Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:08 

Hardtraxx Crew

Hoofdcoach schreef:
Parvuz schreef:
Kevin Strootman op twitter.
"Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!"

Daar past maar 1 emoticon bij: :')
Wat een sneue vent is t eigenlijk. Volgens mij heeft hij het te hoog in z'n bol.

Wat een omhooggevallen sukkel :lol:

Hij spreekt toch gewoon de waarheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:08 

Bierkoning

Was een vermakelijk seizoen :D De prestatie van Feyenoord vind ik het knapst, die van NAC valt me het meest tegen, daar lopen echt goeie spelers. En natuurlijk een mooie kampioen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hij spreekt toch gewoon de waarheid?

Sommige dingen kun je beter niet zeggen als je prof bent. Dit is een goed voorbeeld.
Hij kan beter naar zich zelf kijken.
Ze hadden ook niet kunnen verwachten dat een team wat het hele seizoen al matig presteert 2e wordt. Eerst naar jezelf kijken en pas naar anderen wijzen als er echt dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:17 

Hardtraxx Crew

Och man, uitspraken die een prof niet hoort te maken hoor je heel het jaar door.

Citaat:
Eind van het seizoen sta je jammer genoeg waar je hoort te staan #PSV

en in elk interview van een PSV'er zeggen ze dat ze het zelf hebben laten afweten. Dus ze kijken echt wel naar zichzelf hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Och man, uitspraken die een prof niet hoort te maken hoor je heel het jaar door.

Citaat:
Eind van het seizoen sta je jammer genoeg waar je hoort te staan #PSV

en in elk interview van een PSV'er zeggen ze dat ze het zelf hebben laten afweten. Dus ze kijken echt wel naar zichzelf hoor.

Die tweet kwam daarna pas he, waarschijnlijk toen hij schrok van de kritiek die hij kreeg. Ik snap wel dat profs soms iets twitteren wat niet verstandig is. Dat gebeurt gewoon wel is. Maar het blijft dom. En ik neem aan dat jij dat ook beaamt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:26 

Hardtraxx Crew

Haha, ja tuurlijk. Hij had zo'n tweet niet de deur uit hoeven doen. Maar het is er nou ook niet een waardoor de wereld vergaat, zoals sommige hier reageren :P En nogmaals, ik zie niet iets staan wat niet waar is, haha. Hij baalt er gewoon nog steeds van. Spelers doen af en toe gewoon domme dingen, maar om hem dan meteen een sukkel te noemen. Immers roept 'we gaan op Jodenjacht' -> wat een sukkel, Suarez bijt Bakkal -> wat een sukkel :P We moeten nou ook weer niet van een mug een olifant maken he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:43 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Er wordt vaak geroepen: 'Zoiets moois kan alleen in Rotterdam!', en uit onbegrip van anderen kun je alleen maar stellen dat het bij hun niet kan.

Kom op zeg! Toen PSV de halve finale van de CL haalde of toen Ajax een fantastische CL-tour had doorgemaakt in 2004 werd toch ook geen huldiging georganiseerd? AZ werd toch ook niet gehuldigd toen ze op de laatste speeldag van Excelsior verloren en daardoor de titel verspeelden? Het is gewoon lachwekkend dat hiervoor een huldiging wordt georganiseerd. Kijk, de bus opwachten met duizenden fans, dat is gaaf, dat is spontaan (hoewel dat nu samenviel met de huldiging), maar een officiële huldiging vanuit de club voor een 2e plaats? Nee, dat gaat me te ver.

http://www.fr12.nl/nieuws/18382-oproep- ... ankt-.html

Ik zie nergens het woord "huldiging" voorbij komen... Zoals ik al eerder zei, het was meer dan een dankwoord dan een huldiging...

Het is gewoon een super mooi gebaar naar de supporters toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:37 

Donateur

Over de tweets van Mertens & Stroot: niet slim om het te twitteren maar dat is precies wat iedere PSV'er dacht.
Ik ben wel voor een 'Van Gaal' regime voor spelers wat dat betreft :P
Waarom een uur voor de wedstrijd nog op twitter? Fuck die shit, leidt je alleen maar af :P

Anyway, zal ik alvast een Eredivisietopic seizoen 2012-2013 (PROGNOSE?) topic starten?
Is daar al animo voor? Ik ben in ieder geval al wel benieuwd naar de prognoses van iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:52 

wootum schreef:
Chris Two schreef:
Daarnaast vind ik het nu zo laag dat elke feijenoorder die ik ken gaat sms'n van: En, wat heeft PSV gedaan.
Ja, jullie zijn 2e? DUS? Waarschijnlijk belanden jullie ook lekker snel in de EL

Sowieso weer gejank op PSV-supporters, maar volgens mij heeft elke PSV'er hier Feyenoord nog gefeliciteerd :)

Reactie van een maatje van mij... hij is ajacied..
Citaat:
Kaartje kopen voor psv in de voorronde CL....oo wacht, dan moet ik naar Rotterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb even het topic aangepast. ;) Dat is de houdbaarheidsdatum ook wat langer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:55 

Beter wordt dit topic straks opgeruimd en dan Eredivisietopic 2012-2013 aangemaakt.

Aangezien nacompetitie en alles voor 2012-2013 is.
Tevens ook Europa/Champions league topic 2012-2013 al klaar zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 00:14 

Donateur

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Er wordt vaak geroepen: 'Zoiets moois kan alleen in Rotterdam!', en uit onbegrip van anderen kun je alleen maar stellen dat het bij hun niet kan.

Kom op zeg! Toen PSV de halve finale van de CL haalde of toen Ajax een fantastische CL-tour had doorgemaakt in 2004 werd toch ook geen huldiging georganiseerd? AZ werd toch ook niet gehuldigd toen ze op de laatste speeldag van Excelsior verloren en daardoor de titel verspeelden? Het is gewoon lachwekkend dat hiervoor een huldiging wordt georganiseerd. Kijk, de bus opwachten met duizenden fans, dat is gaaf, dat is spontaan (hoewel dat nu samenviel met de huldiging), maar een officiële huldiging vanuit de club voor een 2e plaats? Nee, dat gaat me te ver.

Het was ook geen officiële huldiging, Feyenoord heeft dat ook heel nadrukkelijk gezegd. T was bedoeld als een feestelijke seizoensafsluiting en daar kwam het uiteindelijk ook op neer.

Daarnaast snapt iedereen die dit onzin vind simpelweg geen drol van de gevoelens onder de supporters. Dit zelfde legioen moest vorig seizoen met lege ogen aanzien hoe de club elk weekend weer vernederd werd. En dat bijna jaren achter elkaar.

Deze jongens en heel de club verdienen dit feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:

Het was ook geen officiële huldiging, Feyenoord heeft dat ook heel nadrukkelijk gezegd. T was bedoeld als een feestelijke seizoensafsluiting en daar kwam het uiteindelijk ook op neer.

Daarnaast snapt iedereen die dit onzin vind simpelweg geen drol van de gevoelens onder de supporters. Dit zelfde legioen moest vorig seizoen met lege ogen aanzien hoe de club elk weekend weer vernederd werd. En dat bijna jaren achter elkaar.

Deze jongens en heel de club verdienen dit feest :)

Idd, toen het zo slecht ging bleef iedereen wel naar de wedstrijden komen. En dan nu ben je gewoon 2e, dan is het toch een mooi gebaar dat iedereen ff een feestje krijgt in het stadion :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 00:47 

Donateur

Ik ben overtuigd PSV'er en ik bezoek ook nog wel eens een wedstrijdje als ik geld er voor kan vinden.
Toch zijn over het hele land gezien Feyenoorders de beste fans, daar kan niemand aan twijfelen.
Maak er een mooi feestje van en volgend seizoen zijn jullie gewoon weer 'echte' rivalen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 08:17 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Beter wordt dit topic straks opgeruimd en dan Eredivisietopic 2012-2013 aangemaakt.

Aangezien nacompetitie en alles voor 2012-2013 is.
Tevens ook Europa/Champions league topic 2012-2013 al klaar zetten?

Er staat toch nergens dat dit topic alleen voor dit seizoen was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:38 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

Hahaha :P Prachtig voor Feyenoord dit, maar had liever Twente op de 2e plek gezien. Enige club die iets paraat kan maken in de CL naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:37 

Hardtraxxer

Bertje, alles goed?

zo komen we de poulefase niet door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Bütnner staat er overigens niet tussen, of is dat vanwege de play offs?

Zie hem liever in Oranje dan Bouma haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:50 

Artiest

Agh EK is toch een verloren zaak, of je nu met Anita zou spelen of zonder >.<

overigens is Feyenoord tweede geworden en lijkt me dat voor het Nederlands voetbal eigenlijk juist beter. Die gaan nooit door de voorrondes komen van de CL natuurlijk, maar hierdoor is de top 6 van Nederland zeker voor Europees voetbal. Stel dat Twente de play-offs niet wint zijn ze alsnog door en met wat geluk heb je dan een Vitesse o.i.d. in Europa dat toch al beter kan voetballen dan Excelsior.
Feyenoord, PSV, Twente en AZ halen de groepsfase van de EL sowieso wel denk ik. Heerenveen en die ander zullen ervoor moeten knokken, maar ook Heerenveen kan het halen (mits het enigszins het team wat bij elkaar kan houden). Dus dan heb je waarschijnlijk sowieso al Ajax in de CL en 4 ploegen in de EL, waarbij ik PSV, Twente en AZ wel gewoon door de groepsfase zie komen.
Maar sowieso de top 6 naar Europa, dat gaat toch punten opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Heel veel moesten er afhaken aan die namen te zien. :P
Zullen wel een thuistap van vrouwlief krijgen. Hou m thuis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:59 

Hardtraxx Crew

Kan zo al (een deel van) de namen aanwijzen die toch niet meegaan naar het WK. Vind de selectie verder niet zo bijzonder.

Jammer van Dost en Büttner, zeker Dost had een kans op die stage verdiend na zo'n seizoen. Het WK had ie waarschijnlijk toch niet gehaald, of hooguit als pinch-hitter. Nu maar hopen op een mooie transfer voor die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:38 

Van Der Wiel bijna rond met AS Roma
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:39 

Hardtraxx Crew

Pieters gaat het EK dus niet halen, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:15 

Donateur

Kaasboer schreef:
Bertje, alles goed?

zo komen we de poulefase niet door!

Pfff xd
Er vallen sowieso 13 mensen af.
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic