Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Vergeet niet dat Groningen uit erg vaak dramatisch speelt, net als vandaag, en dus geen goede graadmeter is.

Misschien, maar het spel zag er heel goed uit, net als in de afgelopen 3 wedstrijden in de EL voorronde. De tandem Chadli - Tadic is er een waar elke eredivisieploeg jaloers op kan zijn, Bjelland is een verademing achterin en Gutiérrez moet zelfs nog ingepast worden. Alleen even kijken hoe het is de spits komt te staan, en hoe het op de transfermarkt nog zal gaan.

Maar hoe dan ook, ik zie het rooskleurig in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:26 

Aan het typen...

Met Chadli, Guitierrez en Tadic heb drie spelers die kunnen wisselen tussen linksvoor, 10 en rechtsvoor. Dat lijkt me ontzettend lastig te verdedigen. Door het ontbreken van een spits (of beter gezegd door het spelen van Plet) zijn Tadic, Chadli en Fer wel een stuk meer doelgericht geworden. Hopelijk kan Castaignos hier een gezonde variatie in aan brengen. Verder ben ik benieuwd naar de verdediging, die tot op heden nog steeds niet echt getest is. Het zou een stuk beter moeten gaan nu Bjelland (linksbenig) als linker centrale verdediger staat en Douglas (rechtsbenig) dus op de positie staat waar hij hoort te staan en daardoor (nog) beter rendeert en de verdedigende slippers van Rosales, hoewel hij het gisteren verdedigend ook goed deed, opgevangen kunnen worden door Douglas. Aan de linkerkant is Schilder in aanvallend opzicht een verademing ten opzichte van Tiendalli/Kuiper (die ik niet meer op niveau zie komen), verdedigend is hij nog niet echt getest en wellicht is het handig om tegen betere ploegen daar een sterke verdedigende linksback te hebben, maar daar zijn ze naar verluid nog mee bezig. Opbouwend is het in ieder geval veel sterker met Schilder en Bjelland en Douglas met zijn goede been. Ook in de breedte zit het goed, met Boschker, Breukers, Wisgerhof, Röseler, Kuiper, Janssen, Landzaat, Schilder, Gyasi, Verhoek en Bulykin heb je toch een aardige middenmoter als backup, met de nodige ervaring in iedere linie (Boschker, Wisgerhof, Landzaat en Bulykin). Naast opbouwende kwaliteiten mistten we vorig jaar creativiteit (welk opgelost is/moet worden door Gutierrez, Tadic en Chadli die weer terug in vorm is op zijn eigen positie), mentaliteit (wat opgevangen is door 3 aanvoerders te halen: Tadic, Schilder en Bjelland) en linksbenige spelers (Tadic, Gutierrez, Schilder en Bjelland). Al met al ben ik benieuwd wat dit seizoen Twente gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:50 

Donateur

Lyst schreef:
wootum schreef:
Rampestamper schreef:
Zou me niets verbazen als PSV over een jaar of twee voor één euro wordt verkocht aan iemand die denkt er weer een gezonde club te van kunnen maken.

Want PSV heeft deze zomer ook zoveel uit gegeven he. Welgeteld 4 miljoen. Jaar daarvoor hebben ze Dzsudzsak voor 14 verkocht en daarvoor hebben ze Mertens & Strootman gehaald. Amrabat verkocht voor 5 en daar hebben ze Matavz voor gekocht. Salarisplafond is omlaag gegaan, dus zo'n ongezonde club is het niet meer hoor ;)

4 miljoen is anders best veel als je nog geen noemenswaardige uitgaande transfer hebt gemaakt.
Verder is vorig jaar inderdaad Dzsudzsak vertrokken voor 14 miljoen, Amrabat heeft maar 1 miljoen opgeleverd.
Daar voor in de plaats zijn gekomen:
Tim Matavz 7 miljoen
Willems 9 ton
Derijck 8 ton
Mertens 9 miljoen
Wijnaldum 5.5 miljoen
Strootman 5 miljoen
= 28.2 miljoen aan uitgaven. Ach ja scheelt ook maar een kleine 13.2 miljoen op de balans, en dan houd ik nog niet eens rekening met belasting, clausules en opleidingsvergoedingen.

Je houdt duidelijk geen rekening met de inkomsten die al deze jongens gaan opleveren.
Alle grote clubs volgen Mertens, Wijnaldum en Strootman. Lens & Matavz mogen niet voor minder dan 10 mil vertrekken.

Na een mooi begin terwijl ik in de ArenA zat, stelde PSV me enorm teleur tegen RKC.
Dit gaan ze wel goed maken thuis komend weekend tegen Roda :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Je houdt duidelijk geen rekening met de inkomsten die al deze jongens gaan opleveren.
Alle grote clubs volgen Mertens, Wijnaldum en Strootman. Lens & Matavz mogen niet voor minder dan 10 mil vertrekken.

Na een mooi begin terwijl ik in de ArenA zat, stelde PSV me enorm teleur tegen RKC.

Gaan ze alleen niet. Je kunt het wel eisen...maar ja, ik kan voor een blik erwten ook wel een tientje vragen. Roda is van oudsher een lastige tegenstander voor PSV, al moet het thuis goed kunnen. We zullen zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Assaidi naar Liverpool. :lol:
Die zien we nooit meer... te-rug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Assaidi naar Liverpool. :lol:
Die zien we nooit meer... te-rug!

Scheelt weer een Hamdoiaauioeuaaoiouiee 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:52 

Hardtraxx Veteran

Die denkt Ajax amehoela, dan moet ik zo nóg een keer tegen die Breuer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 01:36 

Donateur

Steffnov schreef:
Mol schreef:

Gaan ze alleen niet. Je kunt het wel eisen...maar ja, ik kan voor een blik erwten ook wel een tientje vragen. Roda is van oudsher een lastige tegenstander voor PSV, al moet het thuis goed kunnen. We zullen zien ;)

Matavz op dit moment niet. Lens zou kunnen, er is veel interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:33 

Aan het typen...

Geld uitgeven dat je nog niet hebt en (voorheen?) ook nog eens begroten op dat wat, met de brede top van tegenwoordig, verre van een zekerheidje is, heet gewoon financieel wanbeleid. Wat dat betreft doet FC Twente het toch een stuk beter. Ook al hebben ze veel nieuwe spelers gekocht, alsnog hebben ze zo'n 5-10 miljoen aan transferinkomsten over. Dit was vorig jaar ook al het geval en daarmee kon onder andere het dakdrama worden voorgeschoten. Daarnaast begroot Twente niet eens op Europees voetbal, dus al het geld dat ze verdienen in Europa is pure winst. Ajax en Feyenoord hebben in ieder geval al wel door dat je nog geen geld uit kunt geven, als je het nog niet hebt. PSV moet klaarblijkelijk nog eerst flink op hun bek gaan.

Wat als Mertens geblesseerd raakt, wat als Strootman zijn niveau nooit meer haalt? Winst op transfers blijft altijd een gok en het is daarom onverantwoord om te gokken met geld wat je nog niet hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme 1-3 verloren van Utreg, wat een zeikvoetbal heb ik gezien zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:53 

NEC'ers zijn volgens mij gister naar Decibel geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

xd En gelijk hebben ze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:58 

5-0 dit weekend... Lijst, ik ben benieuwd of je net zo gereageerd had als PSV vorige week WEL gewonnen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
5-0 dit weekend... Lijst, ik ben benieuwd of je net zo gereageerd had als PSV vorige week WEL gewonnen had.

De bedrijfsvoering van psv staat helemaal los van 1 wedstrijdresultaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:04 

Aan het typen...

Chris Two schreef:

Wat heeft mijn reactie in godsnaam met welke uitslag dan ook te maken. Het was puur en alleen gericht op Wootum die deed voorkomen alsof PSV enkel en alleen mensen had ingekocht met het geld dat ze verdiend hadden met uitgaande transfers. Dan kun je heel het seizoen met 10-0 winnen, maar daar wordt die situatie niet anders van hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:08 

Hardtraxx Crew

Was gister bij de wedstrijd. Spel was eigenlijk niet om aan te zien, maar ze benutte gewoon de kansen. Dan gaan er al snel 5 in ja. Narsingh kwam geen 1x zijn tegenstander voorbij, van Bommel speelde geen sterke wedstrijd. En je speelt sowieso al met 10 man als Marcello er in staat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
En je speelt sowieso al met 10 man als Marcello er in staat....

Idd. Wat erger ik me altijd groen en geel aan die man.

Helemaal als ie steeds "mee op wil komen" >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:22 

Donateur

Keertje klaar met dat gezeur over geld bij PSV, onder Sanders wordt er een verantwoordelijke bedrijfsvoering op nagehouden.

http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/P ... vragen.htm

@mijnmedePSV'ers; eens over Marcelo, hopen dat Zanka snel weer z'n niveau vindt.
Bouma is trouwens ook niet best zeg, man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:34 

Ik ben blij dat we voor Sana zijn gegaan ipv Narsingh, want die flapdrol bakt er nog niks van.

Moisander erbij, Janssen mag mij part weg en ik zie wel graag een Maher komen, anders hoop ik nog dat we die Dos Santos kennen huren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:38 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Winst op transfers blijft altijd een gok en het is daarom onverantwoord om te gokken met geld wat je nog niet hebt.

Wow, je moet vast erg lang gestudeerd hebben en bizar lange vergaderingen hebben gehouden om tot deze conclusie te komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:25 

Bierkoning

Moisander... Vind het maar een matige speler, maar we zullen zien. Een beetje ervaring kan geen kwaad natuurlijk maar ik had liever Viergever gezien bijvoorbeeld. Die Sana blijkt voorlopig wel een goeie te zijn, is die gehuurd of gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Moisander... Vind het maar een matige speler, maar we zullen zien. Een beetje ervaring kan geen kwaad natuurlijk maar ik had liever Viergever gezien bijvoorbeeld. Die Sana blijkt voorlopig wel een goeie te zijn, is die gehuurd of gekocht?

Gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:11 

Bierkoning

Dat is mooi!

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171263

Wat een gieren zitten daar toch bij PSV, laat die jongen lekker gaan voor 7 miljoen (als dit waar is), meer ga je echt niet krijgen voor een bankzitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:22 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Ik ben blij dat we voor Sana zijn gegaan ipv Narsingh, want die flapdrol bakt er nog niks van.

Ja, dat valt na 2 rondes met alle duidelijkheid te zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:23 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Matavz blijft echt geen eeuwig bankzitter. Hij heeft potentie en nog jaren een contract bij PSV, waarom zou je hem dan laten gaan?

Inderdaad en daarnaast heb je niet snel een extra spits binnengehaald met vergelijkbare kwaliteiten en voor een leuk bedrag. De transfermarkt sluit al over 10 dagen!
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic