Chukkels schreef:
Waar is die Van Boekel mee bezig? Meest dramatische scheids ooit in de Eredivisie. Wordt hopelijk een maandje Jupiler League of Topklasse fluiten voor die gozer.
Heb je deels een punt... Alleen het is zo jammer, dat 2 persoonlijke fouten 2 doelpunten opleveren.. Van Rhijn.. Volgende keer maar 2e ring in met dat stuk leer.. Vervolgens, laat Dijks zijn mannetje vrij voor de goal komen, en ja het is Dijks zijn man op dat moment.. Bij balverlies, maak je het veld altijd klein, en laat je de man op de flank vrij, (bal over de breedte word ten 1e bijna nooit gegeven, en als die gegeven word, moet ie wel zo donders op maat zijn, wat in 9/10e geval niet zo is), dus hoort Dijks bij te sluiten, en in dit geval dus die zweed te dekken..
Verder.. Van Boekel.. Wat een held is deze man zeg.. En dan klagen dat Nederlandse scheidsrechters zo weinig Europees mogen fluiten, met zelfs een lijnrechter op de achterlijn, die moet toch gewoon zien dat Alderweireld in zijn gezicht geraakt word!
En vervolgens, voordat de 2-1 valt, ligt er een 2e bal in het veld.. En volgens mij zijn de FIFA regels zo, dat het spel niet hervat (of doorgespeeld) mag worden, zolang er een 2e bal in het veld ligt.. (correct me if I'm wrong)
Vervolgens Serero, wat een onbesuisde, totaal compleet overbodige actie was dat zeg, compleet terechte rode kaart uiteraard, en ik denk dat meneer niet mag klagen als hij een wedstrijd of 3 toe moet kijken..
Ik denk toch wel dat Vermeer uiteindelijk Man of the match is, wat een reddingen op het einde zeg.
Ik als Ajacied, baal toch wel van deze uitslag, we hadden hier toch wel de 3 punten mogen meenemen..
Als neutrale toeschouwer mag je niet klagen bij zo'n wedstrijd, vermaak zat in ieder geval.