Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
MATCHDAY :evil:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Machiel wrote:MATCHDAY :evil:
Match als een lucifer om wat troostkaarsjes aan te steken?
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
FEYENOORD, Niets is sterker dan dat ene woord!
Mooie wedstrijd gezien, vooral de eerste helft. Genoten van het spel van Feyenoord, en wat is die Boetius toch goed zeg! :worship:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dream Chaser wrote:FEYENOORD, Niets is sterker dan dat ene woord!
Mooie wedstrijd gezien, vooral de eerste helft. Genoten van het spel van Feyenoord, en wat is die Boetius toch goed zeg! :worship:
Op die 2 goals en die actie aan de zijlijn na, was het niet best wat hij liet zien hoor. Liet veel te vaak z'n mannetje lopen en was er mede verantwoordelijk voor dat NEC terug kwam in de wedstrijd. Maar goed, dat gaf hij zelf ook aan, dus zelfkennis heeft hij in ieder geval weg. Realisme niet, want Feyenoord wordt natuurlijk geen kampioen dit jaar.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
Liet Bovenberg 2x lopen, verder vond ik hem goed mee verdedigen. Prima wedstrijd speelde hij, maar dat is mijn mening ;) .

Of Feyenoord wel of geen kampioen wordt, zullen we in mei wel zien. Er valt nu toch nog niks over te zeggen. We doen iig weer mee, staan er goed bij en hebben een kans om kampioen te worden. Daar ben ik al lang blij mee :) . Deze lijn moet de komende jaren doorgetrokken worden, structureel top 3 spelen. Maar nu zijn we op de goede weg terug.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Met Christian een discussie over Feyenoord aangaan is zeer zinloos. Die jongen buigt toch al jouw argumenten om, of het nou terecht is of niet.

Feit blijft dat Boëtius een supertalent is, en met wat meer ervaring en schoppen onder z'n hol één van de grootsten kan gaan worden.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Ik denk serieus dat Feyenoord kampioen wordt.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
1e helft was echt genieten vandaag ^^ 2e helft wel wat minder, maar eigenlijk geen enkel moment de controle over wedstrijd verloren. :) Gaat goed zo. En kampioen of niet, ben al trots dat het in ieder geval weer mee doet om het kampioenschap.

En Chris: :')
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
en als pelle weg is kan je dat weer gedag zeggen gok ik zo
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Stinkjanus wrote: Feyenoord is eigenlijk gewoon slecht, het enige wat hun goed maakt is de 12de man.
Olijfboompje wrote:Feyenoord is voetballend zwakzinnig :cool:
:yes:
View on YouTube
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
teupie wrote:en als pelle weg is kan je dat weer gedag zeggen gok ik zo
Pelle heeft een contract voor 4 jaar getekend.. Dus lijkt me niet zo snel te gebeuren.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Wat een ontiegelijke drama weer zeg.....
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:cool:

Mja dan zal Ajax zoals gewoonlijk ook weer punten verspelen >.<
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Genieten dit xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik vind Heerenveen best wel een leuke club eigenlijk, PSV ook, maar dat omdat ze verliezen ^^ ^^ ^^
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lekker hoor, nu zo doorgaan :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
De gifbeker is volgens mij echt met een bier bong in Twente's keel gedrukt, wat onterecht (so far) weer zeg...
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ja het zit niet echt mee.. >.<
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Hoppa, en ajax1 wordt kampioen! Niemand kan ons stoppen nummer 32 komt eraan!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ondanks dat twente verloren heeft wel eindelijk weer eens genoten; veel grote kansen en een stuk aanvallender voetbal. Hölscher doet het erg goed en ook Zschussen kreeg vandaag even een kans. Nu nog weer wat vertrouwen (en Chadli die terug komt) en ik heb er vertrouwen in dat ze de rest van het seizoen fatsoenlijk afmaken, hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Lyst wrote:Ondanks dat twente verloren heeft wel eindelijk weer eens genoten; veel grote kansen en een stuk aanvallender voetbal. Hölscher doet het erg goed en ook Zschussen kreeg vandaag even een kans. Nu nog weer wat vertrouwen (en Chadli die terug komt) en ik heb er vertrouwen in dat ze de rest van het seizoen fatsoenlijk afmaken, hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.
Hier heb je gelijk in maar je ziet toch zo erg dat het vertrouwen misbreekt bij iedereen van Twente. Al die missers (Ik was voor twente, beste voor ajax) waren op gegeven moment gewoon lachwekkend :lol:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Lyst wrote:hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.
Je bedoelt de 6e ^^
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Oh Utrecht is er voorbij, maar goed dan is het dus niet huidige, maar de rest blijft hetzelfde, want 5e plaats lijkt me nu niet onmogelijk. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Lyst wrote:Oh Utrecht is er voorbij, maar goed dan is het dus niet huidige, maar de rest blijft hetzelfde, want 5e plaats lijkt me nu niet onmogelijk. :P
Klopt en het maakt geen verschil 5e of 6e, is namelijk allebei: Uefa-voorrondes. De 4e plek lijkt mij onmogelijk voor Twente.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
De titelstrijd ligt weer helemaal open, bedankt pisvee! :D