Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:26 

Die Lens gunde ik echt even een Miklos Feher momentje in de catacombe, wat een zielig misselijk triest kut figuur, schorsen voor een stel wedstrijden, die elleboog kon niet nee als het echt zo zou zijn maar om hem dan op te wachten en aan te vliegen past goed bij ze huidskleur.

Groetjes
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:31 

HardstyleForEvah schreef:
BeHa schreef:
Wat een heerlijke pot vandaag, lekker sfeertje ook -.-
Als je het vorige week tegen Zwolle nou niet zo erg verneukt had stond je nou gewoon (gedeeld) bovenaan.
De wissel Matavz-Engelaar kan voor mij in het rijtje Robben-Bosvelt. Met zo'n verdedigende wissel al na 45 minuten verdien je het wat mij betreft ook om de deksel op je neus te krijgen.

Je hebt het over P$V? het was alweer 18/1 dat vrijdag van PEC verloor haha dat is niet bepaald vorige week en behalve dat ze staan gewoon 2 punten los bovenaan hoor?

Nee, ik heb het over Feyenoord. :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:54 

Hardtraxx Veteran

Prachtig voetbalweekendje weer!
Zaterdag een prachtige pot gezien bij Heracles. Had Heracles kunnen winnen. Velthuizen keepte heel goed helaas. En voorin zijn ze heel efficiƫnt.
Vanmiddag genoten van Feyenoord - PSV. Mooi dat Feyenoord de punten kon pakken! Geweldig spannende competitie zo. Ook omdat Ajax punten laat liggen.

En over het relletje bij Feyenoord - PSV; sneu dat Lens hem opwacht. Als je het niet vindt kunnen wat Mathijssen doet ga je je toch niet zo laag bij de grond gedragen. Vond het wel mooi om te zien dat Wijnaldum geen partij koos en er tussen ging staan.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
HardstyleForEvah schreef:
BeHa schreef:
Wat een heerlijke pot vandaag, lekker sfeertje ook -.-
Als je het vorige week tegen Zwolle nou niet zo erg verneukt had stond je nou gewoon (gedeeld) bovenaan.
De wissel Matavz-Engelaar kan voor mij in het rijtje Robben-Bosvelt. Met zo'n verdedigende wissel al na 45 minuten verdien je het wat mij betreft ook om de deksel op je neus te krijgen.

Je hebt het over P$V? het was alweer 18/1 dat vrijdag van PEC verloor haha dat is niet bepaald vorige week en behalve dat ze staan gewoon 2 punten los bovenaan hoor?

Nee, ik heb het over Feyenoord. :P

Oke mijn excuses dan maar ik snap niet waarom je dan over matavz-engelaar begint (behalve dat dit gebeurde tijdens kakkerlakken-p$v
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ajax werd weer eens gedupeerd :thumbdown:
1 onterecht afgekeurde goal en Ajax had een penalty moeten hebben.

Buiten dat was het spel ook niet om over naar huis te schrijven.

En 1 goal is niet eens opgemerkt, want er was ook nog een bal die duidelijk volledig over de lijn was. En die scheids kon dat heel goed zien, want stond direct in het zicht van de bal en lijn.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:22 

Hardtraxx Crew

Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:41 

Idd, de scheidsrechter heeft ons Ajax weer mooi genaaid met zijn schele ogen
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 01:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk weekend :woot: Verdiend met 2-1 gewonnen :)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:35 

Hardtraxx Veteran

Wat een sukkel die lens. Hopelijk een dikke schorsing... Respect dit dat ja hang nog maar even wat posters op :/
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Spartak Moskou wil Clasie voor 8 miljoen binnenhalen schijnt. :cry: Moet hij niet willen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:06 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Spartak Moskou wil Clasie voor 8 miljoen binnenhalen schijnt. :cry: Moet hij niet willen.

Echt? :/ Beter kappen die russen met vervelen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:14 

Haha, doei carriere Clasie
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:20 

Hardtraxx Veteran

Hij moet maar is goed met Demi de Zeeuw gaan praten dan. Die zal t m wel afraden. :lol:
Verder kwam ik ergens tegen dat Liverpool in de zomer De Vrij en Martins Indi willen binnenhalen. Of dat waar is weet ik zo net nog niet.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:20 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Haha, doei carriere Clasie

Denk niet dat Clasie daar heen gaat hoor.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:22 

Zou ook niet goed voor zn carriere zijn, Clasie is een leuke voetballer voor de eredivisie, maar denk dat hij nog eventjes moet wachten met de stap naar een buitelandse subtopper
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

Voor De Vrij en Martins Indi zaten Liverpool, Everton en Tottenham op de tribune. Alle 3 de clubs willen ze samen binnenhalen. Schijnt voor een bedrag van 28,5 miljoen euro te gaan. Als dat waar is moet Feyenoord dit echt doen. Ondanks de sportieve consequenties.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:31 

Ja als het waar is van Fischer van 18 miljoen + een jaar langer Cuenca moet Ajax dat ook zeker doen

Hij is dan wel 18 en een ongelofelijk briljantje, 18 miljoen is toch veel, en Cuenca begint steeds beter te worden na zijn blessure alleen moet niet teveel alleen doen, verder komt die er wel weer, en Siggy is gewoon weer een kwestie van tijd wanneer hij ze er weer inprikt

Maar als Feyenoord daar 28.5 voor kan krijgen lever je wel de beste spelers weg onderhand, maar dat geld kan Feyenoord goed gebruiken op de weg terug
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

18 miljoen voor Fischer? :oh: Zo, strik er om en weg er mee!

Tuurlijk moet Feyenoord dat doen. Feyenoord heeft vast genoeg goede jeugd om het op te vangen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:44 

Parvuz schreef:
18 miljoen voor Fischer? :oh: Zo, strik er om en weg er mee!

Tuurlijk moet Feyenoord dat doen. Feyenoord heeft vast genoeg goede jeugd om het op te vangen.

Je zegt het echt alsof Fischer niks is :P
Laatste wedstrijden wat te zelfzuchtig maar als hij en Cuenca eens eerder de bal afspelen ipv eigen succes en te pingelen dan creeer je meer en is de kans op overwinning stuk groter.
Messi komt ook niet alles en iedereen voorbij maar die speelt optijd af, dat zouden de jonkies ook allemaal moeten doen wat Gotze, Messi, El Sharaawy, Neymar etc doen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:47 

Aan het typen...

28.5 miljoen? De Vrij heeft nog maar een 1 jarig contract, dus zit je rond de 6-7 miljoen (zie Douglas, toch wel redelijk gelijkwaardig) en ik geloof niet dat ze 20+ miljoen gaan betalen voor BMI. Ik denk dat 19 miljoen het maximaal haalbare is voor die 2 spelers.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:48 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk is Fischer een goede voetballer. Maar ben nou niet echt overtuigd dat hij een wereldtopper kan worden. En dat bedrag is in het huidige voetbal behoorlijk wat. Vooral voor de Nederlandse competitie.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:49 

Ik vind heel die Douglas 3x niks hoor, dan heb ik liever De Vrij of Martins Indi, en zijn nog enkele jaren jonger ook
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ja 28,5 miljoen vind ik heel veel geld. Mja over dat bedrag wordt gespeculeerd he, niets is zeker haha. Maar als er 3 clubs strijden om die 2 spelers kan de prijs wel wat stijgen. De toekomst zal gaan uitwijzen waar de talenten uit het Nederlandse voetbal terecht komen en voor hoeveel.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:02 

Aan het typen...

JEFSKIII schreef:
Ik vind heel die Douglas 3x niks hoor, dan heb ik liever De Vrij of Martins Indi, en zijn nog enkele jaren jonger ook

Daarom heeft Twente ook 10 minder doelpunten tegen. Sorry, maar met Janmaat, De Vrij, Mathijssen en BMI heb je de achterhoede van het Nederlands elftal. Douglas speelt met Bengtsson/Wisgerhof naast hem, die hebben bij lange na niet het niveau van De Vrij/BMI. Dus Douglas is vrijwel in zijn eentje verantwoordelijk voor de solide verdediging bij Twente. Daar waar ze bij Feyenoord met een linie vol internationals de helft meer doorlaten. Zelfs de verdedigende middenvelder van Feyenoord speelt in Oranje, waar Brama slechts enkelvoudig international is. Ja Douglas is ouder, maar op het moment gewoon beter dan zowel De Vrij als BMI. Neem je de leeftijd mee, dan zullen ze allebei ongeveer even duur zijn.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:04 

En toch staat Feyenoord hoger dan Twente
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic