Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:45 

Ook voor iets van 2.2 miljoen toch?

Als Siem de Jong naar Galatasaray verkast, mooi Djuricic/Maher en Gudelj halen of alle 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:48 

Hardtraxx Crew

Klopt. Hopelijk gaan Engelaar, Vukovic, Nijland en Manolev nog weg deze periode, dat scheelt je aan salaris alleen al bijna 4 miljoen. Dan komt daar nog wat transfergeld bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:52 

wootum schreef:
Klopt. Hopelijk gaan Engelaar, Vukovic, Nijland en Manolev nog weg deze periode, dat scheelt je aan salaris alleen al bijna 4 miljoen. Dan komt daar nog wat transfergeld bij.

Hou ook maar rekening mee met een vertrek van Willems, Pieters, Strootman, Mertens, Lens, v Bommel, Toivonen...

Denk dat er veel binnen nou en na de zomer weg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:05 

Hardtraxx Crew

Afbeelding

Het jubileumtenue voor de komende 1,5 jaar. Ga hem meteen bestellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:16 

Hardtraxx Veteran

Gaaf shirt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:53 

Hardtraxx Veteran

Lens wou niet op de foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 11:02 

Strootman kijkt echt met zo'n bakkes van, oeh dat kriebelt onder me oksel hihihihi

Maar opzich is het geen lelijk shirt nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 14:36 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Graziano Pelle zet nog zaterdagmiddag zijn handtekening onder een vierjarig contract bij Feyenoord, dat vanaf volgend seizoen in gaat. Spits en club waren er al langer uit, maar op initiatief van zijn werkgever Parma kwam de deal vrijdagavond in een stroomversnelling. De voormalige topclub heeft dringend geld nodig en is vooralsnog akkoord gegaan met een transfersom die net onder de drie miljoen euro ligt.

Daarmee blijft Feyenoords technisch directeur Martin van Geel ruim onder zijn budget en slaagt Feyenoord erin voor de komende jaren een doeltreffende spits in huis te halen. AZ, dat nog een miljoen euro tegoed heeft van Parma, de club aan wie de Alkmaarders Pelle in 2011 verkochten, wordt nĂ­et betrokken in de deal.

Graziano Pelle zelf wilde niets liever dan in Nederland blijven en stond zelfs open voor een langer verblijf dan de afgesproken vier jaar. Overigens beslist Feyenoord ook vandaag (zaterdag) wie meegaat op trainingskamp naar Marbella. De kans is klein dat Kelvin Leerdam maandagochtend in het vliegtuig stapt. De zaakwaarnemers van de middenvelder, Sigi Lens en John Veldman, spraken vrijdagmiddag al met Feyenoords technisch directeur.

Voor Leerdam is veel interesse. Vitesse is in de markt, terwijl vanuit Duitsland Werder Bremen en VfL Wolfsburg belangstelling zouden hebben getoond. (Martijn Krabbendam)

Interessant :) Nu ie in 1x blijft scoren is het een leuke (nee, niet op die manier) speler om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:16 

Ben blij dat Ajax na de winterstop Boilesen, Siggy en Babel weer terug heeft, Als Siggy gewoon fit blijft en niet overhoop geschopt word is het gewoon een prima spits.

Verder zie ik Djuricic/Maher graag komen, liefst Djuricic gezien die 5 miljoen euro kost. En zou ook mooi zijn als Heitinga terug zou komen.

Poulsen na dit seizoen weg en dan mooi Sporkslede/Boccara klaarstomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Leuk voor Feyenoord dat Pelle vastligt! Nu hopen dat hij blijft scoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:44 

Khadber schreef:
Leuk voor Feyenoord dat Pelle vastligt! Nu hopen dat hij blijft scoren!

Dat hoop ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:37 

Kraak... Piep...

Douglas vertrekt bij Twente.
Gelukkkig pas in de zomer.
Maarja hij kan nog zo verkocht worden in de stop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:44 

Aan het typen...

Wat een verrassing met een aflopend contract. Ik mag toch hopen dat ze m nu niet verkopen, gezien een half jaar contract niet zoveel meer oplevert en het gros ervan naar de zaakwaarnemers van Douglas gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:46 

Denk dat Siem de Jong wel vertrekt bij Ajax, 8 miljoen is netjes.

Djuricic kost 5 miljoen en dus die mooi halen als vervanger, als Heitinga komt heb je gelijk al de vervanger voor Alderweireld, Poulsen vertrekt ook daar hoef je niemand voor te halen gezien Sporkslede/Boccara, Enoh heb ik het niet zo op en anders haal je die Kali van Utrecht op.
Sulejmani weg bijna en Ebecilio is al weg. Haal je Gudelj op bij NAC gezien die naar Ajax wil en Ajax erook interesse in toon(de).

Mag Maher lekker naar PSV van mij, dan liever Djuricic die speelt tenminste constanter dan een Maher en is goedkoper.
Alleen Twente zat ook achter Djuricic aan maar betalen niet, dus is wellicht gunstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:27 

Kraak... Piep...

Ahahaha PSV :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:39 

Kommaar Pietertje, effkes wisselen jongee

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een stumpert eerste klas, geen medelijde mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:29 

Hardtraxxer

#cut4bieber
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:32 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:37 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:30 

Hardtraxx Addict

Wat een droeftoeter die Pieters... Hoop dat 'ie bovenop z'n schorsing nog een flinke disciplinaire schorsing krijgt van PSV. Wat zegt ie nou als ie de kleedkamer inloopt? Iets van Kankerscheids ofzo?

EDIT:

Oh, lees net pas dat 'ie naar t ziekenhuis is gebracht, is geopereerd en weer een paar weken uit de roulatie is. Karma is een bitch. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:07 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

Karma is a bitch... wat een sukkel. Respect dit dat en nu weer zoiets.... :thumbdown: lekker voor hem geen medelijden mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Genieten gisteravond. Ga je lekker naar Thailand ofzo, kun je niets doen. Verlies je van PEC. En Pietsers... tja. Die heeft mazzel dat die geen slagader geraakt heeft volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

Zie net het moment, kon gister niet kijken maar wou pas oordelen als ik het had gezien. Maar wat is die Pieters voor ontzettende mongool zeg. Eerst een werkelijk belachelijke overtreding maken waar rood gewoon gepast is, blijkbaar dan nog in je eigen onschuld geloven (gezien de opmerking kankerscheids), ok kan nog. Het trappen tegen de muur is al werkelijk debiel, maar om dan ook nog eens moedwillig je eigen stadion en in het proces je eigen pols te verneuken...sorry, maar dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Benieuwd wat langer duurt, de nieuwe blessure of zijn schorsing (met het oog op het strenger willen optreden van de KNVB).

Overigens vind ik de 1-3 uitslag niet eens zo gek, op enkele fases na is Zwolle gewoon de betere, en dat had denk ik toch niemand verwacht.

Mooie uitslag voor Twente :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Genieten gisteravond. Ga je lekker naar Thailand ofzo, kun je niets doen. Verlies je van PEC. En Pietsers... tja. Die heeft mazzel dat die geen slagader geraakt heeft volgens mij.

Lijkt me dat hij die wel geraakt heeft... zag die enorme spat bloed die er al op dat glas zat :P en je gaat niet zomaar naar het ziekenhuis... glas is gevaarlijk blijf er vanaf xd hier in de buurt ook eens gehad die deed precies het zelfde en was bijna dood... slagader geraakt
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic