Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Goh, wat ben ik blij dat Twente de selectie compleet heeft. Sterker nog, we zijn al rond met Man City dat Derek Boyata komt wanneer Douglas vertrekt, al hoop ik dat hij ondanks zijn aflopende contract blijft ivm het legertje zaakwaarnemers dat profiteert van een transfer van Douglas.

Over de andere clubs: Maher blijft echt wel zitten waar hij zit, Moisander is een overschatte kaartenpakker en PSV doet er imo slim aan Matavz te houden, in vorm nog steeds een goede spits. Zou eerder Toivonen verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

Is toch echt te hopen dat Feyenoord nog een echte spits gaat halen, anders gaat het weer plek 6/7 worden dit jaar. Ik heb eigenlijk vanaf het begin niet echt vertrouwen in Immers gehad en in Vormer. Is ook wel te zien dat die het niet aan kunnen of zich gewoon nog niet voldoende aan hebben gepast. Janmaat vind ik tot nu toe wel een goede aankoop en de anderen kan ik nog geen mening over geven.

Waarom hebben wij altijd dat spitsenprobleem. Ik verlang naar tijden van Julio Ricardo Cruz, Pierre van Hooijdonk, John Dahl Tomasson, Dirk Kuyt en Salomon/Bonaventure Kalou. Vanaf 2005 zijn het eigenlijk alleen nog maar miskopen geweest.

Guidetti heeft veel talent, maar vind het ongelofelijk dom dat ze nog steeds volledig gericht zijn op hem. Met de ziekte die hij nu heeft zal hij waarschijnlijk de 1e seizoenshelft niet spelen, en de vraag of het de 2e helft lukt is ook de vraag. Het is überhaubt maar de vraag of hij zal herstellen. Doodzonde, want voetballen kan die en hij kan nog zo veel groeien, maar je hebt nu gewoon niets aan hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:16 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Is toch echt te hopen dat Feyenoord nog een echte spits gaat halen, anders gaat het weer plek 6/7 worden dit jaar. Ik heb eigenlijk vanaf het begin niet echt vertrouwen in Immers gehad en in Vormer. Is ook wel te zien dat die het niet aan kunnen of zich gewoon nog niet voldoende aan hebben gepast. Janmaat vind ik tot nu toe wel een goede aankoop en de anderen kan ik nog geen mening over geven.

Waarom hebben wij altijd dat spitsenprobleem. Ik verlang naar tijden van Julio Ricardo Cruz, Pierre van Hooijdonk, John Dahl Tomasson, Dirk Kuyt en Salomon/Bonaventure Kalou. Vanaf 2005 zijn het eigenlijk alleen nog maar miskopen geweest.

Guidetti heeft veel talent, maar vind het ongelofelijk dom dat ze nog steeds volledig gericht zijn op hem. Met de ziekte die hij nu heeft zal hij waarschijnlijk de 1e seizoenshelft niet spelen, en de vraag of het de 2e helft lukt is ook de vraag. Het is überhaubt maar de vraag of hij zal herstellen. Doodzonde, want voetballen kan die en hij kan nog zo veel groeien, maar je hebt nu gewoon niets aan hem.

Jullie hebben die gestoorde vent toch nog. Hoe heet die ook al weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:45 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
Zou eerder Toivonen verkopen.
Hij staat de ontwikkeling van Wijnaldum wel in de weg, maar ik zou het zeker niet erg vinden als ie nog een jaartje zou blijven. Verschrikkelijk productieve middenvelder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Rawbin schreef:

Jullie hebben die gestoorde vent toch nog. Hoe heet die ook al weer.

Fernandez, die heb ik bewust niet genoemd, omdat die echt geen enkele waarde heeft in Feyenoord. Wat een zakkenwasser is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Steffnov schreef:
Zou eerder Toivonen verkopen.
Hij staat de ontwikkeling van Wijnaldum wel in de weg, maar ik zou het zeker niet erg vinden als ie nog een jaartje zou blijven. Verschrikkelijk productieve middenvelder.

Buiten het feit dat ik hem echt een kwal vindt, vind ik het ook een overschatte speler. Kan goed koppen, maar verder vind ik hem nergens echt in uitblinken. Daarnaast heeft hij er een handje van om smerige overtredingen te maken, op verkeerde momenten. Nee, ik ben er geen fan van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:21 

Hardtraxx Crew

Dat het soms een kwal kan zijn en dat ie smerige overtredingen kan maken (waarin ie overigens niet de enige is in nederland) ben ik met je eens. Daarom ben ik ook blij dat ie bij psv speelt :P Maar naast dat ie heel goed kan koppen weet ie ook heel goed positie te kiezen voor de goal. Ook weet ie tussen de linies heel goed vrij te lopen en heeft ie ook nog eens een redelijk gericht afstandsschot ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:36 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Dat het soms een kwal kan zijn en dat ie smerige overtredingen kan maken (waarin ie overigens niet de enige is in nederland) ben ik met je eens. Daarom ben ik ook blij dat ie bij psv speelt :P Maar naast dat ie heel goed kan koppen weet ie ook heel goed positie te kiezen voor de goal. Ook weet ie tussen de linies heel goed vrij te lopen en heeft ie ook nog eens een redelijk gericht afstandsschot ;)

Helemaal met je eens. Het is echt een kutzak, maar zo was Suarez bijvoorbeeld ook en zo heb je nog wel wat meer van die nare arrogante mannetjes. Toivonnen is heel erg constant. Misschien wel een van de meest constante spelers in de eredivisie. Blinkt bijna nooit uit, maar speelt ook bijna nooit een slechte wedstrijd.

@Rawbin. Ohja die ja xD. Ik hoop dat Guidetti weer terugkomt. Zal Feyenoord goed doen, hoewel ik natuurlijk hoop dat mijn clubje PSV het beter doet, wat ook zou moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:49 

Poulsen transfervrij naar Ajax als vervanger van Anita. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 00:21 

die zien we dus ook niet terug..
Citaat:
De situatie rond John Guidetti, die nog altijd in verband wordt gebracht met een terugkeer naar De Kuip, was een hot item tijdens de persconferentie. Koeman temperde de verwachtingen. 'Het is leuk dat het publiek de naam van Guidetti scandeert, maar zijn komst is niet reëel. Guidetti is niet fit, dus het duurt dan sowieso nog een periode voordat hij kan spelen. Ga ervan uit dat hij niet komt.'

En ajax dus een oude rot aangetrokken? is het wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:45 

Die Poulsen is zeker wat, 2/3 jaar jonger dan van Bommel'tje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 22:06 

Hardtraxx Crew

Punten zijn weer binnen :worship: Hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen... Heel het team gaat weg, maar het jaar erna staat er ook meteen weer een even sterk team op het veld :) En Superturk is echt een geniale voetballer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Punten zijn weer binnen :worship: Hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen... Heel het team gaat weg, maar het jaar erna staat er ook meteen weer een even sterk team op het veld :) En Superturk is echt een geniale voetballer :worship:

Mag niet hier :nono: :nono: is alleen voor Eredvisie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

Snap niet waar VVV nou weer mee bezig is... Bij Ajax aankloppen voor Ebecilio (die weg mag). Zo'n egoïstisch mannetje heb ik er dus echt niet graag bij lopen... En wáár blijft die beloofde spits dan?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:33 

Hardtraxxer

Daryl Janmaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Twente blijft winnen, wedstrijden 75 minuten domineren, en blijft het zichzelf in slotfases moeilijk maken...what else is new. Als ze dat er nu eens uit weten te krijgen, voorspel ik een mooi jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Twente blijft winnen, wedstrijden 75 minuten domineren, en blijft het zichzelf in slotfases moeilijk maken...what else is new. Als ze dat er nu eens uit weten te krijgen, voorspel ik een mooi jaar :D

Onder Mclaren wordt dat moeilijk.. Twente krijgt de opdracht in te zakken in de 2e helft en vanaf daar gaat het compleet fout, en dan ook echt compleet fout.. het spel was afgrijselijk om naar te kijken. Zijn defensieve instelling werkt niet bepaald in ons voordeel op deze manier. We zijn er nog met 3 punten uit gekomen maar dat had makkelijk niet zo kunnen zijn, ze moeten het eens écht leren afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Oh wat is het toch fijn, om voor Venlo te zijn, volgend jaar gaan we weer, naar Veendam, heen en weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 02:27 

Donateur

PSV speelt fantastische pot in Groningen.
88 minuten geconcentreerd spelen zonder gek te doen, goed resultaat in Groningen.
Enorme vooruitgang t.o.v. RKC uit en eigenlijk afgelopen 3 seizoenen. Hoop dat dit vaste prik wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:42 

Hardtraxx Crew

t seizoen dè is begonne, de punte worre geteld! En as die dan nie komme, gebroike we geweld!! Ze speelden echt weer fantastisch voetbal, of was dat omdat Den Bosch echt diep en diep triest was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

Groningen eindelijk sinds maart weer eens gewonnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 08:45 

Hardtraxx Veteran

Misschien handig: http://www.vi.nl/nieuws/227030/Overzich ... enland.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Van der wiel staat er niet tussen. Hij ging naar PSG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:29 

Hardtraxx Elite

Student hielp Willem II aan Champions League-spits!
Laat ik nou net die student kennen
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172054
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:29 

Hardtraxx Elite

Dubbel :$
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic