dat zijn mooie dingen, hopen dat het zo blijft
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Niet dus
-
J
Boerelul, is jou schuld
ah fuck, sorry man. Zal voortaan wel normaal doen. Je kwetst me wel op deze manier
Hmm, weet niet wat ik van de wedstrijd van Twente moet vinden, de verdediging/keeper had een off-day denk ik. Utrecht had 5 schoten op doel, waarvan er 4 raak.
Aan de andere kant heb ik wel eindelijk weer een beetje vechtlust gezien en ondanks dat ze al vrij snel met 10 man stonden hadden ze wel meer balbezit en meer kansen dan FC Utrecht. Wel een oerdomme overtreding van Bengtsson, dat is vragen om rood
Gutierrez moeten ze eerst speeltijd geven tegen de clubs uit het rechter rijtje. Hij had overduidelijk moeite met de druk die Utrecht op hem zette. Maar ik blijf er wel van overtuigd dat dit een grote speler wordt.
Gutierrez moeten ze eerst speeltijd geven tegen de clubs uit het rechter rijtje. Hij had overduidelijk moeite met de druk die Utrecht op hem zette. Maar ik blijf er wel van overtuigd dat dit een grote speler wordt.
Gele kaart van Mathijsen geseponeerd.. Kon ook niet anders.. 
En toch moet ie met pensioenRampestamper wrote:Gele kaart van Mathijsen geseponeerd.. Kon ook niet anders..
K zie het ook liever zo;Rawbin wrote:En toch moet ie met pensioenRampestamper wrote:Gele kaart van Mathijsen geseponeerd.. Kon ook niet anders..
Nelom - BMI - De Vrij - Janmaat
Vind Mathijsen een degelijke verdediger, alleen hij is vaak te langzaam waardoor hij genoodzaakt is een overtreding te maken of z'n man te laten lopen..
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Niet zo traag als Breuer 
-
J
PSV en Vitesse mooi gelijk gespeelt.
Half 3 mooi Roda JC oprollen
Half 3 mooi Roda JC oprollen
Nou jullie hebben ze echt opgerold zeg.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gelukkig staan we nog steeds boven Rotterdam anders komt al die arrogantie weer boven drijven...
Totaal niet arrogant dit natuurlijk.Half 3 mooi Roda JC oprollen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Rawbin wrote:Totaal niet arrogant dit natuurlijk.Half 3 mooi Roda JC oprollen
-
J
Achja
het zat niet mee,balbezit 90-10 ofzo en verdomme geen fatsoenlijke kans creëren
71-29% *teupie wrote:het zat niet mee,balbezit 90-10 ofzo en verdomme geen fatsoenlijke kans creëren
Zo leuk hoe Feyenoord na het verlies tegen Ajax werd afgeschreven als serieuze titelkandidaat, en nu weer op gelijke hoogte staat met Ajax met nog maar 3 punten achter op de koploper.
Enige waar ik nu nog voor vrees is PSV thuis, die hebben echt een kampioensploeg. Voor de rest zal het geen mega lastig programma meer worden.
Enige waar ik nu nog voor vrees is PSV thuis, die hebben echt een kampioensploeg. Voor de rest zal het geen mega lastig programma meer worden.
Ik vind die supporters die floten en laat je club maar in de steek scandeerden gaver dan die actie van vak pwootum wrote:Haha, gave actie bij Twente
Ze floten toch omdat er supporters waren die weer in het vak gingen zitten?dePipoMadre wrote:Ik vind die supporters die floten en laat je club maar in de steek scandeerden gaver dan die actie van vak pwootum wrote:Haha, gave actie bij Twente
BartvanMerwijk twitterTien minuutjes maar?! Bij #Vitesse houden ze dit al een seizoen lang moeiteloos vol. #twente lockerz.com/s/283699393
-
J
Ik hoop voor PSV dat Utrecht maar 8 spelers opsteld, want 9 man was teveel in de vorige ontmoeting
HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
Die 10 minuten bleven wachten werden uitgefloten door de rest van het stadionwootum wrote:Ze floten toch omdat er supporters waren die weer in het vak gingen zitten?dePipoMadre wrote:Ik vind die supporters die floten en laat je club maar in de steek scandeerden gaver dan die actie van vak pwootum wrote:Haha, gave actie bij Twente