Nope, is niet zo.Daveytl wrote:Als je zo lang vast zit, dan moet het toch wel een ernstig misdrijf zijn? Volgens mij mag je iemand pas 14 dagen vast houden als het een celstraf wordt van minstens 4 jaar. Kan het mis hebben, maar volgens mij zit dat wel zo.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zometeen vertrekken naar Rotterdam, tweede plek moet het worden dit seizoen 
-
C
Zo maar is een stream naar de kampioenswedstrijd zoeken.. Real Madrid 
Geeft je rol als "successupporter" wel weer fantastisch weer dit!
Ik hoop overigens dat Excelsior wint van de Graafschap 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En dat is 1
-
C
Heb PSV ook gewoon aanstaan nu en daarbij: Real begint om 22.00Ruubiie wrote:Geeft je rol als "successupporter" wel weer fantastisch weer dit!
Dus kan die wedstrijd mooi na PSV - ADO zien
Maar die wedstrijd heeft Real nog absoluut niet gewonnen. Athletic is net zo beladen als tegen Barça.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Hebben jullie van het programma PCStreams gehoord? Werkt echt geweldig hoewel ik vandaag PSV via een of andere hutje mutje stream moet bekijken.
SopcastStinkjanus wrote:Hebben jullie van het programma PCStreams gehoord? Werkt echt geweldig hoewel ik vandaag PSV via een of andere hutje mutje stream moet bekijken.
-
C
PSV stilgelegd vanwege onweer..
Blegh Excelsior degradeert waarschijnlijk, omdat de Graafschap 2-2 maakt. Ik vind de Graafschap echt de meest kleurloze club in de eredivisie, bah bah 
-
C
PSV breidt even de stand uit naar 4-0...
Excelsior Rood, jammer
2-4 Heerenveen, ai ai ai!
Excelsior Rood, jammer
2-4 Heerenveen, ai ai ai!
-
C
expres verliezen omdat PSV dan 3e wordt en heerenveen EL krijgt... dat is hun plan
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Zou wel echt heel slecht zijn voor het Nederlands voetbal als Feyenoord voorronde CL moet gaan spelen. Kan beter een ploeg doen met meer kwaliteiten en ervaring naar mijn mening. Is de kans op een tweede Nederlandse club in de CL echt minimaal. Desondanks een hele knappe prestatie van Feyenoord dat ze nu zo hoog staan, valt niks van te zeggen.
-
C
Inderdaad, Veel lof voor Feijenoord, vooral na vorig jaar
El Mare wrote:KAMPIOENEN!! KAMPIOENEN!! KAMPIOENEN!!![]()
![]()
-
C
Proficiat Ajax... en aanhang natuurlijk...
Volgend seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Volgend seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Nog 1 wedstrijd knallen en we spelen gewoon CL!Chris Two wrote:Proficiat Ajax... en aanhang natuurlijk...
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
CL voorronde.. Ben realistisch, zou natuurlijk heel mooi zijn, maar zo'n jonge ploeg heeft het al godsgruwelijk zwaar in de Europa League.mark-feyenoord wrote:Nog 1 wedstrijd knallen en we spelen gewoon CL!Chris Two wrote:Proficiat Ajax... en aanhang natuurlijk...
Leuke wedstrijd gezien van PSV, hadden alleen een flink aantal goals meer mogen vallen 
-
J
Ge-wel-dig!
Terecht kampioen weer natuurlijk.
Terecht kampioen weer natuurlijk.