Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

Dadelijk met wat teamgenoten in de kantine Vitesse - Ajax kijken. Denk wal dat ajax wint want Vitesse zonder Bony is als PSV zonder gemeente.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:40 

Zelfs met Bony draaide Vitesse de laatste wedstrijden voor geen kut

Hopelijk rollen we ze op en hopen op een gelijkspel tussen Feyenoord - Twente, of Twente verliezen zou ook fijn zijn.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:42 

Aan het typen...

Ik vind het wel mooi, in andere sporten kunnen ze ook gewoon normaal met de scheidsrechters om gaan. Alleen bij voetbal vinden ze dat ze zich als kemphanen kunnen gedragen en wat levert het op? Ik zie zelden een scheidsrechter die zijn beslissing terugdraait door geklaag van de spelers. Het heet niet voor niets de beslissing van de scheidsrechter respecteren. Dat wil niet zeggen dat de scheidsrechter altijd gelijk heeft, maar wel dat je gewoon moet accepteren wat de scheidsrechter beslist. Mocht het echt dubieus zijn, dan heeft de aanvoerder altijd nog de mogelijkheid om verhaal te halen. Als dat al doorslaan is, dan heeft de voetbalwereld duidelijk geen idee wat respect in houdt. Het feit dat spelers gele kaarten krijgen hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:49 

Hardtraxx Veteran

Beter wint Twente vandaag gewoon, de Kuip is voor ons al jaren een slangenkuil van dramatische prestaties en scheidsrechterlijke dwalingen. Er echt zeker van ben ik sowieso niet
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:38 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Armenteros én Overtoom weg. :( Godzijdank is Duarte nog niet verkocht. Benieuwd hoe Heracles dit gaat opvangen nu en straks in het nieuwe seizoen. Hopelijk komen ze weer met van die typische Heracles spelers. :worship:

Vast wel, doen ze altijd wel goed daar in Almelo. Leuke club. :)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 14:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind het wel mooi, in andere sporten kunnen ze ook gewoon normaal met de scheidsrechters om gaan. Alleen bij voetbal vinden ze dat ze zich als kemphanen kunnen gedragen en wat levert het op? Ik zie zelden een scheidsrechter die zijn beslissing terugdraait door geklaag van de spelers. Het heet niet voor niets de beslissing van de scheidsrechter respecteren. Dat wil niet zeggen dat de scheidsrechter altijd gelijk heeft, maar wel dat je gewoon moet accepteren wat de scheidsrechter beslist. Mocht het echt dubieus zijn, dan heeft de aanvoerder altijd nog de mogelijkheid om verhaal te halen. Als dat al doorslaan is, dan heeft de voetbalwereld duidelijk geen idee wat respect in houdt. Het feit dat spelers gele kaarten krijgen hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

Uh, tennis? Daar zijn ze soms ook niet al te lief voor de scheidsrechter ;) en daar kun je ook een Challenge aanvragen of bij hockey een video check. Bij voetbal kan dat niet dus gaan ze zeiken.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:29 

Hardtraxxer

Arnhem 1! twee keer in een seizoen winnen van de joden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:29 

Hardtraxx Elite

Respect voor Vitesse :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:50 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Dadelijk met wat teamgenoten in de kantine Vitesse - Ajax kijken. Denk wal dat ajax wint want Vitesse zonder Bony is als PSV zonder gemeente.

Ik neem aan dat je voor Helmond Sport bent? xd
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:13 

Wat een kut wedstrijd, verschrikkelijk hoe je dit weg kunt geven en je zo makkelijk laat overrompelen, hopelijk revanche nemen in de beker dus donderdag.

Pijnlijk om te zien hoe je club verliest in het stadion waar je volgende week staat te feesten op Hard Bass :mad:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:39 

Kraak... Piep...

Jezus wat een saaie wedstrijd Twente - Feyenoord :yawn:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Beter pakt Feyenoord ff de 3 puntjes.

Goede prestatie van Vitesse :)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:43 

Hardtraxx Elite

Punten zijn weer binnen, prima resultaten allemaal, voor ons weer een betere aansluiting bij de top 5. Al word het komende tijd een lastig programma.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:57 

Bierkoning

Broken Balance schreef:

Heb uberhaupt nog geen leuke wedstrijd van Twente gezien, mijn god wat is dat een saaie kutploeg met die randdebiel als trainer. Ik zou het zelfs psv nog meer gunnen om kampioen te worden terwijl ik van nature een beetje afkeer tegen psv heb.

Respect voor Vitesse btw, al speelde Ajax ook wel erg slap.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Zelfs Fer is al besmet met de oneliners van die vent, met zijn "if you don't score, you don't win" :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:03 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Mocht het echt dubieus zijn, dan heeft de aanvoerder altijd nog de mogelijkheid om verhaal te halen. Als dat al doorslaan is, dan heeft de voetbalwereld duidelijk geen idee wat respect in houdt. Het feit dat spelers gele kaarten krijgen hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

Jij hebt vrijdag vast niet naar VVV-AZ gekeken.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 10:20 

Hardtraxx Veteran

Ben het eigenlijk wel eens met Lyst, neem als voorbeeld rugby. Als je daar iets tegen de scheids zegt moet je meestal gewoon van het veld af. De voetbal jeugd neemt ook nog eens het gedrag van de profs over, waardoor er ook meer geweld ontstaat. Het alles maar toelaten. Ik voetbal zelf soms tegen een club waar ze alleen maar lopen te kankeren en tyfus, kut alles gaat door het veld heen. Ik vind dat ze het hierin te ver hebben laten gaan.

Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:33 

Hardtraxx Crew

Zo moet het :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:20 

Aan het typen...

Fer voor 10 miljoen naar Everton, zou wat zijn als Twente Maher voor de neus van PSV wegkaapt xd
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:25 

Bierkoning

Lyst schreef:
Fer voor 10 miljoen naar Everton, zou wat zijn als Twente Maher voor de neus van PSV wegkaapt xd

Mooie stap voor Fer, geweldige club die het ook nog eens erg goed doen dit jaar. Zal ie alleen wel Osman of Neville uit de basis moeten spelen en ik vraag me af of dat gaat gebeuren. Ik neem tenminste aan dat ie voor de rol centraal op het middenveld is gehaald.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Twente zit achter Djuricic aan.

Tottenham heeft Holbty van Schalke gekocht voor 2 miljoen.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:36 

Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Lyst schreef:

Twente zit achter Djuricic aan.

Tottenham heeft Holbty van Schalke gekocht voor 2 miljoen.

Djuricic schijnt ook niet haalbaar te zijn en Maher is sowieso te duur.
Maar mooie aderlating voor zowel Twente als Schalke...
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lyst schreef:

Mooie stap voor Fer, geweldige club die het ook nog eens erg goed doen dit jaar. Zal ie alleen wel Osman of Neville uit de basis moeten spelen en ik vraag me af of dat gaat gebeuren. Ik neem tenminste aan dat ie voor de rol centraal op het middenveld is gehaald.

Zou de opvolger van Fellaini moeten zijn. Zo niet nu, dan wel voor deze zomer.

Machiel schreef:

Djuricic was al in een aardig ver stadium voor zover ik heb begrepen, Maher lijkt me inderdaad niet haalbaar.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:23 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Lyst schreef:

Zou de opvolger van Fellaini moeten zijn. Zo niet nu, dan wel voor deze zomer.

Machiel schreef:

Djuricic was al in een aardig ver stadium voor zover ik heb begrepen, Maher lijkt me inderdaad niet haalbaar.

Ja schijnt inderdaad dat Djuricic zelf wel wil vertrekken naar de FC :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:34 

Mooi, kan Fellaini naar Arsenal :worship:
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic