Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:45 

Ajax is trouwens achter de schermen nog bezig Djuricic te halen.

Maar Kashia? Dan liever van Dijk van Groningen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:46 

Hardtraxx Veteran

Niet alleen erachter, want heb dit al op verschillende sites langs zien komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:48 

Mja beetje ''luxe'' dan he, De Jong, Schone, Eriksen, Poulsen, en miss dan Djuricic?

Sigi is weer fit en scoort gelijk 2x, dus we hebben weer onze spits terug, Hoesen als back-up gezien Babel nog langer uit de running is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:49 

Hardtraxx Veteran

Misschien gaat Eriksen wel weg. Eriksen vind ik niet hét talent dat veel mensen in hem zien. Ik heb het gevoel dat dit zijn top is.

Ajax - AZ in de beker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:50 

El Mare schreef:
Misschien gaat Eriksen wel weg. Eriksen vind ik niet hét talent dat veel mensen in hem zien. Ik heb het gevoel dat dit zijn top is.

Iemand die 20 is zit nog niet op ze top :P
Maar van de zomer zal die wel weg gaan ja, en wie weet gaat De Jong wel weg nog zometeen en strik je Djuricic als vervanger dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:53 

Hardtraxx Elite

Benieuwd wat Toornstra er bij ons van gaat bakken, opzich een prima speler ^^
Jammer van Bovenberg, altijd erg blij met hem geweest maar wel eindelijk die miskoop van een Gerndt weg..
En voor de ajacieden, gefeliciteerd met Cuenca, zal mij benieuwen of die goed past bij de Ajax speelstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:35 

Hardtraxx Veteran

Ze willen bij Ajax het klassieke 433 spelen en Cuenca is een buitenspeler met een prima voorzet en actie buitenom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:42 

De Jong terug naar het middenveld, en Sigthorsson weer in de spits :worship:

Schone of Poulsen op de bank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:46 

Hardtraxx Veteran

Voor de balans zeg ik Schöne, voor het voetbal Poulsen, op de bank he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:55 

En dan de Boerrigter de bank op, jammer dat hij ze vorm niet heeft die die eerst had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
en doe eens gek en laat De Jong ook gaan

Het is inderdaad wel gek om de beste speler van de Eredivisie weg te doen.

Maar Boerrigter moet idd aftaaien. Kluns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:47 

Zo te lezen vertrekt Djuricic zoiezo naar Twente in de zomer, nou dan pikt Ajax toch Maher op, PSV betaald toch niet, Ajax wel als de De Jong vertrekt.

Eriksen kan 2x zoveel verdienen als die verlengd, zie ik wel gebeuren. Want hij hoef niet persee weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Liever De Jong dan iedere andere speler op die positie. Die mag zijn helle leven lang wel bij de club blijven, ontzettende held vind ik het.
En ik ben bang dat als hij weg gaat, hij niet zo goed kan functioneren bij een andere club.

Ik vraag me af wat ze nu met de voorhoede gaan doen nu ze Fischer/ Boerrigter/ Sigthorsson/ Lukoki/ Hoessen/ Babel/ Sana/ Cuenca en eventueel nog De Jong in kunnen zetten. Beetje een luxeprobleem, zijn ze niet gewend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:02 

Daveytl schreef:
Liever De Jong dan iedere andere speler op die positie. Die mag zijn helle leven lang wel bij de club blijven, ontzettende held vind ik het.
En ik ben bang dat als hij weg gaat, hij niet zo goed kan functioneren bij een andere club.

Ik vraag me af wat ze nu met de voorhoede gaan doen nu ze Fischer/ Boerrigter/ Sigthorsson/ Lukoki/ Hoessen/ Babel/ Sana/ Cuenca en eventueel nog De Jong in kunnen zetten. Beetje een luxeprobleem, zijn ze niet gewend :P

Sana is uit vorm, Babel is nog geruime tijd geblesseerd en tot wanneer die blijft weet ik niet?

Fischer blijft basis, Cuenca vervanger voor Boerrigter en die als back-up samen met Lukoki.
Sigi in de spits en Hoesen als back-up.

De Jong terug op het middenveld met Eriksen en Schone/Poulsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Prachtig teampje zo hoor ^^

Sana hadden ze eigenlijk uit moeten lenen aan een club die net onder de middenmoot staat. Kan die mooi ervaring op doen en hopelijk speelt hij dan beter dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:17 

Daveytl schreef:
Prachtig teampje zo hoor ^^

Sana hadden ze eigenlijk uit moeten lenen aan een club die net onder de middenmoot staat. Kan die mooi ervaring op doen en hopelijk speelt hij dan beter dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.

Team van Ajax is zeker niet mis nee, Boilesen ook weer fit.

En dat Sana talent heeft zoiezo, maar jammer had hij al onderhand een seizoen in Zweden gespeeld voordat hij naar Ajax kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:40 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Daveytl schreef:

Sana is uit vorm, Babel is nog geruime tijd geblesseerd en tot wanneer die blijft weet ik niet?

Fischer blijft basis, Cuenca vervanger voor Boerrigter en die als back-up samen met Lukoki.
Sigi in de spits en Hoesen als back-up.

De Jong terug op het middenveld met Eriksen en Schone/Poulsen

Sana uit vorm? Is die jongen ooit in vorm geweest dan. >.<
Sightorsson is wel een aardige spits alleen 85% van de tijd geblesseerd.
Denk dat het dus wel meevalt met dat luxeprobleem dat je stelt :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:55 

Hardtraxx Addict

Eerste paar wedstrijden zag het er wel veelbelovend uit vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 00:52 

Hardtraxx Crew

Hele leuke wedstrijd gezien :) Zaten een aantal hele mooie aanvallen tussen!! En 73 doelpunten al is niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 00:57 

Hardtraxx Veteran

Zo goed zal PSV niet gespeeld hebben, ADO zal wel dramatisch geweest zijn, waardoor die 7-0 klinkt alsof er goed gevoetbald is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:02 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:
Zo goed zal PSV niet gespeeld hebben, ADO zal wel dramatisch geweest zijn, waardoor die 7-0 klinkt alsof er goed gevoetbald is >.<

ADO was idd dramatisch. Eerste helft was psv nog wat tam, maar vooral de tweede helft zaten ze er echt goed op. Constant druk zetten, weer heel veel kansen creëren (en helaas ook weer een hoop missen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:27 

Hardtraxx Elite

Doeeeeeeiiiiii Twente :yay: Wat heerlijk zeg, en dan Vitesse dat nog even van NEC verliest. Als WillemII nou ook even stunt en weet te winnen zou het helemaal mooi zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:39 

Vitesse en Twente die al puntjes laten liggen, Hopelijk Feyenoord ook.

Lekkere 0-3 overwinning :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:08 

Hardtraxxer

Simpele overwinning tegen VVV vandaag op een zeer slecht veld. Ajax speelde ook niet goed, maar naar zo'n drukke week zijn de drie punten gewoon het belangrijkst. Het is nu wel fijn dat er meer spelers in de voorhoede bij komen, want er zit weer een druk schema aan te komen met de Europa League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:10 

Hardtraxx Crew

JEFSKIII schreef:
Hopelijk Feyenoord ook.

Het staat nu iig nog 1-1 :)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic