Ajax is trouwens achter de schermen nog bezig Djuricic te halen.
Maar Kashia? Dan liever van Dijk van Groningen
Maar Kashia? Dan liever van Dijk van Groningen
Iemand die 20 is zit nog niet op ze topEl Mare wrote:Misschien gaat Eriksen wel weg. Eriksen vind ik niet hét talent dat veel mensen in hem zien. Ik heb het gevoel dat dit zijn top is.
Het is inderdaad wel gek om de beste speler van de Eredivisie weg te doen.JEFSKIII wrote:en doe eens gek en laat De Jong ook gaan
Sana is uit vorm, Babel is nog geruime tijd geblesseerd en tot wanneer die blijft weet ik niet?Daveytl wrote:Liever De Jong dan iedere andere speler op die positie. Die mag zijn helle leven lang wel bij de club blijven, ontzettende held vind ik het.
En ik ben bang dat als hij weg gaat, hij niet zo goed kan functioneren bij een andere club.
Ik vraag me af wat ze nu met de voorhoede gaan doen nu ze Fischer/ Boerrigter/ Sigthorsson/ Lukoki/ Hoessen/ Babel/ Sana/ Cuenca en eventueel nog De Jong in kunnen zetten. Beetje een luxeprobleem, zijn ze niet gewend
Team van Ajax is zeker niet mis nee, Boilesen ook weer fit.Daveytl wrote:Prachtig teampje zo hoor![]()
Sana hadden ze eigenlijk uit moeten lenen aan een club die net onder de middenmoot staat. Kan die mooi ervaring op doen en hopelijk speelt hij dan beter dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Sana uit vorm? Is die jongen ooit in vorm geweest dan.JEFSKIII wrote:Sana is uit vorm, Babel is nog geruime tijd geblesseerd en tot wanneer die blijft weet ik niet?Daveytl wrote:Liever De Jong dan iedere andere speler op die positie. Die mag zijn helle leven lang wel bij de club blijven, ontzettende held vind ik het.
En ik ben bang dat als hij weg gaat, hij niet zo goed kan functioneren bij een andere club.
Ik vraag me af wat ze nu met de voorhoede gaan doen nu ze Fischer/ Boerrigter/ Sigthorsson/ Lukoki/ Hoessen/ Babel/ Sana/ Cuenca en eventueel nog De Jong in kunnen zetten. Beetje een luxeprobleem, zijn ze niet gewend
Fischer blijft basis, Cuenca vervanger voor Boerrigter en die als back-up samen met Lukoki.
Sigi in de spits en Hoesen als back-up.
De Jong terug op het middenveld met Eriksen en Schone/Poulsen
ADO was idd dramatisch. Eerste helft was psv nog wat tam, maar vooral de tweede helft zaten ze er echt goed op. Constant druk zetten, weer heel veel kansen creëren (en helaas ook weer een hoop missen).El Mare wrote:Zo goed zal PSV niet gespeeld hebben, ADO zal wel dramatisch geweest zijn, waardoor die 7-0 klinkt alsof er goed gevoetbald is