Daar wil je toch niet voetballen.Almighty wrote:Van Der Wiel bijna rond met AS Roma
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Lijkt me ook niks, halfvolle stadions daar..Parvuz wrote:Daar wil je toch niet voetballen.Almighty wrote:Van Der Wiel bijna rond met AS Roma
Snel al zeg! Veel succes daar dan maar, want die vliegt wel weg dan!Almighty wrote:Van Der Wiel bijna rond met AS Roma
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Is later pas bekend gemaakt.Project 141 wrote:Hij staat wel in dat opgeroepen lijstje..wootum wrote:Pieters gaat het EK dus niet halen, helaas.
Feyenoord homo's: gefeliciteerd, hele knappe prestatie, alleen maar lof. Met zo'n onervaren ploeg die ook nog niet eens zoveel kwaliteit kent, zo hoog eindigen. Kei mooi. Als PSV'er baal ik natuurlijk godsgruwelijk hard, toen Dost scoorde dacht ik dat we dit jaar toch weer grote kans op CL hadden, niet dus.. Ook baal ik wel dat Feyenoord deze ticket naar alle waarschijnlijkheid hard gaat verspelen, ik hoop het niet natuurlijk van niet.
Eerst maar eens een EK voetballen
Comedy Capers bij Willem II - Sparta, wat een zwembad 
-
C
Theo maassen strikes again... Na ooit de uefa cup bij psv gejat te hebbe, heeft ie nu de kampioensschaal van ajax gejat
-
A
"gejat"? Geleend jaChris Two wrote:Theo maassen strikes again... Na ooit de uefa cup bij psv gejat te hebbe, heeft ie nu de kampioensschaal van ajax gejat
-
A
Heel de regio hier vet boos om wel Vitesse als NEC 
Die Zanka, prachtig hoe fel die man is. Die gaat die Cisse opvreten komend seizoen
Hij twitterde nog over 'm
Hij twitterde nog over 'm
-
C
Zanka is idd mooi talentje... kan een grote worden!
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Tuurlijk, schandalig gewoon! geen penalty en geen doelpunt! de schele braamhaar moeten ze gewoon opsluiten zeg wat een ''aanfluiting''.Almighty wrote:Heel de regio hier vet boos om wel Vitesse als NEC
Maarja zondag thuis gewoon winnen en daarna twente pakken! ARNHEM 1!!
Klopt, maar toch is ie dan bij PSV dan al gelijk de verdediger na Bouma met de meeste (CL) ervaring.Chris Two wrote:Zanka is idd mooi talentje... kan een grote worden!
Hij is ook de snelste voetballer uit Denemarken, speler van het jaar in Denemarken en
hij was de captain van FC Kopenhagen.
Samen met Van Bommel heeft PSV dus de nodige mentaliteit ingekocht
Van mij mag voor Mertens een vleugelspeler gekocht worden die een voorzet geeft..
Dan heb je tenminste wat aan Matavz
Als je Mertens houdt moet je er over nadenken om Matavz te verkopen.
Dan heb je tenminste wat aan Matavz
Denk dat Depay wel klaar is voor de Eredivisie maar niet voor de Europa League
Daar zal dus iemand voor gehaald moeten worden, beter gaat Narsingh naar ons i.p.v. Ajax
Daar zal dus iemand voor gehaald moeten worden, beter gaat Narsingh naar ons i.p.v. Ajax
Ben benieuwd wat voor spelers NAC gestrikt krijgt voor volgend seizoen, hopelijk gaat de ruil met Twente door...
PSV heeft weer een bod gedaan op Moisander. Weet eigenlijk niet goed wat ik daar van moet vinden 
Mark van Bommel heeft vanmiddag officieel bekend gemaakt dat hij AC Milan verlaat en komend seizoen bij PSV speelt. De aanvoerder van het Nederlands elftal vocht tegen de tranen toen hij op de clubwebsite zijn vertrek uit Italië bekendmaakte.
'Voor mij was het een moeilijke beslissing. Gattuso, Inzaghi en Nesta gaan hier ook weg. Ik heb hier maar anderhalf jaar gespeeld, maar toch zei vice-voorzitter Adriano Galliani dat ik moest blijven omdat Milan me nodig heeft', stelt Van Bommel.
'Ik wil de wens van mijn familie respecteren', sprak de 35-jarige middenvelder. 'Ik moet terug naar Nederland. Ik ga naar PSV. Misschien speel ik nog één of twee jaar. Daarna zal ik trainer worden. Misschien komt er een dag dat ik bij Milan terugkeer als coach.'
'Milan is als een familie. Daardoor kon ik vanaf het begin goed presteren hier. Ik wil iedereen bedanken.' Van Bommel slot af met de woorden 'Forza Milan!'
De Graafschap officieel gedegradeerd
en terecht, wat een slappe hap was dat ook vandaag weer zeg...
-
A
hè?Project 141 wrote:almachtige
Twente wil gewoon Europa niet halen. En daar deden ze dan ook alles aan. Helaas hebben ze plek gekregen via fairplay.
Volgend jaar dus meer kaarten pakken!
Project 141 wrote:Gaat dat kutkluppie van Wootum gewoon het almachtige FCE uitschakelen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Graafschap eruit, heerlijk! Hele seizoen totaal niks afgedwongen, zelfs tegen de nummer 6 van de juup league durven ze niet eens te voetballen. Is ze van harte gegund 
-
A
View on YouTube
Baasbos
Baasbos
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Respect dat ie het probeert
maar zal denk weinig geholpen hebben, die gasten willen alleen maar rellen en denken verder niet aan hun club