MATCHDAY 
Match als een lucifer om wat troostkaarsjes aan te steken?Machiel wrote:MATCHDAY
Match als een lucifer om wat troostkaarsjes aan te steken?Machiel wrote:MATCHDAY
Op die 2 goals en die actie aan de zijlijn na, was het niet best wat hij liet zien hoor. Liet veel te vaak z'n mannetje lopen en was er mede verantwoordelijk voor dat NEC terug kwam in de wedstrijd. Maar goed, dat gaf hij zelf ook aan, dus zelfkennis heeft hij in ieder geval weg. Realisme niet, want Feyenoord wordt natuurlijk geen kampioen dit jaar.Dream Chaser wrote:FEYENOORD, Niets is sterker dan dat ene woord!
Mooie wedstrijd gezien, vooral de eerste helft. Genoten van het spel van Feyenoord, en wat is die Boetius toch goed zeg!
Stinkjanus wrote: Feyenoord is eigenlijk gewoon slecht, het enige wat hun goed maakt is de 12de man.
Olijfboompje wrote:Feyenoord is voetballend zwakzinnig
Pelle heeft een contract voor 4 jaar getekend.. Dus lijkt me niet zo snel te gebeuren.teupie wrote:en als pelle weg is kan je dat weer gedag zeggen gok ik zo
Hier heb je gelijk in maar je ziet toch zo erg dat het vertrouwen misbreekt bij iedereen van Twente. Al die missers (Ik was voor twente, beste voor ajax) waren op gegeven moment gewoon lachwekkendLyst wrote:Ondanks dat twente verloren heeft wel eindelijk weer eens genoten; veel grote kansen en een stuk aanvallender voetbal. Hölscher doet het erg goed en ook Zschussen kreeg vandaag even een kans. Nu nog weer wat vertrouwen (en Chadli die terug komt) en ik heb er vertrouwen in dat ze de rest van het seizoen fatsoenlijk afmaken, hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.
Je bedoelt de 6eLyst wrote:hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.
Klopt en het maakt geen verschil 5e of 6e, is namelijk allebei: Uefa-voorrondes. De 4e plek lijkt mij onmogelijk voor Twente.Lyst wrote:Oh Utrecht is er voorbij, maar goed dan is het dus niet huidige, maar de rest blijft hetzelfde, want 5e plaats lijkt me nu niet onmogelijk.