Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat ziet er uit als een rood shirt dat in de was heeft gezeten met zwarte verf.

Heb jij wel is een rood shirt in de was gedaan met zwarte verf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:30 

Aan het typen...

Nee maar mijn zusje wel een roze broek met zwarte verf en die zag er net zo uit (roze=rood hier natuurlijk) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Afbeelding

2012 - 2013?

dat is gewoon het uitshirt van 2010/2011 met wat roods erdoorheen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
oostzaner schreef:
Afbeelding

2012 - 2013?

dat is gewoon het uitshirt van 2010/2011 met wat roods erdoorheen xd

Uitshirt van 2010/2011 gewassen met rode verf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 13:44 

Hardtraxxer

2e plaats als het zo blijft, al hebben AZ en PSV niet zo'n moeilijke wedstrijd straks..
Volgende week hopelijk van AZ winnen en dan gaan we Europa in! :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:20 

VENNEGOOOOOOR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

hoppaaaaa 1-0, dit wordt gewoon nummer 31 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:46 

Donateur

Close call. Wel zwaar verdiend tegen een laf NEC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:32 

Kampioenennnnnn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Kampioenennnnnn :worship:

Komt wel heel dichtbij nu inderdaad :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Afbeelding

2012 - 2013?

Dit kan hem ook worden.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft zeg! :sick:

Wordt leuk aankomende zondag. Het wordt óf Feyenoord een oor aan naaien door jezelf te 'sparen' voor de thuiswedstrijd tegen VVV, waardoor Twente in de race blijft om plek 2 óf gewoon niet zo zielig doen als dat cluppie uit Rotterdam voorgaande jaren deed en wél 100% geven.

Wij gaan natuurlijk voor dat laatste. Jammer voor Twente, maar Ajax boven alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 00:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Wordt leuk aankomende zondag. Het wordt óf Feyenoord een oor aan naaien door jezelf te 'sparen' voor de thuiswedstrijd tegen VVV, waardoor Twente in de race blijft om plek 2 óf gewoon niet zo zielig doen als dat cluppie uit Rotterdam voorgaande jaren deed en wél 100% geven.

Wij gaan natuurlijk voor dat laatste. Jammer voor Twente, maar Ajax boven alles!

Tja...als Twente eenmaal draait, zal het echt niet zo makkelijk worden voor jullie zoals je het nu schetst. En Twente is wel weer zo'n ploeg waarbij het opeens weer kan lopen, net als PSV-uit (de wedstrijden daarvoor waren ook niet om aan te zien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:

Tja...als Twente eenmaal draait, zal het echt niet zo makkelijk worden voor jullie zoals je het nu schetst. En Twente is wel weer zo'n ploeg waarbij het opeens weer kan lopen, net als PSV-uit (de wedstrijden daarvoor waren ook niet om aan te zien).

I know, makkelijk wordt het zeker niet. Maar toch denk ik dat wij de bovenliggende partij zullen zijn. Voor Ajax geldt maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk die titel binnen halen. Het besef bij Twente dat er nog wat te halen valt, zie ik op dit moment niet. En in zo'n wedstrijd zal kwaliteit de doorslag geven en daarin is Ajax absoluut verder dan Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

Het zal me niks verbazen als twente in de laatste 5 minuten of naast Ajax staat of voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:35 

Aan het typen...

Oneens, waar het Twente vooral aan ontbreekt is creativiteit. Daarom gaan de wedstrijden tegen de kleine clubs ook zo slecht. Tegen grotere clubs als Ajax ligt er veel meer ruimte en daardoor kan Twente ook veel beter hun eigen spel spelen. En het verschil in kwaliteit valt reuze mee, als ze echt zoveel meer kwaliteit hadden, hadden ze geen 1-1 gespeeld in eigen huis. Ik hoop dat Twente nog CL haalt, want als het goed is komen ze nu aan de goede kant van de loting terecht, waardoor ze een minder goede club zullen loten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Ik gun feyenoord die tweede plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oneens, waar het Twente vooral aan ontbreekt is creativiteit. Daarom gaan de wedstrijden tegen de kleine clubs ook zo slecht. Tegen grotere clubs als Ajax ligt er veel meer ruimte en daardoor kan Twente ook veel beter hun eigen spel spelen. En het verschil in kwaliteit valt reuze mee, als ze echt zoveel meer kwaliteit hadden, hadden ze geen 1-1 gespeeld in eigen huis. Ik hoop dat Twente nog CL haalt, want als het goed is komen ze nu aan de goede kant van de loting terecht, waardoor ze een minder goede club zullen loten.

Dat hebben we gezien tegen bijvoorbeeld Schalke... :x

oostzaner schreef:
Ik gun feyenoord die tweede plek.

Ik niet. Vind het knap van de club, maar als Ajacied gun ik die supporters dit lolletje en hun valse hoop daadwerkelijk de CL te halen echt niet! Ik gun het Twente het meest. Vervolgens AZ. Hoop overigens dat geen van allen de groepsfase bereikt. Zou én niet goed zijn voor het Nederlandse voetbal én niet goed voor de verdeling van het geld van de CL vanuit Ajax' oogpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:18 

Aan het typen...

Twente heeft thuis gewoon gewonnen van Schalke. Dus wat dat betreft heb je een goede vergelijking gekozen.
Maar je doelt waarschijnlijk op de uitwedstrijd waar Leugers, Bajrami en Bengtsson in de basis staan, omdat ze een aantal spelers willen sparen voor de competitie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:29 

Hardtraxx Crew

Ik snap dat je je voorsprong wilt behouden als je bij PSV voor staat, maar als je zo laf gaat spelen heb je er als voetballer zelf toch ook geen zin meer in :/ Gelukkig dat Lange Jan uit Oldenzaal hem er op het laatst nog in frommelt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:56 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

Dus daar leert Mertens zijn schwalbes van. Kijk hem ook nog schijnheilig lachen, wat een grap. Schorsen voor het leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Twente heeft thuis gewoon gewonnen van Schalke. Dus wat dat betreft heb je een goede vergelijking gekozen.
Maar je doelt waarschijnlijk op de uitwedstrijd waar Leugers, Bajrami en Bengtsson in de basis staan, omdat ze een aantal spelers willen sparen voor de competitie.

Meen me te herinneren dat dat goed uitpakte tegen Feyenoord toen xd .
Komend weekend tegen AZ, mooie wedstrijd. Gewoon ervoor gaan, we hebben alles nog in eigen hand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:13 

Aan het typen...

Ik meen me ook iets te herinneren van een vernedering van PSV uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

zolang ajax kampioen word boeit het me geen ene reet wie er 2de wordt :D :D
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic