Dream Chaser schreef:
Stinkjanus schreef:
Zou wel echt heel slecht zijn voor het Nederlands voetbal als Feyenoord voorronde CL moet gaan spelen. Kan beter een ploeg doen met meer kwaliteiten en ervaring naar mijn mening. Is de kans op een tweede Nederlandse club in de CL echt minimaal. Desondanks een hele knappe prestatie van Feyenoord dat ze nu zo hoog staan, valt niks van te zeggen.
Vind ik onzin, van de top 6 clubs heeft misschien alleen Ajax wat te zoeken in de CL. Feyenoord kan het net zo goed of slecht doen als PSV, Twente of AZ bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar wat die ploegen presteren, heeft Feyenoord er nog wel het meeste te zoeken. Spelen erg constant nu, geven weinig kansen weg, weinig tegendoelpunten, en spelen ook vaak aantrekkelijk voetbal.
Nog 1 wedstrijd te gaan, winnen van Heerenveen en de tweede plaats is voor ons

!
Nou een een ploeg als PSV of Twente (of AZ) zit veel meer individuele kwaliteit. Noem het aantal internationals van Feyenoord en vergelijk dat eens met dat van die andere clubs. Deze spelers zijn wat meer ervaren, ook op een hoger niveau. Bij Feyenoord zijn het allemaal jonge broekies met heel veel potentie, maar geen ploeg die het op het hoogste niveau zal redden.
Wil echt niet zeggen dat ik tegen Feyenoord ben, wie aan het einde van het jaar 2de staat krijgt gewoon die voorronde CL, eerlijk verdiend. Ik ben alleen gigantisch bang dat het hem gewoon alweer niet wordt, omdat Feyenoord gewoon niet de middelen heeft. In Europees opzicht ben ik gewoon voor elke Nederlandse club. Zelfs voor Ajax en dat terwijl ik echt een gigantische hekel heb aan de club en zijn supporters.