Juist.AniThing wrote:zolang ajax kampioen word boeit het me geen ene reet wie er 2de wordt![]()
Alhoewel ik gun het Heerenveen wel hoor die 2e plek.
Juist.AniThing wrote:zolang ajax kampioen word boeit het me geen ene reet wie er 2de wordt![]()
die redden het toch niet meerJEFSKIII wrote:Juist.AniThing wrote:zolang ajax kampioen word boeit het me geen ene reet wie er 2de wordt![]()
Alhoewel ik gun het Heerenveen wel hoor die 2e plek.
Misschien krijg je gelijkRuubiie wrote:ik denk inderdaad dat ajax weer kampioen gaat worden, en deze weer gaat beslissen met twente..
NuytinckJEFSKIII wrote:
Ajax zit achter Nuytinck aan, ik zeg: halen!![]()
Liever dan Moisander.
Man wat een kutnaamProject 141 wrote:Pommer wrote:Akderwerekld
Niet zoveel als op BTB morgenHoofdcoach wrote:Lekker biertje gehad pommer?
Ruubiie wrote:Ik ben me toch een partij zenuwachtig jongens, niet te geloven zeg, heb gewoon pijn in me pens ervan
.
Beetje het erin-wrijf-gedrag icm. machogedrag. Feijenoord heeft een super seizoen gedraaid en verdiend zeker de 2e plek!Good luck to Feyenoord. You have to win the next two matches and hope Ajax loses the last two PLUS catch the goal difference of 24 goals.
REALLY good luck!!!
WOOHOOOOOOOOOOOO AJAX ♥
JEFSKIII wrote:Boem, kampioenennnnnnn![]()
Whaha wat een baas.Chris Two wrote:Proficiat Ajax, uiteindelijk toch de beste over dit seizoen!
Vindt het dan wel erg slap dat Christian Eriksen dit op facebook zetBeetje het erin-wrijf-gedrag icm. machogedrag. Feijenoord heeft een super seizoen gedraaid en verdiend zeker de 2e plek!Good luck to Feyenoord. You have to win the next two matches and hope Ajax loses the last two PLUS catch the goal difference of 24 goals.
REALLY good luck!!!
WOOHOOOOOOOOOOOO AJAX ♥
staat toch echt op z'n facebook!AniThing wrote:kan me niet voorstellen dat ie dat zelf heeft gedaan
Chris Two wrote:staat toch echt op z'n facebook!AniThing wrote:kan me niet voorstellen dat ie dat zelf heeft gedaan
issoChris Two wrote:Ohja, wacht, zie het nu ook: tis ene kansloze die dat plaatst... no worries..
Maar vind het nog steeds sneu