Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 feb 2013 19:58 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Tja als ze nou de vechtersmentaliteit hadden als de supporters

Ff rustig hè :P

Een supporter is heel wat anders dan een hooligan.
Bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
KNVB plant nieuw gesprek over gedragsregels

ZEIST - De KNVB praat op dinsdag 26 februari nogmaals met alle belangenorganisaties die het zogeheten ‘handvest betaald voetbal’ ondertekend hebben over de uitvoering van de gemaakte afspraken.

Directe aanleiding hiervoor is de luide kritiek op de arbitrage van de afgelopen dagen.
Sommige trainers, voetballers en bestuurders kunnen zich niet vinden in de manier waarop de gedragsregels na de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen bij een jeugdwedstrijd in Almere zijn aangescherpt.
Tijdens het gesprek zullen Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal, en competitiemanager Gijs de Jong namens de KNVB aanschuiven.
Verder zijn Danny Hesp (centrale spelersraad), Gerard Marsman (Coaches Betaald Voetbal), Frank Rutten (Eredivisie CV) en Patrick Brand (Coöperatie Eerste Divisie) welkom.

Van Basten en Verbeek

''De discussie is totaal afgeweken van het oorspronkelijke doel: het creëren van meer respect'', doelt competitiemanager De Jong op de luide kritiek op de arbitrage van de laatste dagen.
PSV liet op de eigen website weten dat het zich zorgen maakt over het niveau van de arbitrage. Ook trainers Ronald Koeman (Feyenoord), Marco van Basten (sc Heerenveen) en Gertjan Verbeek (AZ) lieten hun onvrede duidelijk blijken.
Uitspraken van laatstgenoemde coach worden momenteel door de aanklager betaald voetbal bestudeerd. Mogelijk komt er een vooronderzoek.
''Kaarten worden in twijfel getrokken en de prestaties van onze arbiters staan ter discussie'', vervolgt De Jong. ''Laat één ding helder zijn: de regels zijn onveranderd gebleven. Wat voorheen een overtreding was, is nog steeds een overtreding. Daar wordt absoluut niet anders mee omgegaan. Helaas is dit niet bij iedereen bekend.''

Voorbeeldfunctie

''Het handvest ziet enkel toe op commentaar op de leiding en het vervullen van de voorbeeldfunctie. Bestaande richtlijnen die nu stringenter nageleefd moeten worden. Hier waren we het in december met z’n allen over eens. We hebben dan ook een collectieve verantwoordelijkheid.”
Directeur betaald voetbal Van Oostveen, benadrukt dat nieuwe gesprekken belangrijk zijn. ''Het is noodzakelijk opnieuw met elkaar om de tafel te gaan. Vlak voor de winterstop hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Het handvest is in het leven geroepen om meer respect op het veld te creëren. Daar was iedereen het volmondig over eens.''
''We zien nu dat het handvest aangegrepen wordt om kaarten, prestaties van arbiters en zelfs het tuchtrechtelijke systeem ter discussie te stellen. Iets wat ver afstaat van de oorspronkelijke intentie van dit document: normaal met elkaar om gaan.''

Bron: http://www.nu.nl
Bericht Geplaatst op 20 feb 2013 13:25 

Hardtraxx Crew

huilie huilie :yawn:

Imo draven ze wel heel erg door met hun "respect". Je mening uiten is heel anders dan iemand in elkaar slaan. Het komt nu meer op mij over als proberen de critici de mond te snoeren dan om respectvol gedrag te promoten...
Bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Imo draven ze wel heel erg door met hun "respect". Je mening uiten is heel anders dan iemand in elkaar slaan. Het komt nu meer op mij over als proberen de critici de mond te snoeren dan om respectvol gedrag te promoten...

Vind dat het bij Rugby wel mooi is geregeld. Die zeggen de hele wedstrijd geen woord tegen de scheidsrechter.
Als ze hun mondje een keer opentrekken mag je vertrekken. Zoiets gaat bij voetbal nooit meer lukken omdat ze het eerst te vrij hebben gelaten. Iets vrijer maken gaat altijd makkelijker dan iets aanscherpen.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Zenda schreef:

Vind dat het bij Rugby wel mooi is geregeld. Die zeggen de hele wedstrijd geen woord tegen de scheidsrechter.
Als ze hun mondje een keer opentrekken mag je vertrekken. Zoiets gaat bij voetbal nooit meer lukken omdat ze het eerst te vrij hebben gelaten. Iets vrijer maken gaat altijd makkelijker dan iets aanscherpen.

Zou wel kunnen hoor.
Ik ben ook scheidsrechter. Gewoon aanpakken die hap, doe ik ook. Zodra een iemand komt zeiken bij mij. Eerste reactie. Wie is hier de scheidsrechter, jij of ik. Wie beslist hier, jij of ik? Vaak zijn de mensen die zeiken zelf de gene die daarvoor een fout begaan. Zoals simpel de bal verspelen. Daar wijs ik ze dan ook op.
En sluit altijd af, concentreer jij je op het spelletje. Dan ben ik ervoor om in te grijpen als het misgaat. Deal? En noord-afrikaan is vaak brutaal en zegt nee. Dan ga ik er ook op door.

Respect kan je aanleren.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:05 

Hardtraxx Elite

Fack 1-1... hoop dat Heerenveen wint..
en morgen PSV ook :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:23 

Hardtraxx Crew

Nog 45 minuten volhouden ^^
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
wootum schreef:
Nog 45 minuten volhouden ^^

Inderdaad ^^ Ze hebben het niet makkelijk maar als je een goal cadeau krijgt moet je het ook vast kunnen houden!

Dat zie ik
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:01 

Hardtraxx Crew

Het is 3x niks in de 2e helft..... Hoezo wissel je Matavz voor Engelaar :/
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

2-1 :clap:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:25 

Hardtraxx Crew

Terechte nederlaag
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

Netjes hoor :thumbsup: nu moet Ajax er gebruik van maken
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:01 

Hardtraxx Crew

Ze staan iig nu al achter ^^
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

ja elke keer t zelfde 1000000000000000000x beter en niet weten te scoren
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:02 

Hardtraxx Elite

Haha PSV, wat een slechte verliezers, stelletje kut negers, allemaal schorsen die handel.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:11 

Hardtraxx Veteran

Heehehehe
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:26 

Hardtraxx Crew

Jammer dat ze nog gelijk maken, maar 1-1 is ook niet erg ^^
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jammer dat ze nog gelijk maken, maar 1-1 is ook niet erg ^^

1-1 is een mooie uitslag, had gedacht dat ze ado helemaal omver gingen walsen.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Ajax werd weer eens gedupeerd :thumbdown:
1 onterecht afgekeurde goal en Ajax had een penalty moeten hebben.

Buiten dat was het spel ook niet om over naar huis te schrijven.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:31 

Wat een heerlijke pot vandaag, lekker sfeertje ook -.-
Als je het vorige week tegen Zwolle nou niet zo erg verneukt had stond je nou gewoon (gedeeld) bovenaan.
De wissel Matavz-Engelaar kan voor mij in het rijtje Robben-Bosvelt. Met zo'n verdedigende wissel al na 45 minuten verdien je het wat mij betreft ook om de deksel op je neus te krijgen.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:19 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Haha PSV, wat een slechte verliezers, stelletje kut negers, allemaal schorsen die handel.

Pardon? Was tijdens de wedstrijd al gaande he.... Zal wel weer vanuit feyenoord kant wat geroepen zijn icm. Racisme enzo
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Wat een heerlijke pot vandaag, lekker sfeertje ook -.-
Als je het vorige week tegen Zwolle nou niet zo erg verneukt had stond je nou gewoon (gedeeld) bovenaan.
De wissel Matavz-Engelaar kan voor mij in het rijtje Robben-Bosvelt. Met zo'n verdedigende wissel al na 45 minuten verdien je het wat mij betreft ook om de deksel op je neus te krijgen.

Je hebt het over P$V? het was alweer 18/1 dat vrijdag van PEC verloor haha dat is niet bepaald vorige week en behalve dat ze staan gewoon 2 punten los bovenaan hoor?
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:30 

Hardtraxx Crew

rakkietakkie schreef:
Wesz91 schreef:

Pardon? Was tijdens de wedstrijd al gaande he.... Zal wel weer vanuit feyenoord kant wat geroepen zijn icm. Racisme enzo

Nee, Mathijsen gaf Lens een elleboog in de wedstrijd. Lens liep na de wedstrijd naar hem toe om excuses te vragen maar dat weigerde Mathijsen te doen. Daarna ging Lens nog een keer verhaal halen bij hem en de rest is te zien op dat filmpje.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:35 

Hardtraxx Elite

Ja staat die 'm op te wachten met ze homie Willems.. Je gaat niet om excuses vragen, een excuus word je aangeboden en zo niet dan maar niet. Blijf je in ieder geval gedragen als een prof is wat ik ermee probeer te zeggen, kom op zeg.
Maar goed, was weer een leuk voetbalweekend met een aantal leuke wedstrijden en interessante uitslagen ^^

EDIT: http://www.vi.nl/nieuws/236560/Lens-op- ... e-Kuip.htm
En terecht, ben benieuwd.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:39 

Hardtraxx Elite

Wat een kut wedstrijd Az- NAC pff. :/
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic