Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 26 minutes ago
Wesz91 wrote:Puntje mee uit Almelo, totaal niet verdient.. Maar wel blij mee ^^
Heracles uit altijd lastig.
Project 141 wrote:http://eredivisielive.nl/video/100383-vonk-deekman-is-geen-speler-die-zoiets-moedwillig-doet.html

Dat ze deze jongen 10 wedstrijden schorsen.
En terecht!
Zelfs Heracles heeft het moeilijk met de blessure van Messi haha. Ze kwamen er niet echt door heen. Vond wel dat Heracles de betere ploeg was en bij fases, vooral eerste helft, een paar keer Utrecht weg tikte. En natuurlijk dikke pech met die balletjes op de lat.

En over dat filmpje, terecht wat Jan van Halst zegt. Hoe kan een coach nou zeggen dat hij over hem heen probeert te springen na het zien van de beelden. Is gewoon een idiote actie! Hij kan er makkelijk langs lopen.
J
Zo 3 puntjes weer binnen.

Hopelijk winst van FC Twente of gelijkspel.
En verder zou het ook niet verkeerd zijn als Vitesse en Feyenoord puntjes laten liggen.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
JEFSKIII wrote:Zo 3 puntjes weer binnen.

Hopelijk winst van FC Twente of gelijkspel.
En verder zou het ook niet verkeerd zijn als Vitesse en Feyenoord puntjes laten liggen.
Niks ervan wij gaan vandaag voor de 3 punten en de 1e plek!
Idd hopen op een gelijkspel van Twente!

Forza Vites
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Ik weet het niet...aan de ene kant kijk ik best uit naar de wedstrijd van vanmiddag, aan de andere kant verwacht ik er helemaal niets van. Tenminste, als Twente weer zo slecht speelt als de afgelopen weken, wordt dit helemaal niks. Nu ligt Eindhoven ons de laatste paar jaar wel, en zal de afwezigheid van van Bommel en Mertens niet gering zijn. Ik vrees alleen dat McClaren op dezelfde manier wil spelen als tegen Ajax en dan sta je bij voorbaat al kansloos achter...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat vind ik onzin, vorig jaar speelden ze ook onder Mcclaren en lieten ze PSV ook komen, na die wedstrijd was Twente opeens kampioenkandidaat nummer 1. En nu en Fer en Chadli weer terug zijn heb ik er wel vertrouwen in.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Maar het laten komen tegen PSV vorig jaar, was toch wel heel anders dan het laten komen van Ajax ruim een maand terug. Maar Feren Chadli terug scheelt natuurlijk een slok op een borrel. We zullen zien, vertrouwen komt nog wel xD
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wat een beauty van La Parra! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Gadverdamme wat is Feyenoord weer lucky! Was gewoon hands van Pelle. En dan zitten ze zeiken over Ajax... :')
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Feyenoord :worship:

ik moet toegeven dat dit onterecht was :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Gerechtigheid 1-1. Vitesse ook 0-1 voor. Wel mooi voor die Arnhemmers. Koploper straks :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Chukkels wrote:Gerechtigheid 1-1. Vitesse ook 0-1 voor. Wel mooi voor die Arnhemmers. Koploper straks :)
2-1 voor VVV :D
C
Shit shit shit 2-2... had gehoopt dat Feijenoord 3 punten zou pakken
2-1 voor VVV is gunstig.... PSV moet dan winnen!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Buitenlandse Voetbalcompetities

Lekkere schwalbe weer trouwens van Pelle. Over de arbitrage heeft Feyenoord niks te klagen.
C
Cullen mwop mwop, 3-1! :D
C
Wat een kansen zeg, verdju..

KOM AAN PSV! :worship:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
laat ze maar lekker gelijk spelen

maar als er iemand moet winnen dan maar twente want psv gun k niks :D
C
3-0, dag Twente :')
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Twente mag nog blij zijn dat Wijnaldum zo'n expert is in het missen van kansen, want het had ook makkelijk 6-0 kunnen zijn.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Uberhout wrote:Twente mag nog blij zijn dat Wijnaldum zo'n expert is in het missen van kansen, want het had ook makkelijk 6-0 kunnen zijn.
inderdaad, psv heeft echt heel veel kansen gehad.. was wel een mooie wedstrijd :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
En we staan weer numero uno ^^ ^^
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Chukkels wrote:
Buitenlandse Voetbalcompetities

Lekkere schwalbe weer trouwens van Pelle. Over de arbitrage heeft Feyenoord niks te klagen.
Ga huilen :')
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Chris is degene die altijd loopt te janken over de haat van Feyenoord supporters voor Ajax, die groter zou zijn dan de liefde voor de eigen club. Maar als het over Feyenoord gaat staat 'ie zelf vooraan in de rij om zijn negatief woordje te spreken. Misselijk gedrag.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Couldn't agree any more.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Rampestamper wrote:Chris is degene die altijd loopt te janken over de haat van Feyenoord supporters voor Ajax, die groter zou zijn dan de liefde voor de eigen club. Maar als het over Feyenoord gaat staat 'ie zelf vooraan in de rij om zijn negatief woordje te spreken. Misselijk gedrag.
True, maar dat is rivaliteit. Wat jullie doen is haat. Ik slaap er echt niet minder om als Feyenoord wint, maar het is mooi om ze als het terecht is af te kraken. Dat kan in deze. Jullie genieten gewoon meer van een verliespartij van Ajax dan van een overwinning van Feyenoord. Dat is dan wel triest.