Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 23:28 

Project 141 schreef:
Ik maar hopen en hopen....
Hopen dat het onweer in Amsterdam zou arriveren, en Joep Schreuder zou roosteren totdat zijn hoofd uit elkaar spat.
Het heeft niet mogen baten.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ik maar hopen en hopen....
Hopen dat het onweer in Amsterdam zou arriveren, en Joep Schreuder zou roosteren totdat zijn hoofd uit elkaar spat.
Het heeft niet mogen baten.

bitch please, dak was volgens mij dicht en er staan genoeg hoge gebouwen rond de arena. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Mijn 2de wens was dat Hooligan Wesley weer een flying kick deed, waarna Joep Schreuder met zijn hoofd op de tegels viel. Na een paar maanden in coma zou hij dan vergeten zijn hoe hij moest praten. Jammer genoeg is dit ook niet gebeurd :cry:

Mijn wens was dat me clubje wat beter had gespeeld tegen die walgelijke lampjes :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

De Red label verlicht de sadness gelukkig aanzienlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 01:17 

Hardtraxx Veteran

Ook woensdagavond viel de schaal op de grond: Jan Vertonghen had de trofee niet goed vast en kreeg de schaal op zijn teen. Een deuk in de prijs, zoals vorig jaar het geval was, viel nu niet waar te nemen: "Slechts een blauwe teen."

Maar goed dat hij geen keeper is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 10:32 

Hardtraxx Addict

Stinkjanus schreef:
Zou wel echt heel slecht zijn voor het Nederlands voetbal als Feyenoord voorronde CL moet gaan spelen. Kan beter een ploeg doen met meer kwaliteiten en ervaring naar mijn mening. Is de kans op een tweede Nederlandse club in de CL echt minimaal. Desondanks een hele knappe prestatie van Feyenoord dat ze nu zo hoog staan, valt niks van te zeggen.

Vind ik onzin, van de top 6 clubs heeft misschien alleen Ajax wat te zoeken in de CL. Feyenoord kan het net zo goed of slecht doen als PSV, Twente of AZ bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar wat die ploegen presteren, heeft Feyenoord er nog wel het meeste te zoeken. Spelen erg constant nu, geven weinig kansen weg, weinig tegendoelpunten, en spelen ook vaak aantrekkelijk voetbal.
Nog 1 wedstrijd te gaan, winnen van Heerenveen en de tweede plaats is voor ons :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat schakelkanaal haha. Heen en weer, spanning en sensatie haha.
Degradatieduel was nog wel t mooiste misschien haha. Vooral dat pleuris weer maakte t mooi haha.
En ik nog smsen dat Ajax 2e zou worden, maar nee hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 11:11 

Aan het typen...

Dream Chaser schreef:
Stinkjanus schreef:
Zou wel echt heel slecht zijn voor het Nederlands voetbal als Feyenoord voorronde CL moet gaan spelen. Kan beter een ploeg doen met meer kwaliteiten en ervaring naar mijn mening. Is de kans op een tweede Nederlandse club in de CL echt minimaal. Desondanks een hele knappe prestatie van Feyenoord dat ze nu zo hoog staan, valt niks van te zeggen.

Vind ik onzin, van de top 6 clubs heeft misschien alleen Ajax wat te zoeken in de CL. Feyenoord kan het net zo goed of slecht doen als PSV, Twente of AZ bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar wat die ploegen presteren, heeft Feyenoord er nog wel het meeste te zoeken. Spelen erg constant nu, geven weinig kansen weg, weinig tegendoelpunten, en spelen ook vaak aantrekkelijk voetbal.
Nog 1 wedstrijd te gaan, winnen van Heerenveen en de tweede plaats is voor ons :D !

Vind alle 5/6 clubs niet veel voor elkaar onder doen. En de poulefase van de championsleague valt ook nog wel mee, met die clubs die via de championsroute binnen zijn gekomen. Met een gunstige loting kun je nog 2e worden in de poule en dan de ronde erna uitgeschakeld worden, of dat nu Feyenoord of Ajax is, maak echt niet zo heel veel uit. Het zijn allemaal ploegen die het schoppen tot de achtste of kwartfinale Europa League.

En Ajax terecht kampioen lijkt me, al een hele tijd niet meer verloren, terwijl de andere clubs telkens weer punten laten liggen. Twente bijvoorbeeld, hoe krijg je het voor elkaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Mooie dingen, gisteravond enzo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Vanavond naar Amsterdam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:27 

Hardtraxxer

Dream Chaser schreef:
Stinkjanus schreef:

Nou een een ploeg als PSV of Twente (of AZ) zit veel meer individuele kwaliteit. Noem het aantal internationals van Feyenoord en vergelijk dat eens met dat van die andere clubs. Deze spelers zijn wat meer ervaren, ook op een hoger niveau. Bij Feyenoord zijn het allemaal jonge broekies met heel veel potentie, maar geen ploeg die het op het hoogste niveau zal redden.

Wil echt niet zeggen dat ik tegen Feyenoord ben, wie aan het einde van het jaar 2de staat krijgt gewoon die voorronde CL, eerlijk verdiend. Ik ben alleen gigantisch bang dat het hem gewoon alweer niet wordt, omdat Feyenoord gewoon niet de middelen heeft. In Europees opzicht ben ik gewoon voor elke Nederlandse club. Zelfs voor Ajax en dat terwijl ik echt een gigantische hekel heb aan de club en zijn supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord heeft genoeg internations (dan spreken we wel over -21), dus ik denk dat de leeftijd de grootste boosdoener zou moeten zijn dan.
Maar ik geloof er dus niet in. Feyenoord heeft de punten voornamelijk laten liggen tegen de kleine clubs. In de wedstrijden tegen de andere 5 grote clubs dit seizoen was Feyenoord vrijwel elke keer de bovenliggende partij met prima volwassen voetbal. Dan kan mij niet vertellen dat een PSV/AZ/Twente meer in de voorronde van CL thuis hoort dan Feyenoord. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 07:45 

Hardtraxx Veteran

de enige club die het verdient om 2de te worden is feijenoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:31 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Feyenoord heeft genoeg internations (dan spreken we wel over -21), dus ik denk dat de leeftijd de grootste boosdoener zou moeten zijn dan.
Maar ik geloof er dus niet in. Feyenoord heeft de punten voornamelijk laten liggen tegen de kleine clubs. In de wedstrijden tegen de andere 5 grote clubs dit seizoen was Feyenoord vrijwel elke keer de bovenliggende partij met prima volwassen voetbal. Dan kan mij niet vertellen dat een PSV/AZ/Twente meer in de voorronde van CL thuis hoort dan Feyenoord. ;)

Dat is onzin. Thuis PSV werd er gruwelijk hard verdedigd. Het was nog net geen Chelsea - Barca. Was niet doorheen te komen voor PSV en dan komt Feyenoord er twee keer uit en scoort 2x. Als je zo wint, terecht. Maar je gaat me echt niet vertellen dat het Feyenoord de bovenliggende partij was xd

Edit: En uit tegen PSV verloren ze, terecht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

http://www.nd.nl/artikelen/2012/mei/03/ ... s-verlopen

En nu hoor je ze niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:21 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
http://www.nd.nl/artikelen/2012/mei/03/huldiging-ajax-vlekkeloos-verlopen

En nu hoor je ze niet xd

Whaha klopt. Ik wilde er nog naar op zoek gaan. Valt me niks tegen. Bij Ajax supporters verwacht je toch altijd het ergste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wie niet?

Lyst en kornuiten.
Als het wel fout was gegaan hadden ze vast als eerste gereageerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ik wil eigenlijk zeggen dat het niet fout hoeft te gaan xd op voorhand zaten velen al weer te zeggen dat de boel afgebroken zou worden, nou je ziet het overal gaat het wel eens mis, niet altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja oke, als je het zo zegt :P Maar vind niet dat je er trots op moet zijn als 'niet elk jaar alles afgebroken wordt' :P

Dat ben ik met je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:04 

Aan het typen...

Elke vierkante meter stond ook onder camerabewaking xd Maar goed hoor dat men zich normaal heeft gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:36 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Nederland kan het komende seizoen een extra club inschrijven in de Europa League. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA aan de KNVB bevestigd. Het extra deelnamebewijs is het gevolg van het sportieve spel in het Nederlandse betaalde voetbal..

Nederland sluit het seizoen 2011/12 achter Noorwegen en Finland als derde af op de UEFA Respect Fair Play Ranking. Het extra ticket is bestemd voor de ploeg die de ranglijst na 34 speelronden aanvoert, mits deze ploeg momenteel uitkomt in de Eredivisie én al geen Europees voetbal heeft afgedwongen via de gewone competitiestand.

Het klassement wordt aangevoerd door SC Heerenveen, maar de Friezen lijken zich op basis van de Eredivisiestand te gaan plaatsen voor Europees voetbal. In dat geval zou het ticket doorschuiven naar de nummer twee in de Fair Play-lijst. Dat is momenteel FC Twente.

Excelsior zou zomaar eens de lachende derde kunnen worden. Wanneer de Tukkers zich eveneens direct plaatsen voor de Europa League, schuift het Europese plaatsbewijs door naar de Kralingers, de nummer vier op de lijst. De nummer drie, Ajax, heeft zich namelijk als kampioen al verzekerd van deelname aan de Champions League.

De club die zich via het Fair Play-klassement plaatst voor Europees voetbal, mag zich inschrijven voor kwalificatieronde Q1 van de Europa League en zal al op 5 juli aanstaande Europees moeten aantreden.

Dat wordt dus gewoon winnen van Feyenoord en dan wordt PSV 2e ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 04:21 

Hardtraxx Veteran

Excelsior in de EL, dan ga ik stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:07 

Dus:

Ajax CL
Feijenoord CL/EL?
PSV CL/EL?
Heerenveen CL/EL
Twente EL
AZ EL?
Heracles EL?
Excelsior EL? (zie je het al voor je: degradatie maar wel EL)

Of hoe zit het nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:13 

Hardtraxx Elite

Chapeau Alex...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Een groep van zo'n tachtig supporters van Feyenoord heeft zaterdagavond in Leeuwarden de confrontatie gezocht met fans van sc Cambuur. De politie kon voorkomen dat het bij het Zaailand tot een treffen kwam tussen de twee groepen. Daardoor liep het met een sisser af, meldt een woordvoerder van de politie.

Feyenoord speelt zondag het laatste duel van de competitie tegen sc Heerenveen. De gemeente Heerenveen heeft een noodverordening afgekondigd rond de wedstrijd, nadat er signalen waren binnengekomen dat fans van de Rotterdamse club op de bonnefooi naar Friesland zouden afreizen. Omdat ze zonder kaartje het stadion niet in mogen, is volgens de gemeente de openbare orde in het geding.

Feyenoorders zonder kaartje voor de wedstrijd zijn tot en met zondag niet welkom in de gemeente. Fans met een kaartje moeten met een verplichte combivervoersregeling naar Heerenveen komen. Overtreders van het noodbevel kunnen rekenen op een stadionverbod van de KNVB. Controles op de toegangswegen naar Heerenveen zullen naar verwachting voor verkeershinder zorgen.

Triest, diep triest. Dit soort mongolen verneuken het voor een ieder. En waarom in godsnaam Cambuur erbij halen? Alleen omdat je Heerenveen niet in mag, moet je maar een andere plaats zoeken om te rellen? -.-
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic