Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:10 

Hardtraxx Crew

Net alle samenvatting terug gekeken. Mooie overwinning van PSV, hadden er misschien nog wel meer mogen en moeten zijn! Mooi om Ajax nog te zien verliezen :lol: En het gelijkspel tussen Feyenoord en Twente is natuurlijk ook gunstig.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:16 

Hardtraxxer

Ik vond het ook mooi om vorige week PSV te zien verliezen, stomme poeplamp.
En Markie weer geel, het is toch wat? Hè?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:20 

Hardtraxx Crew

TechnoboyYNWA schreef:
Ik vond het ook mooi om vorige week PSV te zien verliezen, stomme poeplamp.
En Markie weer geel, het is toch wat? Hè?

ja
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:20 

Hardtraxxer

Valt me op dat je nu weer komt lachen, en vorige week hier niet te vinden was omtrent kwestie PEC Zwolle/Pieters.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:21 

Hardtraxxer

Heb overigens in een scheur gelegen.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:25 

Hardtraxx Crew

TechnoboyYNWA schreef:
Valt me op dat je nu weer komt lachen, en vorige week hier niet te vinden was omtrent kwestie PEC Zwolle/Pieters.

Ik heb vorige week bijna niet op HT gezeten omdat ik heel het weekend weg was en druk bezig was met het afronden van m'n stageverslag. En ik ben altijd een van de weinige die reageert als PSV weer een schandalige wedstrijd heeft gespeeld ;) En ja, ik lig ook in een scheur als Ajax verliest, maar dat was slechts een gedeelte uit m'n reactie :)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
TechnoboyYNWA schreef:

Ik heb vorige week bijna niet op HT gezeten omdat ik heel het weekend weg was en druk bezig was met het afronden van m'n stageverslag. En ik ben altijd een van de weinige die reageert als PSV weer een schandalige wedstrijd heeft gespeeld ;) En ja, ik lig ook in een scheur als Ajax verliest, maar dat was slechts een gedeelte uit m'n reactie :)

Je hoeft je niet te verantwoorden hoor... waarom zou je gaan reageren als je club verliest? Als Ajax verliest ga ik hier ook niet kijken omdat ik mezelf dan weer ga opvreten door verschillende reacties :P
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 01:39 

Hardtraxx Crew

Zo, weer terug van PSV. Wat was het een slappe wedstrijd zeg, viel niet veel te beleven. PSV wel weer 5 a 6 100% kansen laten liggen zeg....
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 02:16 

wootum schreef:
Zo, weer terug van PSV. Wat was het een slappe wedstrijd zeg, viel niet veel te beleven. PSV wel weer 5 a 6 100% kansen laten liggen zeg....

Ook net thuis, maar goed dat het geen verlengen werd. Kwam er achteraf pas achter dat de trein waar ik in zat (van 23:30) de laatste was die naar Rotterdam ging :P

Maar matige wedstrijd van beide kanten, alhoewel Feyenoord wel iets boven mijn verwachting speelde, durfden nog redelijk naar voren te gaan. Maar zoals gebruikelijk geef je het allemaal weer weg bij een corner :cry: Lijkt wel of ze uberhaupt niet trainen op dode spelmomenten, om ziek van te worden af en toe.

Wel leuk dat er weer een debutantje meedeed, vond van Beek een van de beteren bij Feyenoord, toch knap als je moet debuteren in Eindhoven tegenover Driesje Mertens.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:03 

Transfermarkt is afgelopen vandaag om 00:00 toch?

Toornstra naar Utrecht
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:36 

Goede aankoop van Utrecht, blijf dat toch een degelijke voetballer vinden. Had hem eigenlijk liever bij Feyenoord gezien dan Immers.
Goed getimed trouwens ook, een dag nadat ADO wordt teruggezet naar de laagste categorie, waardoor ze praktisch elk fatsoenlijk bod moeten accepteren :P
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:42 

Had Toornstra ook wel graag bij Ajax gezien, een koopje en je hebt al een stand-in voor een eventueel vertrekken de Siem de Jong volgend seizoen.
Beter haalt Ajax gewoon Djurcic erbij
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

Isaac Cuenca gaat vrijwel zeker op huurbasis spelen voor Ajax.

Geweldige speler, zal Boerrigter er binnen kortste keren uit de basis spelen. Goeie transfer :D Hopelijk hebben ze ook een optie tot koop in het huurcontract staan.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:35 

Hardtraxx Veteran

Manolev --> Fulham (huren)
Emanuelson --> Fulham (huren)

Ze willen ook nog Enoh huren.

extra:
Sissoko | Fiorentina
Beckham | PSG
Ballotelli | AC Milan
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:34 

Hardtraxx Addict

Sigthórsson, eindelijk. :worship: 10 minuten in het veld en die man zorgt voor meer dreiging dan en scoort net zoveel als Boerrigter in een half jaar. Wat mij betreft verkopen we die minkukel vanavond nog voor een zacht prijsje aan één of andere Championship club ofzo. Ik snap écht niet waarom mensen nog iets in die kerel zien.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
El Mare schreef:
Isaac Cuenca gaat vrijwel zeker op huurbasis spelen voor Ajax.

Geweldige speler, zal Boerrigter er binnen kortste keren uit de basis spelen. Goeie transfer :D Hopelijk hebben ze ook een optie tot koop in het huurcontract staan.

Daar zou ik niet van uitgaan, lijkt me niet dat barca hem kwijt wil raken.. Goeie versterking wel.

Nee ik ook niet, want Cuenca is echt een geweldige buitenspeler.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Cuenca op huurbasis tot eind van dit seizoen :D Benieuwd wat hij allemaal kan, heb hoge verwachtingen.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:10 

Cuenca :love:
Laat dit uur Lukoki maar voor 4 mil naar Newcastle gaan, Enoh naar Fulham en effe aankloppen bij Utrecht voor Kali en doe eens gek en laat De Jong ook gaan en haal Djuricic of Maher
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:17 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Cuenca :love:
Laat dit uur Lukoki maar voor 4 mil naar Newcastle gaan, Enoh naar Fulham en effe aankloppen bij Utrecht voor Kali en doe eens gek en laat De Jong ook gaan en haal Djuricic of Maher

Altijd grappig, Ajacieden de de voetbalmarkt als Fifa beschouwen :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:18 

Geef me is ongelijk, het kan altijd :cool:

Als je ziet dat er VEEL achter de schermen nog gebeurd wat geen mens weet, wie weet heeft PSV toch nog een akkoordje kunnen bereiken over Maher
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:31 

Hardtraxx Veteran

Enoh verhuurd, mijn god, gelukkig zeg.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:35 

Verhuurd? Ik dacht dat ze hem zoude verkopen...

Geen Kali als vervanger dus maar maar bouwen op een Boccara/Sporkslede :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:37 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Verhuurd? Ik dacht dat ze hem zoude verkopen...

Geen Kali als vervanger dus maar maar bouwen op een Boccara/Sporkslede :P

Lol :/ Zie het nu niet meer staan op VI.nl Ohnee staat op facebook :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:41 

Hopelijk staat dat bod van Newcastle van 4miljoen op Lukoki nog, lekker laten gaan.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:44 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg het hier btw ook nog maar eens, maar Ajax zou die Kashia van die Arnepse club moeten losweken :D
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic