Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het was te verwachten dat Heerenveen - Feyenoord zo ging verlopen. Het zou ook schandalig zijn geweest als PSV nog 2e was geworden. Gefeliciteerd Feyenoord :)

Nja Heerenveen heeft het niet zomaar laten lopen. Alleen laatste paar minuten dan. Maar dat is logisch.

Was weer een prachtig Eredivisie seizoen! Tot de laatste speelronde spannend. Behalve voor het kampioenschap dan. Echt mooi dat Feyenoord 2e is geworden! Hier moeten ze op verder bouwen en geen gekke aankopen meer gaan doen zoals paar jaar terug.

En Twente is het spoor helemaal bijster volgens mij haha. McClaren zal wel paar wijsheden als een koe op tafel gooien haha. "The ball is round, 11 against 11, sometimes you win, sometimes you lose." :P
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:40 

Hardtraxxer

Mooi einde van een prachtig seizoen :D
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:40 

Hardtraxx Crew

Wat Twente de laatste tijd aan het doen is is me inderdaad een raadsel :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:51 

Donateur

Gefeliciteerd Ajax & Feyenoord.

Jammer van de NLse ranking die er aan gaat omdat Feyenoord er toch gelijk uitgeknikkerd wordt :P
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze de CL winnen hoor maar zie ze de poule fase niet inkomen.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Gelijk die PSV huilers op twitter enzo dat Heerenveen en Feyenoord zich moeten schamen hahaha. PSV zou zich moeten schamen. Zoveel miljoenen uitgeven en dan geen kampioen worden of 2e worden. Beter tonen ze gewoon respect voor Feyenoord, die hebben het met veel minder middelen een stuk beter gedaan dan PSV.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:06 

Donateur

Parvuz schreef:
Gelijk die PSV huilers op twitter enzo dat Heerenveen en Feyenoord zich moeten schamen hahaha. PSV zou zich moeten schamen. Zoveel miljoenen uitgeven en dan geen kampioen worden of 2e worden. Beter tonen ze gewoon respect voor Feyenoord, die hebben het met veel minder middelen een stuk beter gedaan dan PSV.

Zo is dat. Enige die zich moet schamen zitten in Eindhoven zelf. Als je met verlies iets kan bereiken, moet je gewoon lekker verliezen :) En dat heeft Heerenveen heel netjes gedaan.

Straks de helden 'huldigen' in de Kuip. Prachtig wat zij dit seizoen hebben bereikt!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

De uitspraak van dit seizoen was:
Dries Mertens: "Dit was de kampioenswedstrijd!"

En dan met dat Vlaamse kinderlijke stemmetje van hem haha. :lol:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:11 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Ze zijn gewoon jaloers xd PSV faalclub
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Parvuz schreef:

Zo is dat. Enige die zich moet schamen zitten in Eindhoven zelf. Als je met verlies iets kan bereiken, moet je gewoon lekker verliezen :) En dat heeft Heerenveen heel netjes gedaan.

Straks de helden 'huldigen' in de Kuip. Prachtig wat zij dit seizoen hebben bereikt!

Huldigen... Te triest voor woorden eigenlijk. Je hebt niks gewonnen, geen prijs, niks, nada en toch komt er een huldiging. Geeft maar weer aan dat Feyenoord sportief gezien de status van topclub allang niet meer heeft.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Kan je triest vinden maar volgens mij heeft Feyenoord samen met RKC de beste prestatie geleverd dit seizoen. Niet Ajax.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:51 

Donateur

Ach van mij mag Feyenoord best gehuldigd worden :) Ze hebben inderdaad een top prestatie geleverd.
PSV een zeer matige, we hadden kampioen moeten worden maar teveel verspeelt in simpele potjes.
Gelukkig aankomend seizoen wel 2 leiders, Zanka & Van Bommel. Heb er zin in :)

Nogmaals gefeliciteerd boys :P
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Parvuz schreef:

Huldigen... Te triest voor woorden eigenlijk. Je hebt niks gewonnen, geen prijs, niks, nada en toch komt er een huldiging. Geeft maar weer aan dat Feyenoord sportief gezien de status van topclub allang niet meer heeft.

Inderdaad, wat wordt het volgende? Huldigen als Cabral een keer iets goeds doet?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 19:22 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Parvuz schreef:

Er hoeft natuurlijk niet alleen maar gehuldigd te worden als er ook daadwerkelijk een fysieke prijs gewonnen is. Ik ben super trots op de prestaties die Feyenoord geleverd heeft, noem het persoonlijk ook geen huldiging maar een dankwoord.

Er wordt vaak geroepen: 'Zoiets moois kan alleen in Rotterdam!', en uit onbegrip van anderen kun je alleen maar stellen dat het bij hun niet kan.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 19:39 

Hardtraxx Addict

Agja ik gun Feyenoord de 2de plaats van harte. Nog een beetje troost na god weet hoeveel jaar niks te hebben gepresteerd.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Er wordt vaak geroepen: 'Zoiets moois kan alleen in Rotterdam!', en uit onbegrip van anderen kun je alleen maar stellen dat het bij hun niet kan.

Kom op zeg! Toen PSV de halve finale van de CL haalde of toen Ajax een fantastische CL-tour had doorgemaakt in 2004 werd toch ook geen huldiging georganiseerd? AZ werd toch ook niet gehuldigd toen ze op de laatste speeldag van Excelsior verloren en daardoor de titel verspeelden? Het is gewoon lachwekkend dat hiervoor een huldiging wordt georganiseerd. Kijk, de bus opwachten met duizenden fans, dat is gaaf, dat is spontaan (hoewel dat nu samenviel met de huldiging), maar een officiƫle huldiging vanuit de club voor een 2e plaats? Nee, dat gaat me te ver.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:56 

Amen to that Chukkels...

Daarnaast vind ik het nu zo laag dat elke feijenoorder die ik ken gaat sms'n van: En, wat heeft PSV gedaan.
Ja, jullie zijn 2e? DUS? Waarschijnlijk belanden jullie ook lekker snel in de EL
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:58 

Hardtraxx Crew

Chris Two schreef:
Daarnaast vind ik het nu zo laag dat elke feijenoorder die ik ken gaat sms'n van: En, wat heeft PSV gedaan.
Ja, jullie zijn 2e? DUS? Waarschijnlijk belanden jullie ook lekker snel in de EL

Sowieso weer gejank op PSV-supporters, maar volgens mij heeft elke PSV'er hier Feyenoord nog gefeliciteerd :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:18 

Hardtraxx Veteran

Hoe triest kan je zijn als jood, wordt je zelf kampioen ga je alsnog lopen kankeren op Feyenoord. Mensen hier en ook genoeg op facebook die weer zo nodig commentaar moeten leveren.
Ik zie het zelf niet als een huldiging, maar als een eerbetoon. We hebben gewoon een flink aantal kut jaren achter de rug en wij mogen nu gewoon trots zijn op ons Feyenoord, want wie had aan het begin van dit seizoen durven dromen van een 2e plaats. Dat heet je club supporten. Altijd achter je club blijven staan (ook in de slechte tijden) en de tijden van geluk vieren. Maar daar weten de meesten van jullie arrogante neusjes niets van, aangezien de helft van jullie na 5 slechte wedstrijden alweer klaar staan met de zakdoekjes. Dan mag je jezelf van mij niet eens supporter noemen.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:21 

Donateur

Eens met wootum & Rawbin. Ik zie op m'n Facebook ook nog veel Ajacieden die gaan zeiken op Feyenoord.
Die jongens hebben het imo gewoon verdiend. Mijn club heeft het gewoon laten liggen na de winterstop.
Vind het leuk dat Feyenoord gehuldigd wordt, je had het als club misschien anders kunnen noemen,
want huldigen doe je bij winst. Maar toch is zo'n onderling geluksmomentje tussen club & supporters mega tof.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ik vind een huldiging ook wel terecht voor zo'n prestatie. Erg knap wat Feyenoord geflikt heeft.
Vorig jaar bijna nacompetitie, financieel aan de grond en dit jaar met leuk/ goed spel 2e geworden.

Dat haantjesgedrag van Feyenoord-supporters kan ik dan weer niet hebben. Als je een Feyenoorder bent, ben je die-hard supporter en alle andere clubs hebben 'slechtere' supporters :/
Altijd maar dat gezeik over de beste support geven >.<
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Of zeg als KNVB alvast dat we een EL plekje verliezen volgend seizoen... Excelsior in EL, gooi jezelf aub weg :')
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Excelsior zeker een leuk clubje, maar als ze Europa ingaan, ja dat kan echt niet :lol:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Kevin Strootman op twitter.
"Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!"

Daar past maar 1 emoticon bij: :')
Wat een sneue vent is t eigenlijk. Volgens mij heeft hij het te hoog in z'n bol.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Strootman :lol: :lol: Helemaal lekker voor hem, kut Pissevee :lol: :lol: Pissevee moet de handen in eigen boezem steken, koude kutclub bah.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:04 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:
Strootman :lol: :lol: Helemaal lekker voor hem, kut Pissevee :lol: :lol: Pissevee moet de handen in eigen boezem steken, koude kutclub bah.

Parvuz schreef:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Kevin Strootman op twitter.
"Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!"

Wat een sneue vent is t eigenlijk. Volgens mij heeft hij het te hoog in z'n bol.

Wat een omhooggevallen sukkel :lol:
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic