Pieters 3 wedstrijden...ja, dat heeft nut, die ligt er toch langer uit 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gewoon schorsen voor de rest van het seizoen. Beter voor hem zelf en beter voor PSV.
Steffnov wrote:Pieters 3 wedstrijden...ja, dat heeft nut, die ligt er toch langer uit
dan hoop ik 3 wedstrijden vanaf het moment dat ie weer kan spelen?
anders komt ie er wel heel gemakkelijk vanaf
ja maar als je 3 maanden sowieso niet voetbalt vind ik het een btje scheef om hem 3 wedstrijden te schorsen terwijl toch niet voetbaltProject 141 wrote:Nou ja volgens KNVB regels maakt het dan volgens mij niet uit dat ie geblesseerd is? Of zit ik daarin fout?AniThing wrote:Steffnov wrote:Pieters 3 wedstrijden...ja, dat heeft nut, die ligt er toch langer uit
dan hoop ik 3 wedstrijden vanaf het moment dat ie weer kan spelen?
anders komt ie er wel heel gemakkelijk vanaf
Overigens, die schorsing is dus voor de overtreding, niet wat buiten het veld gebeurde. Daar moet PSV over beslissen lijkt me.
zelfde als toen ze anelka schorste voor 30 interlands ofzo terwijl hij al had aangegeven niet meer voor frankrijk te willen spelen
Dat heet een uitzondering en dat kan wel xDProject 141 wrote:Maar je kunt niet de regels aanpassen voor 1 geval
Als PSV zijnde zou ik hem sowieso niet meer opstellen dit jaar. 
Project 141 wrote:Haha ja maar dat zou nergens op slaan (hihi)hardcoresjors wrote:Dat heet een uitzondering en dat kan wel xDProject 141 wrote:Maar je kunt niet de regels aanpassen voor 1 gevalDan blijf je uitzonderingen maken. En wanneer bepaal je wanneer ie dan niet meer geblesseerd is en zijn schorsing ingaat?
als ie weer wedstrijd fit is verklaard door medische staf van psv en vanaf dan ze schorsing in laten gaan
Ik ben voor Feyenoord en misschien een soort van vriend van jou, maar ik vindt dat jij je smerige kanker muil moet houden. Dwaas. Wie denk je wel niet dat je bent? Met die joden club van je!Olijfboompje wrote:Hé,
Ik kom net onder mijn steen vandaan en zag dat Ajax had gewonnen.
Feyenoord is wel echt een baggerclub hé.
Ik schaam mij voor mijn vrienden die Feyenoord aanhangers zijn.
Beter worden ze voor Ajax ofzo, dan hebben ze nog enige vreugd in hun voetbal leven.
Groetjesss
-
J
Volgende week rollen we Vitesse op, makkelijk
Rampestamper wrote:Ik ben voor Feyenoord en misschien een soort van vriend van jou, maar ik vindt dat jij je smerige kanker muil moet houden. Dwaas. Wie denk je wel niet dat je bent? Met die joden club van je!Olijfboompje wrote:Hé,
Beter worden ze voor Ajax ofzo, dan hebben ze nog enige vreugd in hun voetbal leven.
Groetjesss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver. Nu heb ik een waarschuwing, terwijl Olijfboompje maar al te goed weet dat ik zoiets niet meen! 
Rampestamper wrote:Godver. Nu heb ik een waarschuwing, terwijl Olijfboompje maar al te goed weet dat ik zoiets niet meen!
volgende keer iets anders uitdrukken denk
Terecht. Taalgebruik van een zeer laag niveau.
-
J
Men kan zeer gekwetst worden via het internet met grof taalgebruik .
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Idd!! Feyenoord verziekt je taal!
-
E
Ajax dan?
Armenteros én Overtoom weg.
Godzijdank is Duarte nog niet verkocht. Benieuwd hoe Heracles dit gaat opvangen nu en straks in het nieuwe seizoen. Hopelijk komen ze weer met van die typische Heracles spelers. 
Is toch alleen maar prima dat ze weg zijn? Nu vang je tenminste nog wat geld, komende zomer niet meer.Parvuz wrote:Armenteros én Overtoom weg.Godzijdank is Duarte nog niet verkocht. Benieuwd hoe Heracles dit gaat opvangen nu en straks in het nieuwe seizoen. Hopelijk komen ze weer met van die typische Heracles spelers.
Vind*Rampestamper wrote:Ik ben voor Feyenoord en misschien een soort van vriend van jou, maar ik vindt dat jij je smerige kanker muil moet houden. Dwaas. Wie denk je wel niet dat je bent? Met die joden club van je!Olijfboompje wrote:Hé,
Groetjesss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat ze het niet hadden moeten doen hoor. Slim juist om nu nog geld te vangen. Maar het is als seizoenskaarthouder wel jammer dat zulke spelers weg gaan.Machiel wrote:Is toch alleen maar prima dat ze weg zijn? Nu vang je tenminste nog wat geld, komende zomer niet meer.Parvuz wrote:Armenteros én Overtoom weg.Godzijdank is Duarte nog niet verkocht. Benieuwd hoe Heracles dit gaat opvangen nu en straks in het nieuwe seizoen. Hopelijk komen ze weer met van die typische Heracles spelers.
Toch een voordeeltje voor PSV komende zaterdag.
Ik verwacht niet dat PSV makkelijk de punten meeneemt zaterdag. 
Ik ook niet nee, maar dit is toch wel mooi meegenomen.Parvuz wrote:Ik verwacht niet dat PSV makkelijk de punten meeneemt zaterdag.