Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Wat is d'r mis met die opmerking dan? Je speelt voor Ajax en Feyenoord is je grootste rivaal, ik denk dat ik 't er nog harder had ingewreven :) .

Helaas niet in Amsterdam woensdag, moet gewoon werken en de dag daarna ook :(

als supporter is er niks met die opmerking

maar spelers zelf moeten zichzelf maar gewoon volwassen opstellen en dit soort dingen gewoon niet doen
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

Eens, maar dit gaat om 't kampioenschap en Ajax is d'r voor 99.99999 % zeker van dat ze kampioen worden en Feyenoord moet nog 24 goals inhalen, dan snap ik zo'n opmerking wel hoor ;) . Ook niet TE serieus nemen.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Eens, maar dit gaat om 't kampioenschap en Ajax is d'r voor 99.99999 % zeker van dat ze kampioen worden en Feyenoord moet nog 24 goals inhalen, dan snap ik zo'n opmerking wel hoor ;) . Ook niet TE serieus nemen.

ik neem t niet serieus

maar je weet hoe media op dit soort uitspraken reageren en altijd in een verkeerd daglicht stellen. + ik heb die eindeloze en doelloze discussie zat :D
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:57 

Hardtraxx Elite

Ik vind het amateuristisch.. Feyenoord en Ajax gunnen elkaar het licht niet in de ogen, en dan vind ik het helemaal erg als je dat als speler nog even wat aanwakkert.. Ik gunde Ajax best het kampioenschap (de supporters gun ik het nooit) want ze staan niet voor niets eerste, ze zullen wel iets goed hebben gedaan, maar dit soort opmerkingen verziekt de sportiviteit bij mij gewoon..
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Ik vind het amateuristisch.. Feyenoord en Ajax gunnen elkaar het licht niet in de ogen, en dan vind ik het helemaal erg als je dat als speler nog even wat aanwakkert.. Ik gunde Ajax best het kampioenschap (de supporters gun ik het nooit) want ze staan niet voor niets eerste, ze zullen wel iets goed hebben gedaan, maar dit soort opmerkingen verziekt de sportiviteit bij mij gewoon..

Ik zie dat je voor Feyenoord bent, dus in die zin snap ik dat je het geen leuke opmerking vind. Maar sportief? Nee, dat is het ook niet maar zelfs bij Feyenoord moeten ze wel tegen een grapje kunnen toch? En het beetje op de kast jagen hoort er nou eenmaal bij. Guidetti had precies hetzelfde gedaan, misschien nog wel een tandje d'r bij als het scenario omgedraaid zou zijn.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:01 

En daarbij, die opmerking tegen feijenoord is nog onrelevant ook: 4-2 en 1-1..
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
En daarbij, die opmerking tegen feijenoord is nog onrelevant ook: 4-2 en 1-1..

je kan het ook zo zien dat mocht feijenoord 2de worden
dat ze geholpe zijn door ajax om daar te kome :D :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Rampestamper schreef:

Ik zie dat je voor Feyenoord bent, dus in die zin snap ik dat je het geen leuke opmerking vind. Maar sportief? Nee, dat is het ook niet maar zelfs bij Feyenoord moeten ze wel tegen een grapje kunnen toch? En het beetje op de kast jagen hoort er nou eenmaal bij.

Guidetti had precies hetzelfde gedaan, misschien nog wel een tandje d'r bij als het scenario omgedraaid zou zijn.

Ik kan de lol er wel van in zien, heb zelf ook de grap gemaakt dat Ajax nog 2 keer verliest en feyenoord 2 keer wint met 12-0 en Feyenoord zo op doelsaldo kampioen wordt. Maar als speler moet je je niet zo openlijk met dat soort dingen bezig houden.. Dit doet mij een beetje denken aan het feit dat Vertonghen een keer het anti-kakkerlakkenlied zong, vind dat je dat soort streken lekker aan supporters moet overlaten.

En dat Guidetti hetzelfde gedaan zou hebben geloof ik graag, om zijn attitude kan ik hem soms ook niet uitstaan :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Mag ik het trouwens ontzettende bs noemen dat de in Amsterdam geboren Liesveld Ajax wel mag fluiten,maar de in Enschede geboren Nijhuis Twente niet mag fluiten? Unrelated aan de wedstrijd van vanmiddag, maar het is wel belachelijk inconsequent.E
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Dat is idd wel heel raar :/
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Oude tijden herleven! Feyenoord en Ajax zijn de enige 2 overgebleven kandidaten voor de titel. Natuurlijk pakt Ajax m, maar toch. Wel weer leuk haha. :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:14 

FC Twente, Ajax en AZ na elkaar... :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:55 

Hardtraxx Elite

Wil ik hier nog alles door lezen na Vandaag :cry:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:28 

Toivonen die zegt dat hij weg wil als PSV geen CL speelt.. omdat ie EL inmiddels wel kent..

Ja sure, dream on Ola
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

Wat een situatie als Heerenveen bij Twente weet te winnen en PSV en Feyenoord winnen ook woensdag. Dan moet Heerenveen verliezen van Feyenoord om EL te halen. :lol:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wat een situatie als Heerenveen bij Twente weet te winnen en PSV en Feyenoord winnen ook woensdag. Dan moet Heerenveen verliezen van Feyenoord om EL te halen. :lol:

Huh? Hoe zit dit?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:19 

Hardtraxx Crew

Chris Two schreef:
Toivonen die zegt dat hij weg wil als PSV geen CL speelt.. omdat ie EL inmiddels wel kent..

Ja sure, dream on Ola

Dan ligt het toch echt (o.a.) aan hemzelf dat ie geen CL speelt. Hij laat het echt vaak in de grote wedstrijden afweten. Zullen niet veel clubs in hem geïnteresseerd zijn die ook CL spelen.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:

Huh? Hoe zit dit?

Als PSV 2e eindigt gaat de europese plek naar Heracles. Als PSV dat niet doet gaat hij naar de nummer 5, in dat scenario dus Heerenveen. En aangezien Feyenoord boven PSV staat, heeft Heerenveen er baat bij dat Feyenoord daar blijft.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

Aaahh natuurlijk :D Thanks voor het uitleggen, ben zelf nog niet zo scherp.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Hahaha dat is best bizar xd
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:27 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Parvuz schreef:

Hahaha dat is best bizar xd

Ja only in Holland haha. Beter doen ze de bekerfinale gewoon na de competitie. Ookal vind ik het niet erg als Feyenoord makkelijk CL-voorronde haalt. :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:38 

En Purrel Frenkel zit 15 dagen vast :lol:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En Purrel Frenkel zit 15 dagen vast :lol:

Voor zwart werken? :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Als je zo lang vast zit, dan moet het toch wel een ernstig misdrijf zijn? Volgens mij mag je iemand pas 14 dagen vast houden als het een celstraf wordt van minstens 4 jaar. Kan het mis hebben, maar volgens mij zit dat wel zo.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Nou vandaag is het dan zo ver! :thumbsup: Mogen we voor de tweede keer deze week amsterdam in :beer:
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic