Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

Twente heeft nog een kleine kans maar dan moeten ze elke wedstrijd pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:38 

Hardtraxx Veteran

Heerenveen heeft wel laten zien de top nog niet aan te kunnen. Die zullen wel 6e worden achter de grote clubs, waar Feyenoord ook weer deel van uit maakt.
Ajax staat er nu goed voor, maar dat kan volgende week ook weer anders zijn. Ik zie Feyenoord nog wel stiekem heel dicht bij komen. Iedereen heeft de focus op AZ, Twente, PSV en Ajax. Als PSV zo speelt als ze tegen RKC hebben gedaan worden zij 5e en kan Heracles het Europese avontuur vergeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:54 

Hardtraxx Elite

PSV wordt 5de. Neem dat maar van me aan, de rest is toch veel sterker joh. PSV heeft misschien kwalitatief de beste spelers(misschien :P), maar het is geen team. Mentaal stelt het ook allemaal niet veel voor en in verdedigend opzicht missen we 1 goede CV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
katamaran schreef:
Toch blijft het zwaar, rood in het strafschopgebied voor een doorgebroken speler neerhalen. En een penalty, en rood voor de keeper en Narsingh gedwongen opofferen. Jammer, had me deze avond iets anders voorgesteld, dat de spanning er meer in bleef. Ben opzich neutraal in de top, maar ik vind het jammer dat Ajax hier behoorlijk in het zadel is geholpen. Ook al was de penal natuurlijk terecht. En qua andere uitslagen ook, wat dat betreft: ''lucky'' ajax.

Zwaar? :lol: het was verdomme een kamikaze aanval, je kan iemand lelijk verwonden op zo'n manier. Gewoon super dom en terecht bestraft.

Ben het er mee eens, behoorlijk stom inkomen. Maar in het algemeen, niet om deze overtreding er uit te pikken, vind ik het altijd heel zwaar. Het is rood om te zorgen dat het niet weer gebeurt, maar ik denk niet dat een speler na een penalty weer in dezelfde wedstrijd zo iets doms doet met een goal tot gevolg. Dus vind 1 straf wel genoeg. Verder is de rode kaart natuurlijk in andere gevallen (lees: doodschop, 2x geel etc) wel terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

Het trieste was dat commentaar op die debuut keeper de hele tijd. Gek he dat hij het niet zo deed. Zon achterhoede die echt letterlijk geen moeite deed, eerste wedstrijd voor hem en keepen terwijl je al zeker bent van verlies. Als ik die keeper was had ik gewoon gezegd ajuuu ik ben douche. Je zag ook dat die dost zich dood aan het ergeren was. Daar had hij echt alle reden toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:43 

Artiest

Project 141 schreef:
Rode kaart voor doorgebroken speler neerhalen is natuurlijk een 3 dubbele straf. Met 10 man verder, een penalty tegen en een schorsing. Dat is wat mij betreft veel te zwaar voor zo'n overtreding. Keeper is trw 2 wedstrijden geschorst.

heb je die overtreding gezien?! Als dat geen rood meer is kun je mensen net zo goed met gummiknuppels het veld op laten komen. Heerenveen heeft het voor zichzelf verpest, presteren dramatisch in wedstrijden waar het om gaat, dan verdien je het niet in de top mee te draaien. Die goals van De Jong en Aissati waren trouwens van wereldklasse, bal verdween gewoon in het net. Ajax wordt gewoon kampioen denk ik, die zie ik niet onderuit gaan tegen de komende tegenstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Hoofdcoach schreef:
katamaran schreef:
Toch blijft het zwaar, rood in het strafschopgebied voor een doorgebroken speler neerhalen. En een penalty, en rood voor de keeper en Narsingh gedwongen opofferen. Jammer, had me deze avond iets anders voorgesteld, dat de spanning er meer in bleef. Ben opzich neutraal in de top, maar ik vind het jammer dat Ajax hier behoorlijk in het zadel is geholpen. Ook al was de penal natuurlijk terecht. En qua andere uitslagen ook, wat dat betreft: ''lucky'' ajax.

Zwaar? :lol: het was verdomme een kamikaze aanval, je kan iemand lelijk verwonden op zo'n manier. Gewoon super dom en terecht bestraft.

Ben het er mee eens, behoorlijk stom inkomen. Maar in het algemeen, niet om deze overtreding er uit te pikken, vind ik het altijd heel zwaar. Het is rood om te zorgen dat het niet weer gebeurt, maar ik denk niet dat een speler na een penalty weer in dezelfde wedstrijd zo iets doms doet met een goal tot gevolg. Dus vind 1 straf wel genoeg. Verder is de rode kaart natuurlijk in andere gevallen (lees: doodschop, 2x geel etc) wel terecht.

Dit was een doodschop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dark Pact schreef:
Project 141 schreef:
Rode kaart voor doorgebroken speler neerhalen is natuurlijk een 3 dubbele straf. Met 10 man verder, een penalty tegen en een schorsing. Dat is wat mij betreft veel te zwaar voor zo'n overtreding. Keeper is trw 2 wedstrijden geschorst.

heb je die overtreding gezien?! Als dat geen rood meer is kun je mensen net zo goed met gummiknuppels het veld op laten komen. Heerenveen heeft het voor zichzelf verpest, presteren dramatisch in wedstrijden waar het om gaat, dan verdien je het niet in de top mee te draaien. Die goals van De Jong en Aissati waren trouwens van wereldklasse, bal verdween gewoon in het net. Ajax wordt gewoon kampioen denk ik, die zie ik niet onderuit gaan tegen de komende tegenstanders.

Ach ja, ik vond de overtreding ongelukkig. Hij komt uit, maakt zich breed, en pakt net precies op zijn voeten. Was echt niet zijn bedoeling om De Jong te lanceren. Maar had het sowieso meer over het neerhalen van doorgebroken spelers in het algemeen, dus ook door shirtje trekken etc ;)

ONGELUKKIG? Hij had De Jong's benen kunnen breken. Dit was een aanslag, ook al bedoelde hij het niet zo. Zo kom je gewoon niet in met 2 benen gespreid gestrekt vooruit. Hij komt hier heel erg goed weg met 1 wedstrijd (excl. de voorwaardelijke). Had een veldspeler zo'n overtreding begaan ergens rond de middencirkel, dan kreeg die een wedstrijd of 3-4 aan de broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:00 

Bierkoning

En waar zijn al die mensen die Gouweleeuw de hemel in prezen? xd Die gast bakte er he-le-maal niks van. En dat was niet voor het eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Die keeper van Utrecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dit was een doodschop...

Om het nog maar een keer duidelijk te maken voor de wat minder pientere onder ons, ik heb het over de doorgebroken speler neerhalen in het algemeen. Of dit sowieso door de soort overtreding al rood was weet ik niet, zou denk ik ook al zwaar zijn. Maar ik heb het dus over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:28 

Hardtraxx Elite

Jezus wat dramatisch van Utrecht, met 3-0 verliezen van de slechtste ploeg uit de Eredivise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Haha bij ADO zingen ze wij gaan Europa in xd toen ging de wekker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
hardcoresjors schreef:
Dit was een doodschop...

Om het nog maar een keer duidelijk te maken voor de wat minder pientere onder ons, ik heb het over de doorgebroken speler neerhalen in het algemeen. Of dit sowieso door de soort overtreding al rood was weet ik niet, zou denk ik ook al zwaar zijn. Maar ik heb het dus over het algemeen.

Je hebt de overtreding niet gezien of je weet niet of het rood is, maar je vind het wel zwaar? Ga toch fietsen! Als je hier al geen rood meer voor geeft, dan zou Balotteli een vrije trap mee moeten krijgen voor die charge op Song.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
katamaran schreef:
hardcoresjors schreef:
Dit was een doodschop...

Avond-frustratie, doei tekst.
Edit: Ik zie hem nu weer terug, vind hem natuurlijk veels te fel met 2 benen. Reuzedom, maar niet gigantisch smerig. Maar rood is het zeker. Het verhaal hierboven kun je wel wegschrappen als het ware. Maar het gaat me er meer om dat er hier behoorlijk wat dingen fout geïnterpreteerd worden door een aantal lui. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Maar het gaat me er meer om dat er hier behoorlijk wat dingen fout geïnterpreteerd worden door een aantal lui. :)

Wat wil je hier mee bereiken? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
katamaran schreef:
Maar het gaat me er meer om dat er hier behoorlijk wat dingen fout geïnterpreteerd worden door een aantal lui. :)

Ag, niet op in gaan, hij heeft soms zn buien haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
hardcoresjors schreef:
katamaran schreef:

Ag, niet op in gaan, hij heeft soms zn buien haha. :P

Oke dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:55 

Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Jezus wat dramatisch van Utrecht, met 3-0 verliezen van de slechtste ploeg uit de Eredivise.

Achja hebben wij eindelijk weer eens 3 punten :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

Helemaal onderin is het ook best spannend haha. Heerlijk die eredivisie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:57 

Liverpool wilt Cruijf als Directeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Liverpool wilt Cruijf als Directeur?

Ja en dat hij dan weer weg gaat, net als bij Ajax, die staan nu ook bovenaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Helemaal onderin is het ook best spannend haha. Heerlijk die eredivisie. :P

Zolang Excelsior er maar uitvliegt, vind ik alles best ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 11:21 

Donateur

Hoop dat Zwolle het goed doet vanavond en promoveert : :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
katamaran schreef:

Just sayin', alsof ik niet mag zeggen als iemand m'n punt niet begrijpt. Als ik dat niet doe krijg je wel hele rare gesprekken, vind je niet? :P Dan hebben we het beide over een ander punt. xd
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic