Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Weet niet voor welke club je bent maar bij mij (Feyenoord) idd ook gratis en 5 jaar

Feyenoord uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 12:24 

En het verschil is weer 1 puntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Bij psv betaal je 10 euro volgens mij, voor 4 of 5 jaar

Bij Ajax ook zoiets, 7,50 kan ook
Maarja ach die paar euro zal me reet roesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 09:19 

Hardtraxx Crew

Vitesse - Ajax en PSV - Feyenoord. Leuke wedstrijden zeg ik zo ^^

EDIT: het contract van Bossen wordt niet verlengd :worship: :worship: Dat van Wegereef vind ik dan wel weer jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:48 

Hardtraxx Crew

Citaat:
De kans is groot dat Oscar Hiljemark komende transferperiode de overstap maakt naar PSV. De Eindhovenaren zijn nagenoeg akkoord met IF Elfsborg over een afkoopsom.

Ook Carl Fagher, de zaakwaarnemer van de twintigjarige controlerende middenvelder, bevestigt de op handen zijnde transfer. 'Ik verwacht geen obstakels meer. We zijn een paar details verwijderd van een akkoord. Ik verwacht dat Hiljemark in januari naar PSV vertrekt.'

PSV betaalt 2,2 miljoen euro voor de tweevoudig international van Zweden, die zelf al een persoonlijk akkoord bereikte met PSV. Eerder toonden ook Anderlecht en Olympique Nice belangstelling.
(Thijs Slegers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:52 

En dan wil PSV ook nog Maher halen voor 10 miljoen toch?

Dat clubje komt nog wel een keer diep in de schulden, want dat kunnen ze niet betalen.

Hopelijk haalt Ajax Maher, ken op elke positie op het middenveld, en kan dus mooi op ten duur Eriksen vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:59 

Hardtraxx Crew

Mwa Maher weet ik niet, iig niet in de winterstop. Maar jij kunt zien hoe PSV er qua financiën bij staat? :P Als straks Strootman, Mertens, Lens en Toivonen (misschien Matavz) voor weet ik hoeveel geld verkocht worden, hebben ze toch echt wel weer wat om te besteden. Zeker als spelers als Engelaar, Vukovic, Manolev, etc van de loonlijst af zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:06 

En een Bouma en v Bommel die al oud zijn...

Tja, dan wens ik ze veel succes om weer kwaliteit terug te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:31 

Hardtraxx Elite

Puntje van de joden, prima als je ziet hoe de wedstrijd is verlopen en gaan we goed de winterstop in. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:42 

Wesz91 schreef:
Puntje van de joden, prima als je ziet hoe de wedstrijd is verlopen en gaan we goed de winterstop in. ^^

Prima? Ajax had gewoon 3 punten moeten pakken. Dat had zelfs een feyenoorder kunnen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:45 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Wesz91 schreef:

Prima? Ajax had gewoon 3 punten moeten pakken. Dat had zelfs een feyenoorder kunnen zien

Ik zeg ook prima in de zin van Utrecht.. :') Eerste helft werden we weggespeeld ja, maar 2e helft werd dmv een andere formatie zeker goed hersteld. Allebei gewoon verzuimd en een reële uitslag. En Ajax mag nog altijd erg blij zijn als ze in de Galgenwaard 3 punten weten te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:51 

Knaker Utrecht, Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

Pelle :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Pelle :yay:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:41 

Hardtraxx Crew

Herbstmeister :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd met deze prijs, Joris :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Weekendje wel zeg qua doelpunten :worship:

http://eredivisielive.nl/video/103951-d ... hadli.html

http://eredivisielive.nl/video/104503-b ... prong.html

En dan nog de 1-0 van Djuricic die achter een slotje staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:50 

Hardtraxx Addict

Hoe kan Ajax zoveel kansen om zeep helpen... >.<

Ik kan ook nog steeds niet bevatten dat die Boerrigter zoveel minuten krijgt. Man man man wat een miskoop is die man geweest zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:54 

Hardtraxx Crew

Die goal van Fledderus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:48 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:
Hoe kan Ajax zoveel kansen om zeep helpen... >.<

Ik kan ook nog steeds niet bevatten dat die Boerrigter zoveel minuten krijgt. Man man man wat een miskoop is die man geweest zeg...

Vind hem echt niet slecht hoor.. Moet alleen wat vaker passen.. Liever niet maar zou voor jullie beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:49 

Boerrigter een miskoop, hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:03 

Hardtraxx Addict

Ja, dat vind ik. Niet alleen passt 'ie inderdaad te weinig en helpt 'ie veel te veel kansen om zeep(2 goals, 16 wedstrijden(19 incl. beker), dat is echt veel te weinig voor een aanvaller), ik zie 'm ook weinig creativiteit brengen. Vaak begint z'n actie met een goede aanname of zo, maar houdt het daar gelijk op. Dat 'ie d'r vandaag pas in de 89'e minuut écht zelf doorheen kwam(toen die Bulthuis rood kreeg) was weer zo typerend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 07:01 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:
Ja, dat vind ik. Niet alleen passt 'ie inderdaad te weinig en helpt 'ie veel te veel kansen om zeep(2 goals, 16 wedstrijden(19 incl. beker), dat is echt veel te weinig voor een aanvaller), ik zie 'm ook weinig creativiteit brengen. Vaak begint z'n actie met een goede aanname of zo, maar houdt het daar gelijk op. Dat 'ie d'r vandaag pas in de 89'e minuut écht zelf doorheen kwam(toen die Bulthuis rood kreeg) was weer zo typerend...

Logischerwijs kijk ik niet zo vaak naar Ajax als jij.. Maar als ik de samenvatting zie waarin Boerrigter meespeelt zie ik bij hem toch altijd de dreiging naar voren. Als je dan ook nog is een goeie voorzet in huis hebt dan kom je al een heel eind.. Moet je ook wel voor willen geven natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:07 

PSV achter Maher aan zit die zo'n 10 miljoen kost
Wens ze succes PSV, dat geld hebben ze niet
Zou mooi zijn als Ajax, Maher weg kan kapen.

Overigens las ik paar dagen geleden ook ergens dat Ajax interesse heeft voor Gudelj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:44 

Hardtraxx Crew

PSV heeft Hiljemark nu ook officieel binnen :)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic