G1LL schreef:
Rampestamper schreef:
Ik vind het amateuristisch.. Feyenoord en Ajax gunnen elkaar het licht niet in de ogen, en dan vind ik het helemaal erg als je dat als speler nog even wat aanwakkert.. Ik gunde Ajax best het kampioenschap (de supporters gun ik het nooit) want ze staan niet voor niets eerste, ze zullen wel iets goed hebben gedaan, maar dit soort opmerkingen verziekt de sportiviteit bij mij gewoon..
Ik zie dat je voor Feyenoord bent, dus in die zin snap ik dat je het geen leuke opmerking vind. Maar sportief? Nee, dat is het ook niet maar zelfs bij Feyenoord moeten ze wel tegen een grapje kunnen toch? En het beetje op de kast jagen hoort er nou eenmaal bij.
Guidetti had precies hetzelfde gedaan, misschien nog wel een tandje d'r bij als het scenario omgedraaid zou zijn.
Ik kan de lol er wel van in zien, heb zelf ook de grap gemaakt dat Ajax nog 2 keer verliest en feyenoord 2 keer wint met 12-0 en Feyenoord zo op doelsaldo kampioen wordt. Maar als speler moet je je niet zo openlijk met dat soort dingen bezig houden.. Dit doet mij een beetje denken aan het feit dat Vertonghen een keer het anti-kakkerlakkenlied zong, vind dat je dat soort streken lekker aan supporters moet overlaten.
En dat Guidetti hetzelfde gedaan zou hebben geloof ik graag, om zijn attitude kan ik hem soms ook niet uitstaan