, is nog onbekend.
http://www.nu.nl/sport/3353526/van-marw ... wente.html

Ik heb geen idee hoe goed hij als trainer is, maar ik mag zijn kalme uitstraling wel. Qua imago past hij prima bij FC Twente. :)
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:13 

Hardtraxx Veteran

Zo....dat had ik niet verwacht...heeft FC Twente wel nodig denk ik een rustige en nuchtere trainer. Goede zet denk ik.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:17 

Neem aan dat v. Marwijk nog niet tegen Ajax op de bank zit?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Neem aan dat v. Marwijk nog niet tegen Ajax op de bank zit?

Met ingang van komend seizoen zal Bert van Marwijk fungeren als oefenmeester van de Tukkers.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:37 

Waz met jou, ik zag verkeerd, Zorrie hoor :(
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:37 

Hardtraxxer

Alleen een nieuwe trainer zal dat hopeloze FC Twente denk ik niet gaan helpen
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:43 

Aan het typen...

Het gaat over het nieuwe seizoen, gezien de halve basis op het punt van vertrekken staat, staat er volgend jaar een compleet ander team, dus daar valt nog genoeg aan te kneden.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:51 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Het gaat over het nieuwe seizoen, gezien de halve basis op het punt van vertrekken staat, staat er volgend jaar een compleet ander team, dus daar valt nog genoeg aan te kneden.

Wordt dat nieuwe team een verbetering t.o.v. wat er nu staat dan?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:51 

Ik denk het niet..
Bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Munsterman ontkent alle berichten.
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic