Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:00 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Parvuz schreef:
Genieten gisteravond. Ga je lekker naar Thailand ofzo, kun je niets doen. Verlies je van PEC. En Pietsers... tja. Die heeft mazzel dat die geen slagader geraakt heeft volgens mij.

Lijkt me dat hij die wel geraakt heeft... zag die enorme spat bloed die er al op dat glas zat :P en je gaat niet zomaar naar het ziekenhuis... glas is gevaarlijk blijf er vanaf xd hier in de buurt ook eens gehad die deed precies het zelfde en was bijna dood... slagader geraakt

Dan heeft hij helemaal geluk gehad dat hij het kon stoppen ofzo. Benieuwd wat Psv en de KNVB gaan doen hiermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Parvuz schreef:
Genieten gisteravond. Ga je lekker naar Thailand ofzo, kun je niets doen. Verlies je van PEC. En Pietsers... tja. Die heeft mazzel dat die geen slagader geraakt heeft volgens mij.

Lijkt me dat hij die wel geraakt heeft... zag die enorme spat bloed die er al op dat glas zat :P en je gaat niet zomaar naar het ziekenhuis... glas is gevaarlijk blijf er vanaf xd hier in de buurt ook eens gehad die deed precies het zelfde en was bijna dood... slagader geraakt

Dan heeft hij helemaal geluk gehad dat hij het kon stoppen ofzo. Benieuwd wat Psv en de KNVB gaan doen hiermee.

psv een boete en pieters lekker lang schorsen als ie weer in staat is om te voetballen

psv...de club van aso's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

Hehe, ik weet nu wel waar Crypsis...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Zie net het moment, kon gister niet kijken maar wou pas oordelen als ik het had gezien. Maar wat is die Pieters voor ontzettende mongool zeg. Eerst een werkelijk belachelijke overtreding maken waar rood gewoon gepast is, blijkbaar dan nog in je eigen onschuld geloven (gezien de opmerking kankerscheids), ok kan nog. Het trappen tegen de muur is al werkelijk debiel, maar om dan ook nog eens moedwillig je eigen stadion en in het proces je eigen pols te verneuken...sorry, maar dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Benieuwd wat langer duurt, de nieuwe blessure of zijn schorsing (met het oog op het strenger willen optreden van de KNVB).

Overigens vind ik de 1-3 uitslag niet eens zo gek, op enkele fases na is Zwolle gewoon de betere, en dat had denk ik toch niemand verwacht.

Mooie uitslag voor Twente :D

Die gozer heeft bijna een jaar al niet meegespeeld. Doe je een keertje mee en nu sta je er weer een paar weken naast. Natuurlijk was het een onbeholpen domme actie maar die domme impulsieve acties maak je nou eenmaal soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Steffnov schreef:
Zie net het moment, kon gister niet kijken maar wou pas oordelen als ik het had gezien. Maar wat is die Pieters voor ontzettende mongool zeg. Eerst een werkelijk belachelijke overtreding maken waar rood gewoon gepast is, blijkbaar dan nog in je eigen onschuld geloven (gezien de opmerking kankerscheids), ok kan nog. Het trappen tegen de muur is al werkelijk debiel, maar om dan ook nog eens moedwillig je eigen stadion en in het proces je eigen pols te verneuken...sorry, maar dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Benieuwd wat langer duurt, de nieuwe blessure of zijn schorsing (met het oog op het strenger willen optreden van de KNVB).

Overigens vind ik de 1-3 uitslag niet eens zo gek, op enkele fases na is Zwolle gewoon de betere, en dat had denk ik toch niemand verwacht.

Mooie uitslag voor Twente :D

Die gozer heeft bijna een jaar al niet meegespeeld. Doe je een keertje mee en nu sta je er weer een paar weken naast. Natuurlijk was het een onbeholpen domme actie maar die domme impulsieve acties maak je nou eenmaal soms.

Hij zet zelf toch die debiele tackle in? Besides, als het bij de rode kaart was gebleven, had hij hoogstwaarschijnlijk slechts 2 wedstrijden gemist. Nu neukt hij zichzelf nog harder in de reet door dit te doen. Ookal was zijn zelfoverschatting (welke mongool denkt een aanvaring met bepantserd glas te winnen xd) terecht geweest, dan nog was de actie genoeg geweest voor extra wedstrijden.

Conclusie: Pieters is een kneus die enkel zichzelf mag bedanken voor deze situatie. Nu speelt hij nóg minder door eigen toedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:53 

Hardtraxx Addict

Ik zeg psv koop er nog maar een paar.
Morgen de wedstrijd van het weekend natuurlijk, de enige echte klassieker van Nederland.
Hopen op een overwinning van feyenoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 23:49 

AZ die Vitesse afslacht, mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 01:20 

Hardtraxx Elite

Godverdomme zeg. Degene die morgen de klassieker wint doet uiterst goeie zaken dit weekend!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 01:32 

Hardtraxx Crew

Mooi dat Vitesse verliest en Twente thuis gelijk speelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:24 

Hardtraxx Addict

Moooi 2-0. :) nu Babel voor Boerrigter svp. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:50 

Hardtraxx Elite

Waarom Fisscher deruit? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Zwaar teleurstellende en misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen van Feyenoord. Echt niets wilde lukken, zelfs een simpele pass niet. En tja als je dan ook nog eens de 2-0 en 3-0 cadeau geeft houdt het snel op.

Wel weer een trieste bende bij de NOS :') Je zou echt totaal niet zeggen dat ze voor Ajax zijn daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:51 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Zwaar teleurstellende en misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen van Feyenoord. Echt niets wilde lukken, zelfs een simpele pass niet. En tja als je dan ook nog eens de 2-0 en 3-0 cadeau geeft houdt het snel op.

Wel weer een trieste bende bij de NOS :') Je zou echt totaal niet zeggen dat ze voor Ajax zijn daar.

Hoezo maak je dat laatste er nou weer op uit? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Rawbin schreef:

Hoezo maak je dat laatste er nou weer op uit? :')

Omdat Feyenoord verloren heeft. Gewoon pure onzin dus ^^

Mooie overwinning van Ajax, en fijn dat Babel weer terug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

Kom op man, Ajax krijgt altijd een gigantisch veer in z'n reet geduwd. En dan doodleuk zeggen Ajax de enige echte titelkandidaat is, dat snap ik dan echt niet, want volgens mij staan ze niet 1e en ze hebben zelf ook genoeg punten laten liggen. Ook nogal voorbarig als dit pas de 1e wedstrijd van 2013 is.
Maar omdat Feyenoord heeft verloren is het natuurlijk gelijk onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof zelf trouwens ook niet in een kampioenschap dit jaar hoor, maar die verwachting stelt Feyenoord zichzelf ook niet. De media noemde als echt kanshebbers: Ajax, Vitesse, PSV, Twente en wie werd er in 1e instantie buiten beschouwing gelaten? Uiteindelijk wordt je dan wel als kandidaat gezien en krijg je nu opeens uitspraken als: Als je niet van de topploegen kan winnen ben je geen titelkandidaat. Onbegrijpelijk, want we hebben maar 4 puntjes achterstand, met nog 15 wedstrijden te gaan, maarja volgens de NOS is deze wedstrijd natuurlijk funest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:18 

Hardtraxx Elite

Waarom wordt iemand die in eigen huis op vernederende wijze wordt ingemaakt door PEC Zwolle wel titelkandidaat genoemd? Of iemand die de beker uit getrapt wordt door FC Den Bosch? (Geen eredivisie maar wat het niveau betreft valt er genoeg over te zeggen...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:21 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Waarom wordt iemand die in eigen huis op vernederende wijze wordt ingemaakt door PEC Zwolle wel titelkandidaat genoemd? Of iemand die de beker uit getrapt wordt door FC Den Bosch? (Geen eredivisie maar wat het niveau betreft valt er genoeg over te zeggen...)

+ heel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

Kan jou het schelen als ze niet als titelkandidaat worden gezien?
Ik denk dat dat zelfs een voordeel is. En dat Ajax als de enige titelkandidaat wordt gezien vind ik ook wel enigszins begrijpelijk. Ik als Ajacied ben het daar niet mee eens, maar als je ziet hoe de andere toppers punten laten liggen en als je ziet hoe goed Ajax op gang is dan kan ik het best begrijpen als het gezegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Kan jou het schelen als ze niet als titelkandidaat worden gezien?
Ik denk dat dat zelfs een voordeel is. En dat Ajax als de enige titelkandidaat wordt gezien vind ik ook wel enigszins begrijpelijk. Ik als Ajacied ben het daar niet mee eens, maar als je ziet hoe de andere toppers punten laten liggen en als je ziet hoe goed Ajax op gang is dan kan ik het best begrijpen als het gezegd wordt.

Hoe goed Ajax op gang is? Je hebt vandaag 2 cadeautjes gekregen en Feyenoord miste een penalty. Daarnaast was het spel nou ook niet om over naar huis te schrijven.

Besides, Ajax heeft niet meer punten, dus heeft óók gewoon domme punten laten liggen. Kortom, in NL kan alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:33 

Donateur

Ajax mag nog bij de overige toppers op bezoek dus dat wil ik eerst nog maar eens zien hoe goed ze echt zijn. Vandaag hebben ze het geluk gehad dat ze geholpen werden door Feyenoord. Verdedigend stond ajax heel erg sterk, maar aanvallend hebben ze weinig in kunnen brengen en profiteerden ze precies van de enorme fouten bij Feyenoord achterin. Met een groot klasseverschil had het verder weinig te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:35 

Hardtraxx Veteran

8 wedstrijden op rij ongeslagen in de Eredivisie is niet slecht.
En daar zitten wel PSV/ Feyenoord/ Utrecht (voor hun de wedstrijd van het jaar) bij. Ik heb de wedstrijd helaas niet volledig kunnen zien omdat ik moest tennissen, maar het resultaat is meer dan prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:36 

Hardtraxx Veteran

Cabral :')

Blij dat hij weg is bij Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Hé,

Ik kom net onder mijn steen vandaan en zag dat Ajax had gewonnen.
Feyenoord is wel echt een baggerclub hé.
Ik schaam mij voor mijn vrienden die Feyenoord aanhangers zijn.
Beter worden ze voor Ajax ofzo, dan hebben ze nog enige vreugd in hun voetbal leven.

Groetjesss :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Hé,

Ik kom net onder mijn steen vandaan en zag dat Ajax had gewonnen.
Feyenoord is wel echt een baggerclub hé.
Ik schaam mij voor mijn vrienden die Feyenoord aanhangers zijn.
Beter worden ze voor Ajax ofzo, dan hebben ze nog enige vreugd in hun voetbal leven.

Groetjesss :clap:

:lol:
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic