Wout1997 schreef:
Zenda schreef:
huilie huilie
Imo draven ze wel heel erg door met hun "respect". Je mening uiten is heel anders dan iemand in elkaar slaan. Het komt nu meer op mij over als proberen de critici de mond te snoeren dan om respectvol gedrag te promoten...
Vind dat het bij Rugby wel mooi is geregeld. Die zeggen de hele wedstrijd geen woord tegen de scheidsrechter.
Als ze hun mondje een keer opentrekken mag je vertrekken. Zoiets gaat bij voetbal nooit meer lukken omdat ze het eerst te vrij hebben gelaten. Iets vrijer maken gaat altijd makkelijker dan iets aanscherpen.
Zou wel kunnen hoor.
Ik ben ook scheidsrechter. Gewoon aanpakken die hap, doe ik ook. Zodra een iemand komt zeiken bij mij. Eerste reactie. Wie is hier de scheidsrechter, jij of ik. Wie beslist hier, jij of ik? Vaak zijn de mensen die zeiken zelf de gene die daarvoor een fout begaan. Zoals simpel de bal verspelen. Daar wijs ik ze dan ook op.
En sluit altijd af, concentreer jij je op het spelletje. Dan ben ik ervoor om in te grijpen als het misgaat. Deal? En noord-afrikaan is vaak brutaal en zegt nee. Dan ga ik er ook op door.
Respect kan je aanleren.