Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Zou er niet iemand bij de amateurs lopen die je zowat gratis kan ophalen en beter is? Volgens mij kunnen Nederlandse clubs veel beter worden door nog beter te scouten in de amateur competities. En dan niet alleen de hoofdklasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:54 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
[Afbeelding]
Nieuwe shirt.

Whahah wat een photoshop faal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:31 

Hardtraxxer

Sno naar NEC :clap: :clap: heeft Aalbers toch goed gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Citaat:
Technisch directeur Marcel Brands van PSV ontkent dat de Eindhovense club concrete belangstelling heeft voor Feyenoorder Kelvin Leerdam. “Dat is totaal niet aan de orde. Eerst moet Stanislav Manolev vertrekken voordat wij verder gaan kijken”, laat de beleidsbepaler weten aan RTV Rijnmond.

Toch geen Leerdam ^^

Ik geloofde er al weinig van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:41 

Hardtraxx Elite

Laat Leerdam maar vertrekken, we hebben genoeg versterking achterin en iedere wedstrijd erger ik me kapot aan die jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 16:27 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Eric Meijers heeft voor 1 seizoen getekend als nieuwe trainer van Helmond Sport met een optie voor een 2e seizoen.

Meijers werd amateurtrainer van het jaar en ontving de Rinus Michels Award. Eric Meijers is bij zijn vorige club Achilles’29 uitermate succesvol geweest. In 2002 startte hij in de Hoofdklasse C, waar de witzwarten zowel in 2006 als 2008 kampioen werden. In de afgelopen jaren bereikte Meijers met zijn team driemaal de achtste finale van de KNVB-Beker en werden ploegen als RKC Waalwijk, Telstar, MVV Maastricht en Heracles Almelo aan de zegekar gebonden. Ook won Achilles’29 in 2011 de landelijke Beker bij de amateurs en veroverde ten koste van IJsselmeervogels de Supercup. Enkele weken geleden zette Meijers samen met Achilles’29 een kroon op zijn werk door kampioen te worden in de Topklasse Zondag. De ploeg pakte tegen Spakenburg ook de algehele titel van het amateurvoetbal in Nederland. (bron achilles29.nl)

Maandag zal Meijers om 14.30u (bij HVV) al de eerste training leiden.

^^ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

Achilles :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:55 

Jantje bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:18 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Adam Maher heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. De negentienjarige middenvelder van AZ, die er pas één volledig seizoen in de formatie van trainer Gertjan Verbeek heeft opzitten, liet dinsdagmiddag na de eerste training plotseling weten al toe te zijn aan een volgende stap in zijn loopbaan.

'Er is een club die zich heeft gemeld en daar wil ik heen', zei Maher, die er verder het zwijgen toe deed. 'Ik laat het aan mijn zaakwaarnemer over. Maar het kan soms snel gaan.'

Eerder maakte PSV de belangstelling kenbaar in Alkmaar en bij Sigi Lens, die de belangen van Maher behartigt. Er is echter nog geen officieel bod neergelegd. Naar verluidt zou de Eindhovense club denken aan een bedrag tussen de zes en zeven miljoen euro. Dat is voor AZ sowieso onbespreekbaar.

Het contract van Maher loopt nog drie jaar door, hij is het kroonjuweel van de club en lijkt komend seizoen eveneens uit te gaan groeien tot een vaste waarde in een nieuw Nederlands elftal. Clubs die onder de twaalf miljoen euro willen blijven, zullen bij voorbaat kansloos zijn in het AFAS Stadion. Trainer Verbeek liet al weten dat de concurrenten van AZ diep in de buidel moeten tasten als ze Maher willen aantrekken. 'Maar dat gaat Ajax niet doen. En PSV kan hem niet betalen.'

De in Marokko geboren voetballer koos onlangs definitief voor Oranje en maakte vorig seizoen veel indruk. Hij speelde 52 officiële wedstrijden voor AZ, waarin hij elf keer scoorde. Van Oranje Onder-19 schoof Maher razendsnel op naar de voorselectie van Bert van Marwijk. Ook tijdens de trainingsstage in Hoenderloo, eind mei, dwong hij meteen respect af bij de gearriveerde A-internationals. Desondanks besloot Van Marwijk hem niet mee te nemen naar het EK. (Yoeri van den Busken)

:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:22 

Hardtraxx Crew

Ik zou er echt heel blij mee zijn. Vind het een hele goede voetballer, groot talent en denk dat het een hele grote wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:29 

Hardtraxx Crew

Ik ga er van uit dat Toivonen weg gaat, die is volgens mij ook in gesprek met Gladbach. Verder zijn ze ook bezig met Narsingh, zie ik ook wel zitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 22:03 

Hardtraxx Newbie

Lijkt mij dat PSV zich beter kan richten op een goede verdediger in plaats van op aanvallende spelers als Narsingh en Maher, terwijl ze het geld voor deze (dure) transfers nog niet eens binnen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 18:50 

Hardtraxx Newbie

Is Zanka ook niet nog vrij jong?

Blij dat BVM weg is, wie moet hem opvolgen? Hoor verhalen over Ruud Gullit, dat zou ik helemaal verschrikkelijk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:21 

Hardtraxx Crew

Heb ik liever dan Louis van Gaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 11:06 

Hardtraxx Crew

Doe mij maar Rijkaard als bondscoach :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:59 

Donateur

Zanka is 22 en hij maakt een goede indruk! (zag 'm net op eerste training)
Hij lijkt veel meer inzicht te hebben en drang naar voren. (voor zover je dat kan zien op 1e training)
Hij stapt meer in, in de rondo, en dribbelt ook rustig langs een paar man.
Met die man komt het wel goed, wat een CV nu al.

Stani moet weg voor er een nieuwe back komt, van mij mag ie.
Toivonen moet weg en dan Maher of Rosenberg. Misschien niet de meest ideale mannen om te halen,
aangezien die positie al bezet is door Gini. Maar voor de toekomst... waarom niet :P
Ze worden sowieso allebei meer waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:16 

Hardtraxx Newbie

Voor de PSV'ers hier:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 11:20 

Hardtraxx Crew

PSV is rond met Narsingh :D Voor de Ajacieden hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
PSV is rond met Narsingh :D Voor de Ajacieden hier!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Fuck, Anita waarschijnlijk toch weg. Ajax heeft een vervanger aangetrokken van PSG.

Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG

Date of birth: 14.05.1993
Place of birth: Boulogne-Billancourt
Height: 1,78
Nationality: Netherlands / France
Position: Midfield - Defensive Midfield
Foot: right

Inmiddels bevestigd door PSG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:19 

Hardtraxx Newbie

Zonde van Narsingh :(

Een vertrek van Anita zou echt een enorm gemis zijn en met een 19-jarige jongen die totaal geen ervaring heeft op het hoogste niveau kan je dat niet opvangen denk ik. Enoh komt ook bij lange na niet in de buurt van het niveau van Anita. Hoop dat de transfer van deze Boccara niets te maken heeft met een eventueel vertrek van Anita.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:11 

Hardtraxx Addict

Voor iedereen hier, kijk en leer ^^ :

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 19:36 

Hardtraxx Elite

Jammer dat de relschoppers ook in het filmpje gemonteerd zijn.. Voor de rest kun je daar alleen maar van genieten, ook de niet-Feyenoorders. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:29 

Hardtraxx Elite

Volgende week begint het spektakel weer! Ik heb er weer zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:55 

Hardtraxx Elite

Rampestamper schreef:
Jammer dat de relschoppers ook in het filmpje gemonteerd zijn.. Voor de rest kun je daar alleen maar van genieten, ook de niet-Feyenoorders. :)

Rellen is kkstoer man.. Dat weet je toch! xd
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic