Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:21 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:29 

Hardtraxxer

prachtig, die gefrustreerde nekkertjes :loving: was een prachtige middag, Arnhem 1! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:39 

Hardtraxx Veteran

Arno Vermeulen gister weer een paar open deuren keihard ingetrapt!
"Het feit is wel dat er iemand uit de eerste divisie volgend jaar in de Eredivisie speelt." >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:17 

Hardtraxx Veteran

Die Foor is ook een held xd hoe droog hij die bal nog weg trapt! Hoe dom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Parvuz schreef:
Arno Vermeulen gister weer een paar open deuren keihard ingetrapt!
"Het feit is wel dat er iemand uit de eerste divisie volgend jaar in de Eredivisie speelt." >.<

God wat is die Arno Vermeulen toch een knoepert, gister heel even zitten kijken, precies tijdens zijn betoog waarom Narsingh mee moest met het EK. Wat was dat een triest verhaaltje met trieste beelden zeg :lol:

Hahaha en Jan van Halst toen, kan Robben dat niet dan?
Hij: uhm ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:43 

Kraak... Piep...

Jammer dat VVV gewonnen heeft van Cambuur, had graag de eredivisie wedstrijden in leeuwarden willen volgen omdat ik er volgend jaar woon en mijn school goeie connecties met cambuur heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:51 

Hardtraxx Addict

Ik had gewoon graag gezien dat VVV uit de eredivisie ging..
De graafschap eruit, ook verdiend denk ik zo. Walgelijk voetbal speelden ze afgelopen seizoen :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Ik was al zowat vervoer aan het regelen voor VVV-MVV volgend seizoen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:41 

Hardtraxxer

Pff nog nooit zon voor mijn gevoel lange treinrit naar huis gehad gisteren, wat een kut wedstrijd weer :thumbdown:
Hoop echt dat er flink wat veranderd binnen de club en de eerste belangrijke stap lijkt mij Bloemers eruit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:41 

Hardtraxx Crew

PierrePruuk schreef:
Ik was al zowat vervoer aan het regelen voor VVV-MVV volgend seizoen :mad:

Doe dat gerust, VVV vliegt er toch uit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:49 

Donateur

De heerser is terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

'Bulykin moet Guidetti doen vergeten in De Kuip' :/
Kan toch niet waar zijn. Bulykin kan nooit een held worden in de Kuip. Beter laten ze talenten doorstromen en houden ze het geld van Bulykin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:54 

Parvuz schreef:
'Bulykin moet Guidetti doen vergeten in De Kuip' :/
Kan toch niet waar zijn. Bulykin kan nooit een held worden in de Kuip. Beter laten ze talenten doorstromen en houden ze het geld van Bulykin.

Bulykin naar Rotterdam??? lol not
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

Speculaties he, haha zie de aanhalingstekens haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:15 

Hardtraxx Addict

Martin van Geel heeft de interesse in Bulykin ontkent.
Ze proberen misschien om Castaignos een jaar te huren van Inter ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:29 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Martin van Geel heeft de interesse in Bulykin ontkent.
Ze proberen misschien om Castaignos een jaar te huren van Inter ;) .

Goede zaak en slechte zaak. Castaignos moeten ze niet willen huren. Weg is weg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:54 

Hardtraxx Addict

Weet ook niet wat ik ervan vindt als Castaignos gehaald wordt... Eerst maar eens afwachten of dat allemaal doorgaat.
Hoe dan ook, er zal een spits bijgehaald moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:51 

Hardtraxx Crew

Citaat:
EINDHOVEN - Zakaria Labyad ligt nog een jaar vast bij PSV. Dat zegt technisch directeur Marcel Brands van de Eindhovense club in Voetbal International. Volgens Brands heeft Labyad zijn overeenkomst met PSV niet tijdig opgezegd.

Dat zou betekenen dat een andere club een transfersom moet betalen om de speler te kunnen overnemen.

Labyad had volgens wettelijke regels zijn contract voor 15 mei moeten opzeggen maar heeft dat nagelaten, aldus Brands. De speler beweert wel degelijk op tijd zijn contract te hebben opgezegd.

En de soap gaat verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:56 

:lol: :lol: :lol:
ontsla hem gewoon... zonder premies...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 14:05 

Citaat:
Labyad: 'Voor mij is Brands niet meer dan een conciërge'

Zakaria Labyad is volgens PSV vergeten om tijdig zijn contract op te zeggen. De negentienjarige middenvelder vindt dat hij deze zomer transfervrij is omdat zijn contract niet rechtsgeldig is, maar had desondanks vóór 15 mei per aangetekende brief zijn arbeidsovereenkomst met PSV moeten opzeggen.

Een wettelijke bepaling voor werknemers die minimaal twee keer een contract hebben getekend. Labyad tekende op 23 juni 2009 zijn eerste contract en op 21 januari 2010 zijn tweede. 'De meeste spelers kennen deze regel niet, maar goede zaakwaarnemers wel', zegt technisch manager Marcel Brands van PSV. 'Labyad heeft ons niets gestuurd en hij ligt dus hoe dan ook nog één jaar vast. Onder dezelfde voorwaarden als in zijn huidige contract.'

Labyad stelt dat hij wél voor 15 mei zijn arbeidsovereenkomst heeft opgezegd. Tot zijn irritatie las hij vorige week dat Brands zijn keuze veroordeelde en dat geld zijn drijfveer is. 'Iemand die zulke dingen zegt neem ik niet meer serieus’, reageert Labyad. 'En dat noemt zich dan technisch manager. Voor mij is hij niet meer dan een conciërge.' (Thijs Slegers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

Toivonen:
Volgens de Zweedse krant Expressen zou PSV ongeveer 9 miljoen euro willen ontvangen voor Ola Toivonen, die onder meer in de belangstelling zou staan van Tottenham Hotspur, Valencia en Genoa. De voetballer zelf heeft in de Zweedse media laten weten een stap naar het buitenland te overwegen. 'Ik ben 26 jaar en sta nog twee jaar onder contract bij PSV. Als de club nog een goede prijs wil vangen, zullen ze me nu moeten verkopen. Als ik nu niet vertrek, is de kans groot dat ik het komende jaar nog bij PSV speel.'

Afbeelding

Bizar die vraagprijs trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:48 

Hardtraxx Crew

Jee, wat een opmerking zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:39 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Volgens Voetbal International staan bij PSV Kelvin Leerdam (Feyenoord), Gianni Zuiverloon (Real Mallorca) en Ronnie Stam (Wigan Athletic) op een lijstje van kandidaten voor de rechtsbackpositie. PSV wil bij een eventueel vertrek van manolev een vervanger halen voor de rechtsbackpositie.

Of ze hier nou echt op vooruit gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:16 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Citaat:
Volgens Voetbal International staan bij PSV Kelvin Leerdam (Feyenoord), Gianni Zuiverloon (Real Mallorca) en Ronnie Stam (Wigan Athletic) op een lijstje van kandidaten voor de rechtsbackpositie. PSV wil bij een eventueel vertrek van manolev een vervanger halen voor de rechtsbackpositie.

Of ze hier nou echt op vooruit gaan :/

Nou daar word ik ook niet echt vrolijk van. Er loopt toch wel wat beters rond dat betaalbaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

Leerdam :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic