Hahaha, Twente 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jammer dat PSV de punten heeft gered... Utrecht begon goed
-
J
Vanmiddag 3 puntjes mee uit Waalwijk naar Amsterdam nemen 
Net als Roda oprollen?JEFSKIII wrote:Vanmiddag 3 puntjes mee uit Waalwijk naar Amsterdam nemen
-
J
Ga niet zo haten, ik het mirakel kan er ook wel eens langs zittenRawbin wrote:Net als Roda oprollen?JEFSKIII wrote:Vanmiddag 3 puntjes mee uit Waalwijk naar Amsterdam nemen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nee opvouwen als origamiRawbin wrote:Net als Roda oprollen?JEFSKIII wrote:Vanmiddag 3 puntjes mee uit Waalwijk naar Amsterdam nemen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Zwolle 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
... kom op feyenoord, ze mogen er wel iets voor doe nu staan ze 2-0 achterHoofdcoach wrote:Zwolle
????wootum wrote:Hahaha Feyenoord
-
J
Heel me facebook stond ermee onder dat psvers erop zette; HAHAHAH FEYENOORD
maar wie verloor er met 3-1 van Zwolle dan?
Maargoed, het blijft spannend, RKC was een eitje
maar wie verloor er met 3-1 van Zwolle dan?
Maargoed, het blijft spannend, RKC was een eitje
Ik verwacht wel dat Feyenoord volgende week wint van de boertjes.
-
J
Ik wel
Feyenoord heeft iets goed te maken, en het legioen zal er massaal achter staan tegen PSV. Dus vandaag dat ik verwacht dat de 3 punten in Rotterdam blijven.
Last edited by stefan_helmond on 18 Feb 2013 16:39, edited 1 time in total.
-
J
Dat blijven ze ook
En Ajax rolt ADO gelijk op
En Ajax rolt ADO gelijk op
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Prima dan kan Ajax weer wat dichterbij komenstefan_helmond wrote:Feyenoord heeft iets goed te maken, en het legioen zal er massaal achter staan tegen PSV. Dus vandaag dat ik verwacht dat de 3 punten in Rotterdam blijven.
Ik denk dat Feyenoord expres gaat verliezen zodat Ajax geen kampioen meer kan worden.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Match fixingRampestamper wrote:Ik denk dat Feyenoord expres gaat verliezen zodat Ajax geen kampioen meer kan worden.
Rampestamper wrote:Ik denk dat Feyenoord expres gaat verliezen zodat Ajax geen kampioen meer kan worden.
Ze zijn er wel toe in staat. Maar gelukkig komt deze wedstrijd 'vroeg' in het seizoen.Rampestamper wrote:Ik denk dat Feyenoord expres gaat verliezen zodat Ajax geen kampioen meer kan worden.
-
J
Feyenoord doet zelf nog volop mee in de titelstrijd
Alleen laten ze dat niet zien.. Wat een flauw mieterig spel vertonen ze de laatste tijd. Waar is toch die vechtersmentaliteit waar Feyenoord om bekend staat?!?!JEFSKIII wrote:Feyenoord doet zelf nog volop mee in de titelstrijd
-
J
Tja als ze nou de vechtersmentaliteit hadden als de supporters