Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 02:42 

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Chris is degene die altijd loopt te janken over de haat van Feyenoord supporters voor Ajax, die groter zou zijn dan de liefde voor de eigen club. Maar als het over Feyenoord gaat staat 'ie zelf vooraan in de rij om zijn negatief woordje te spreken. Misselijk gedrag.

True, maar dat is rivaliteit. Wat jullie doen is haat. Ik slaap er echt niet minder om als Feyenoord wint, maar het is mooi om ze als het terecht is af te kraken. Dat kan in deze. Jullie genieten gewoon meer van een verliespartij van Ajax dan van een overwinning van Feyenoord. Dat is dan wel triest.

Ik geniet ervan als Ajax verliest hoor, dat is rivaliteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 02:57 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me wel enigszins in Christian's mening vinden. 'Supporters' van andere clubs dan Ajax lijken vaak meer anti Ajax dan pro eigen club.
Van verlies van Feyenoord kan ik niet echt genieten, vind het op zich wel een leuk cluppie. PSV is daarentegen een dramatische club naar mijn mening, en die gun ik dus.ook erg veel puntenverlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Chris is degene die altijd loopt te janken over de haat van Feyenoord supporters voor Ajax, die groter zou zijn dan de liefde voor de eigen club. Maar als het over Feyenoord gaat staat 'ie zelf vooraan in de rij om zijn negatief woordje te spreken. Misselijk gedrag.

True, maar dat is rivaliteit. Wat jullie doen is haat. Ik slaap er echt niet minder om als Feyenoord wint, maar het is mooi om ze als het terecht is af te kraken. Dat kan in deze. Jullie genieten gewoon meer van een verliespartij van Ajax dan van een overwinning van Feyenoord. Dat is dan wel triest.

Waar baseer je dat op dan? Ik vind het altijd wel leuk als Ajax punten laat liggen, maar als Feyenoord dat ook doet zal je mij niet horen over Ajax. Daarnaast vind ik eigen punten altijd belangrijker en ik denk dat elke supporter er zo over denkt. Oftewel je lult stierenpoepen Chris.

En zoals al gezegd is, jij bent hier degene die constant commentaar zit te leveren op Feyenoord en arbitrage. Je hebt altijd wel wat te zeiken erop waardoor jij dus eigenlijk degene bent die het minst bezig is met zn eigen cluppie. Beetje raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:22 

Hardtraxx Veteran

En dan gelijk janken om een schwalbe van Pelle en gerechtigheid. Ik kan me nog een walgelijk mannetje herinneren van jullie genaamd Suarez, maar dat was je vast en zeker vergeten. En om nog verder terug te gaan in de tijd, ik kan me nog een prachtige Schwable herinneren van Dhr Nikos Machlas in de klassieker. Maar dat is natuurlijk allemaal bullshit? Als er iemand niet hoeft te klagen over de arbitrage van afgelopen tientallen jaren is het Ajax wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:23 

Rawbin schreef:
En zoals al gezegd is, jij bent hier degene die constant commentaar zit te leveren op Feyenoord en arbitrage. Je hebt altijd wel wat te zeiken erop waardoor jij dus eigenlijk degene bent die het minst bezig is met zn eigen cluppie. Beetje raar

Zo ken ik er nog zo een, zelf zeggen dat andere nep supporters zijn, maar onder tussen meer met z'n telefoon bezig zijn dat met voetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:27 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Rawbin schreef:

Zo ken ik er nog zo een, zelf zeggen dat andere nep supporters zijn, maar onder tussen meer met z'n telefoon bezig zijn dat met voetbal

Daar ben ik er in ieder geval geen 1 van. En jij hebt sowieso geen recht van spreken bloemenmans, want het is algemeen geaccepteerd dat PSV'ers de grootste nepsupporters zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:00 

Hardtraxx Veteran

Joh lekker boeiend iedere club wordt wel eens onterecht bevoor- of benadeeld... you win some you lose some!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:09 

Hardtraxx Veteran

IEDERE club heeft zijn echte supporters en zijn nepsupporters. Het is niet zo dat als je voor Feyenoord bent dat je opeens echt bent. Wat die supporters vaak wel denken :')

En wat is nou een 'echte' supporter? Iemand die elke week aanwezig is in het stadion wel en iemand die alleen de samenvatting kijkt en wel geeft om zijn club (en het resultaat) niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
IEDERE club heeft zijn echte supporters en zijn nepsupporters. Het is niet zo dat als je voor Feyenoord bent dat je opeens echt bent. Wat die supporters vaak wel denken :')

En wat is nou een 'echte' supporter? Iemand die elke week aanwezig is in het stadion wel en iemand die alleen de samenvatting kijkt en wel geeft om zijn club (en het resultaat) niet?

Is er niet vind ik. Je bent supporter of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:02 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:

Waar baseer je dat op dan? Ik vind het altijd wel leuk als Ajax punten laat liggen, maar als Feyenoord dat ook doet zal je mij niet horen over Ajax. Daarnaast vind ik eigen punten altijd belangrijker en ik denk dat elke supporter er zo over denkt. Oftewel je lult stierenpoepen Chris.

Ik baseer het vooral op de wedstrijd Twente - Feyenoord. Daarbij wilden jullie gewoon verliezen, zodat Ajax minder kans op de titel hadden, terwijl jullie ook gewoon nog Europees voetbal konden halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:11 

Hardtraxx Elite

"Jullie, wij, hun..." Tuurlijk worden die termen altijd gebruikt in de voetballerij onder de supporters van verschillende clubs.. Er zijn redelijk wat Feyenoord supporters naar de trainingen gekomen om te melden dat Feyenoord maar moest verliezen van Twente zodat Ajax de titel zou worden ontnomen. Vind ik zelf ook heel erg onsportief en hoor dus bij het gros van de supporters die het niet nodig vond. Dus in deze hoeft het woordje "jullie" niet gebruikt te worden.

Edit: Volgens mij heeft het toen voor Feyenoord vrij weinig gevolgen gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 02:32 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Naar mijn mening is dat het verschil tussen supporter en fan.. Een echte supporter zit inderdaad grotendeels (in ieder geval thuiswedstrijden) bij zijn club om ze dus te supporten, een fan daarentegen kan net zo goed lekker op de bank zitten en teletekst volgen en studio sport kijken. Tuurlijk zal het voor sommigen niet mogelijk zijn om er elke week te zijn voor zijn club door omstandigheden, dat maakt je niet een mindere liefhebber, maar een supporter kan je jezelf dan niet echt noemen? In verhouding heeft Ajax veels te veel 'fans' ipv supporters terwijl ze zichzelf wel vaak de grootste supporters vinden als ze weer ééns in de 2 jaar in de arena zitten. :x

NB: Vandaag naar jong FCU - jong Ajax geweest, 0-0 en niks boeiends verder, maar wel leuk om Sulejmani rond te zien huppele, slordige 18 miljoen op een knollenveld :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 10:24 

Hoe noem je dan een persoon die vroeger een Clubcard heeft maar daar mee gestopt is omdat hij het niet meer kan betalen? Maar wel trouw de wedstrijden volgt via Eredivisie Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 10:57 

Chris Two schreef:
Hoe noem je dan een persoon die vroeger een Clubcard heeft maar daar mee gestopt is omdat hij het niet meer kan betalen? Maar wel trouw de wedstrijden volgt via Eredivisie Live

Arm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 10:59 

Kraak... Piep...

Almighty schreef:
Chris Two schreef:

Arm.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Een clubcard is ook zo gruwelijk duur, wel 10 euro voor vijf jaar... poeh poeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:17 

Bedoel natuurlijk seizoenskaart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:21 

Hardtraxx Veteran

Waarom zeg je dat dan niet ik was ziek in de war..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:33 

tommetjeuh schreef:
Waarom zeg je dat dan niet ik was ziek in de war..

Haalde ze door elkaar, my bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:43 

Aan het typen...

Zijn er ook diehard supporters die zelf ook goed zijn in een sport? :P Ik blijf het maar een raar fenomeen vinden, jezelf identificeren met anderen die de prestatie leveren en dan doen alsof je mede gepresteerd hebt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:36 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Zijn er ook diehard supporters die zelf ook goed zijn in een sport? :P Ik blijf het maar een raar fenomeen vinden, jezelf identificeren met anderen die de prestatie leveren en dan doen alsof je mede gepresteerd hebt. xd

Goed in FIFA :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:38 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Lex Immers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Chris Two schreef:

Arm.

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:

Gratiesch, und 5 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:48 

Hardtraxx Addict

Rampestamper schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:

Gratiesch, und 5 jaar

Weet niet voor welke club je bent maar bij mij (Feyenoord) idd ook gratis en 5 jaar
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic