Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een topic voor de ekte voetbalkenners, post hier alle weetjes,uitslagen, doelpunten rangen en standen van de buitenlandse competities
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat ik beginnen dat berbatov zojuist weer heeft gescoord namens man utd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arsenal! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

afgelopen dagen weer engels voetbal gekeken, blijft toch altijd mooi om te zien :)
vandaag Tottenham met 2-0 gewonnen van Newcastle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze miste nog! Bij mij gaat het in periodes, ik volg altijd wel de uitslagen van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland. En vaak ook wel Frankrijk, en soms kijk ik ook de wedstrijden terug op internet. Soms een hele tijd wel, en dan heb ik er geen tijd voor en blijft het bij uitslagen. Het probleem is dat er bij onze digitale-tv provider geen Sport 1 mogelijk is... :/ Balen is dat!
Ook houd ik meestal een paar clubs het hele seizoen goed bij, en ook nog eens een paar leuke spelers waar ik extra aandacht voor heb! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

franse competitie is dit jaar trouwens het leukste van allemaal samen met Engeland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
franse competitie is dit jaar trouwens het leukste van allemaal samen met Engeland :D

Lille speelt heel leuk voetbal, krijgt PSV het nog lastig mee! En tja, het zit daar allemaal lekker dicht op elkaar. Ook qua kwaliteit, Lyon is niet meer heer en meester, het kan nu alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik volg Engels & Frans voetbal. Allicht ok Eredivisie.
En verder hou ik me bezig met mn clubje van Cafe-Voetbal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg eigenlijk geen buitenlandse competities. Ik wil alleen wel de standen weten van de top wedstrijden, maar voor de rest boeit t me eigenlijk weinig. Ik ga wel in maart naar t Emirates Stadion van Arsenal. daar heb ik echt fucking veel zin in. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk vrijwel altijd naar Match Of The Day op BBC, leuk commentaar en tenminste mensen die echt iets van voetbal kennen. Ook de Nederlandse wedstrijden bekijk ik wel eens!
Daarnaast volg ik de Primera Division, Ligue 1, Bundesliga en Serie A door de uitslagen elk weekend te checken en de stand op te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Kijk vrijwel altijd naar Match Of The Day op BBC, leuk commentaar en tenminste mensen die echt iets van voetbal kennen. Ook de Nederlandse wedstrijden bekijk ik wel eens!
Daarnaast volg ik de Primera Division, Ligue 1, Bundesliga en Serie A door de uitslagen elk weekend te checken en de stand op te volgen.


met lee dixon in de studio :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
bourzwain schreef:
Kijk vrijwel altijd naar Match Of The Day op BBC, leuk commentaar en tenminste mensen die echt iets van voetbal kennen. Ook de Nederlandse wedstrijden bekijk ik wel eens!
Daarnaast volg ik de Primera Division, Ligue 1, Bundesliga en Serie A door de uitslagen elk weekend te checken en de stand op te volgen.


met lee dixon in de studio :worship:


idd en gary lineker en alan shearer :thumbsup:

gewoon lekker veel tijd besteden aan de samenvattingen en dan de discussies die der echt toe doen, niet van dat gelul en gezever waar niemand wat aan heeft! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
djpatt schreef:
bourzwain schreef:
Kijk vrijwel altijd naar Match Of The Day op BBC, leuk commentaar en tenminste mensen die echt iets van voetbal kennen. Ook de Nederlandse wedstrijden bekijk ik wel eens!
Daarnaast volg ik de Primera Division, Ligue 1, Bundesliga en Serie A door de uitslagen elk weekend te checken en de stand op te volgen.


met lee dixon in de studio :worship:


idd en gary lineker en alan shearer :thumbsup:

gewoon lekker veel tijd besteden aan de samenvattingen en dan de discussies die der echt toe doen, niet van dat gelul en gezever waar niemand wat aan heeft! :worship:


geen humberto tan en jan joost mooiboy van gangelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk alleen wedstrijden als Real Madrid vs Barcelona, Livepoorl vs Chelsea en dergelijke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mooi voor dit topic

hoezo suarez erg ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan nauwelijks zien wat er gebeurd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:38 
 
Artiest

ik zie niet eens wat die doet eigelijk... bijt ie hem of geeft ie een kopstoot?
Vind overigens dat gele en rode kaarten trekken voor wat mensen zeggen op een veld een belachelijke regel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik zie niet eens wat die doet eigelijk... bijt ie hem of geeft ie een kopstoot?
Vind overigens dat gele en rode kaarten trekken voor wat mensen zeggen op een veld een belachelijke regel is.

Ligt eraan wat ze zeggen, als het iets is uit frustratie wat totaal niet met het spel te maken heeft, dan mag er een kaart getrokken worden. Maar als het iets is uit gedrevenheid en fanatisme, dan vind ik dat de scheids zich wel mag indenken in de situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die woorden horen niet thuis op een voetbalveld. Kinderen zien dat als voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wigan maakt gelijk met 10 man tegen Arsenal :/
nog 10 minuten...
overigens wel een prachtige goal van Arshavin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:08 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Die woorden horen niet thuis op een voetbalveld. Kinderen zien dat als voorbeeld.


kinderen horen niet wat een voetballer zegt op het veld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Parvuz schreef:
Die woorden horen niet thuis op een voetbalveld. Kinderen zien dat als voorbeeld.


kinderen horen niet wat een voetballer zegt op het veld...

Serieus dat ze het mee kunnen krijgen. 50 microfoons in het stadion, en als je in het stadion zit hoor je het sws ook wel. En het hoort gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wigan maakt gelijk met 10 man tegen Arsenal :/
nog 10 minuten...
overigens wel een prachtige goal van Arshavin :worship:

zo maar eens samenvatting kijken, hoorde van de goal, en de uitslag natuurlijk. Balen, achja, Chelsea had het ook niet makkelijk zoals al een aantal maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds deze week naast Eredivisie Live ook Sport 1 voor 3 maanden.

Ik volg qua buitenland het meeste Spanje & Engeland.
Verder kan Duitsland me ook wel boeien maar ik heb niks met Frankrijk en Italie.

In Engeland volg ik Liverpool en Arsenal, me favoriete clubs.
Daarnaast kijk ik ook wat Newcastle doet en natuurlijk de Nederlandse spelers.

In Spanje heb ik maar 1 voorkeur Barcelona :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb gewoon standaard eredivisie live en sport 1 zovel beneden als op mijn kamer :)

volg af en toe premier league maar daar ga ik niet voor zitten, wel ga ik regelmatig zitten voor inter en barca
1, 2, 3, 4, 5 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic