Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Van Der Wiel bijna rond met AS Roma

Daar wil je toch niet voetballen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:12 

Parvuz schreef:
Almighty schreef:

Daar wil je toch niet voetballen. >.<

Lijkt me ook niks, halfvolle stadions daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Snel al zeg! Veel succes daar dan maar, want die vliegt wel weg dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:48 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
wootum schreef:
Pieters gaat het EK dus niet halen, helaas.

Hij staat wel in dat opgeroepen lijstje..

Is later pas bekend gemaakt.

Feyenoord homo's: gefeliciteerd, hele knappe prestatie, alleen maar lof. Met zo'n onervaren ploeg die ook nog niet eens zoveel kwaliteit kent, zo hoog eindigen. Kei mooi. Als PSV'er baal ik natuurlijk godsgruwelijk hard, toen Dost scoorde dacht ik dat we dit jaar toch weer grote kans op CL hadden, niet dus.. Ook baal ik wel dat Feyenoord deze ticket naar alle waarschijnlijkheid hard gaat verspelen, ik hoop het niet natuurlijk van niet.

Eerst maar eens een EK voetballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Comedy Capers bij Willem II - Sparta, wat een zwembad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:27 

Theo maassen strikes again... Na ooit de uefa cup bij psv gejat te hebbe, heeft ie nu de kampioensschaal van ajax gejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:38 

Chris Two schreef:
Theo maassen strikes again... Na ooit de uefa cup bij psv gejat te hebbe, heeft ie nu de kampioensschaal van ajax gejat

"gejat"? Geleend ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

PR-stunt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:00 

Heel de regio hier vet boos om wel Vitesse als NEC :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:25 

Donateur

Die Zanka, prachtig hoe fel die man is. Die gaat die Cisse opvreten komend seizoen :D
Hij twitterde nog over 'm ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:34 

Zanka is idd mooi talentje... kan een grote worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:23 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Heel de regio hier vet boos om wel Vitesse als NEC :lol:

Tuurlijk, schandalig gewoon! geen penalty en geen doelpunt! de schele braamhaar moeten ze gewoon opsluiten zeg wat een ''aanfluiting''.

Maarja zondag thuis gewoon winnen en daarna twente pakken! ARNHEM 1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 10:18 

Donateur

Chris Two schreef:
Zanka is idd mooi talentje... kan een grote worden!

Klopt, maar toch is ie dan bij PSV dan al gelijk de verdediger na Bouma met de meeste (CL) ervaring.
Hij is ook de snelste voetballer uit Denemarken, speler van het jaar in Denemarken en
hij was de captain van FC Kopenhagen. :P En hij is fel. Iets wat er bij PSV aan ontbrak dit seizoen.

Samen met Van Bommel heeft PSV dus de nodige mentaliteit ingekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:42 

Donateur

Van mij mag voor Mertens een vleugelspeler gekocht worden die een voorzet geeft..
Dan heb je tenminste wat aan Matavz :) Als je Mertens houdt moet je er over nadenken om Matavz te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:42 

Donateur

Denk dat Depay wel klaar is voor de Eredivisie maar niet voor de Europa League :P
Daar zal dus iemand voor gehaald moeten worden, beter gaat Narsingh naar ons i.p.v. Ajax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:31 

Hardtraxx Crew

Ben benieuwd wat voor spelers NAC gestrikt krijgt voor volgend seizoen, hopelijk gaat de ruil met Twente door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 22:08 

Hardtraxx Crew

PSV heeft weer een bod gedaan op Moisander. Weet eigenlijk niet goed wat ik daar van moet vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 16:07 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Mark van Bommel heeft vanmiddag officieel bekend gemaakt dat hij AC Milan verlaat en komend seizoen bij PSV speelt. De aanvoerder van het Nederlands elftal vocht tegen de tranen toen hij op de clubwebsite zijn vertrek uit Italië bekendmaakte.

'Voor mij was het een moeilijke beslissing. Gattuso, Inzaghi en Nesta gaan hier ook weg. Ik heb hier maar anderhalf jaar gespeeld, maar toch zei vice-voorzitter Adriano Galliani dat ik moest blijven omdat Milan me nodig heeft', stelt Van Bommel.

'Ik wil de wens van mijn familie respecteren', sprak de 35-jarige middenvelder. 'Ik moet terug naar Nederland. Ik ga naar PSV. Misschien speel ik nog één of twee jaar. Daarna zal ik trainer worden. Misschien komt er een dag dat ik bij Milan terugkeer als coach.'

'Milan is als een familie. Daardoor kon ik vanaf het begin goed presteren hier. Ik wil iedereen bedanken.' Van Bommel slot af met de woorden 'Forza Milan!'

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

De Graafschap officieel gedegradeerd :lol: en terecht, wat een slappe hap was dat ook vandaag weer zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:23 

Project 141 schreef:
almachtige

hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Twente wil gewoon Europa niet halen. En daar deden ze dan ook alles aan. Helaas hebben ze plek gekregen via fairplay. :lol: Volgend jaar dus meer kaarten pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:43 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
Gaat dat kutkluppie van Wootum gewoon het almachtige FCE uitschakelen :(

:clap: :yay: :beer: :clap: :yay: :woot: :D :beer: :yay: Wat een geweldige sfeer in dat uitvak, en wat een saai/triest publiek van Eindhoven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Graafschap eruit, heerlijk! Hele seizoen totaal niks afgedwongen, zelfs tegen de nummer 6 van de juup league durven ze niet eens te voetballen. Is ze van harte gegund :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:37 

Baasbos
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:50 

Hardtraxx Veteran

Respect dat ie het probeert ;) maar zal denk weinig geholpen hebben, die gasten willen alleen maar rellen en denken verder niet aan hun club
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic