Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 03:19 

Hardtraxx Addict

MATCHDAY :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
MATCHDAY :evil:

Match als een lucifer om wat troostkaarsjes aan te steken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:37 

Hardtraxx Addict

FEYENOORD, Niets is sterker dan dat ene woord!
Mooie wedstrijd gezien, vooral de eerste helft. Genoten van het spel van Feyenoord, en wat is die Boetius toch goed zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
FEYENOORD, Niets is sterker dan dat ene woord!
Mooie wedstrijd gezien, vooral de eerste helft. Genoten van het spel van Feyenoord, en wat is die Boetius toch goed zeg! :worship:

Op die 2 goals en die actie aan de zijlijn na, was het niet best wat hij liet zien hoor. Liet veel te vaak z'n mannetje lopen en was er mede verantwoordelijk voor dat NEC terug kwam in de wedstrijd. Maar goed, dat gaf hij zelf ook aan, dus zelfkennis heeft hij in ieder geval weg. Realisme niet, want Feyenoord wordt natuurlijk geen kampioen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:49 

Hardtraxx Addict

Liet Bovenberg 2x lopen, verder vond ik hem goed mee verdedigen. Prima wedstrijd speelde hij, maar dat is mijn mening ;) .

Of Feyenoord wel of geen kampioen wordt, zullen we in mei wel zien. Er valt nu toch nog niks over te zeggen. We doen iig weer mee, staan er goed bij en hebben een kans om kampioen te worden. Daar ben ik al lang blij mee :) . Deze lijn moet de komende jaren doorgetrokken worden, structureel top 3 spelen. Maar nu zijn we op de goede weg terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:54 

Hardtraxx Elite

Met Christian een discussie over Feyenoord aangaan is zeer zinloos. Die jongen buigt toch al jouw argumenten om, of het nou terecht is of niet.

Feit blijft dat Boëtius een supertalent is, en met wat meer ervaring en schoppen onder z'n hol één van de grootsten kan gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:01 

Bierkoning

Ik denk serieus dat Feyenoord kampioen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:51 

Hardtraxx Veteran

1e helft was echt genieten vandaag ^^ 2e helft wel wat minder, maar eigenlijk geen enkel moment de controle over wedstrijd verloren. :) Gaat goed zo. En kampioen of niet, ben al trots dat het in ieder geval weer mee doet om het kampioenschap.

En Chris: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:53 

Hardtraxx Veteran

en als pelle weg is kan je dat weer gedag zeggen gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Feyenoord is eigenlijk gewoon slecht, het enige wat hun goed maakt is de 12de man.

Olijfboompje schreef:
Feyenoord is voetballend zwakzinnig :cool:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 09:50 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
en als pelle weg is kan je dat weer gedag zeggen gok ik zo

Pelle heeft een contract voor 4 jaar getekend.. Dus lijkt me niet zo snel te gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:39 

Hardtraxx Crew

Wat een ontiegelijke drama weer zeg.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:44 

Hardtraxx Veteran

:cool:

Mja dan zal Ajax zoals gewoonlijk ook weer punten verspelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Genieten dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Heerenveen best wel een leuke club eigenlijk, PSV ook, maar dat omdat ze verliezen ^^ ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor, nu zo doorgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

De gifbeker is volgens mij echt met een bier bong in Twente's keel gedrukt, wat onterecht (so far) weer zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:20 

Hardtraxxer

Ja het zit niet echt mee.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:40 

Hardtraxx Veteran

Hoppa, en ajax1 wordt kampioen! Niemand kan ons stoppen nummer 32 komt eraan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:49 

Aan het typen...

Ondanks dat twente verloren heeft wel eindelijk weer eens genoten; veel grote kansen en een stuk aanvallender voetbal. Hölscher doet het erg goed en ook Zschussen kreeg vandaag even een kans. Nu nog weer wat vertrouwen (en Chadli die terug komt) en ik heb er vertrouwen in dat ze de rest van het seizoen fatsoenlijk afmaken, hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ondanks dat twente verloren heeft wel eindelijk weer eens genoten; veel grote kansen en een stuk aanvallender voetbal. Hölscher doet het erg goed en ook Zschussen kreeg vandaag even een kans. Nu nog weer wat vertrouwen (en Chadli die terug komt) en ik heb er vertrouwen in dat ze de rest van het seizoen fatsoenlijk afmaken, hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.

Hier heb je gelijk in maar je ziet toch zo erg dat het vertrouwen misbreekt bij iedereen van Twente. Al die missers (Ik was voor twente, beste voor ajax) waren op gegeven moment gewoon lachwekkend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:53 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
hoewel er niet veel meer meer in zit dan het behouden van de huidige vijfde plaats.

Je bedoelt de 6e ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:56 

Aan het typen...

Oh Utrecht is er voorbij, maar goed dan is het dus niet huidige, maar de rest blijft hetzelfde, want 5e plaats lijkt me nu niet onmogelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:00 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oh Utrecht is er voorbij, maar goed dan is het dus niet huidige, maar de rest blijft hetzelfde, want 5e plaats lijkt me nu niet onmogelijk. :P

Klopt en het maakt geen verschil 5e of 6e, is namelijk allebei: Uefa-voorrondes. De 4e plek lijkt mij onmogelijk voor Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

De titelstrijd ligt weer helemaal open, bedankt pisvee! :D
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic