Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Ach, er is nu nog niets gespeeld, we hebben wel een grote stap gezet. Zondag winnen, en het mooiste zou zijn als Psv dan wint van Az, dan heb je een gat van 5 ptn op twente, (die winnen hem waarschijnlijk wel) en 6 op Az, dan zou je feitelijk kunnen zeggen dat je met 1,5 been kampioen bent! Eerst aankomend weekend maar eens afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Waarom zou je een stadion van binnen moeten hebben gezien voordat je een supporter bent?

Hoe wil jij je club aanmoedigen (supporten) als je alleen achter de tv zit?

Door naar de tv te bléren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Waarom zou je een stadion van binnen moeten hebben gezien voordat je een supporter bent?

Hoe wil jij je club aanmoedigen (supporten) als je alleen achter de tv zit?

Enigszins waar, maar eigenlijk is er ook geen verschil. Mij zien ze niet zitten/ horen ze niet schreeuwen achter mijn tv/ laptop, jou zien ze ook niet zitten/ horen ze niet schreeuwen (als individu) in het stadion.

Er zijn ook mensen die (net zoals mij) 200 kilometer van het stadion af wonen, en eigenlijk ook geen tijd hebben om iedere thuiswedstrijd paraat te staan. Dat betekent niet dat je niet voor die club kunt zijn ;)
Maar goed, ik hoef hier persoonlijk niks te bewijzen, ik kaartte gewoon even aan dat je niet elke wedstrijd aanwezig hoeft te zijn om een supporter genoemd te mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:07 

Maar je moet toch altijd je locals supporten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

:P
Voor een club zijn omdat het het dichtst bij huis is >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:14 

Donateur

Daveytl schreef:
Almighty schreef:

:P
Voor een club zijn omdat het het dichtst bij huis is >.< >.< >.<

Klopt dat vind ik ook onzin.

Ik doelde meer op de mensen die nooit naar de club gaan behalve als er wat te winnen valt. Dan speelt afstand ineens geen rol meer. En dat vind ik walgelijk. Een supporter is er ook voor zijn club als het kut gaat.

Toen jullie nog geen paar maanden geleden 6e stonden en tegen Utrecht 0-2 op de kut kregen, waren er nog net geen 25.000 man in het stadion. Tsja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:15 

Vite$$e dan xd In een vol huis: 25.000. Seizoen voor de overname: schommelend tussen de 10 en 12 duizend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

know your facts. Er waren tijdens die wedstrijd 45880 toeschouwers in de ArenA...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:23 

Donateur

oostzaner schreef:
know your facts. Er waren tijdens die wedstrijd 45880 toeschouwers in de ArenA...

Dan waren 20.000 mensen bij de vreetkramen aan het kijken ofzo.

Zie hier. Dat kan simpelweg niet. Aantal bezoekers bij ajax klopt werkelijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Toch blijft het zwaar, rood in het strafschopgebied voor een doorgebroken speler neerhalen. En een penalty, en rood voor de keeper en Narsingh gedwongen opofferen. Jammer, had me deze avond iets anders voorgesteld, dat de spanning er meer in bleef. Ben opzich neutraal in de top, maar ik vind het jammer dat Ajax hier behoorlijk in het zadel is geholpen. Ook al was de penal natuurlijk terecht. En qua andere uitslagen ook, wat dat betreft: ''lucky'' ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:26 

5-0 is niet meer lucky. Monotoon gezeur ook altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:26 

Hardtraxxer

Best wel jammer van dat begin. Er had best wel een mooie wedstrijd ingezeten denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
oostzaner schreef:

Dan waren 20.000 mensen bij de vreetkramen aan het kijken ofzo.

Zie hier. Dat kan simpelweg niet. Aantal bezoekers bij ajax klopt werkelijk nooit.

Maar dit was tijdens de 0-2. Toen waren al veel mensen uit de ArenA (niet dat ik dat goedkeur) maar er zijn dus wel 45 duizend man naar binnen geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:31 

Donateur

Dit was bij de aftrap...

Alsjeblieft zeg. Dat zijn NOOIT 45.000 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Hoop niet dat je het tegen mij hebt, want dan was jouw ''Begrijpend Lezen'' cijfer op de basisschool niet om over naar huis te schrijven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dit was bij de aftrap...

Alsjeblieft zeg. Dat zijn NOOIT 45.000 :x

blijkbaar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha, dat ventje met z'n new york petje, en z'n vuilniszakjasje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Hahahahaha, dat ventje met z'n new york petje, en z'n vuilniszakjasje :lol:

HHahaha lekker huilen :lol: morgen weer wat vuiliszakken kopen voor z'n tranen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:00 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Waar blijven de reacties van The Indicator en Chris Two :drool: ?

Kun je niet gewoon normaal doen ipv altijd te provoceren?

Ik wilde jullie net gaan feliciteren met jullie 31ste landstitel die jullie volledig verdienen. Beste spel/beste spelers en de rest is gewoon niet goed genoeg. Om over PSV nog niet te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Toch blijft het zwaar, rood in het strafschopgebied voor een doorgebroken speler neerhalen. En een penalty, en rood voor de keeper en Narsingh gedwongen opofferen. Jammer, had me deze avond iets anders voorgesteld, dat de spanning er meer in bleef. Ben opzich neutraal in de top, maar ik vind het jammer dat Ajax hier behoorlijk in het zadel is geholpen. Ook al was de penal natuurlijk terecht. En qua andere uitslagen ook, wat dat betreft: ''lucky'' ajax.

Zwaar? :lol: het was verdomme een kamikaze aanval, je kan iemand lelijk verwonden op zo'n manier. Gewoon super dom en terecht bestraft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 01:03 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Daveytl schreef:
Waar blijven de reacties van The Indicator en Chris Two :drool: ?

Kun je niet gewoon normaal doen ipv altijd te provoceren?

Ik wilde jullie net gaan feliciteren met jullie 31ste landstitel die jullie volledig verdienen. Beste spel/beste spelers en de rest is gewoon niet goed genoeg. Om over PSV nog niet te beginnen.

Ik snap dat je als PSV fan weinig wedstrijden van Ajax live gezien hebt in stadion/TV, maar eigenlijk 3 of 4 wedstrijden na de winterstop is Ajax pas constanter en beter gaan voetballen, daarvoor was het allemaal zeer wisselvallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 07:47 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
katamaran schreef:

Zwaar? :lol: het was verdomme een kamikaze aanval, je kan iemand lelijk verwonden op zo'n manier. Gewoon super dom en terecht bestraft.

Ik was al blij dat Siem nog opstond! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:05 

katamaran schreef:
Almighty schreef:

Hoop niet dat je het tegen mij hebt, want dan was jouw ''Begrijpend Lezen'' cijfer op de basisschool niet om over naar huis te schrijven. xd

Nope, algemeen. Komen altijd dezelfde zinnetjes tevoorschijn over nepsupporters, lucky, scheidsrechter enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:30 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
katamaran schreef:
Almighty schreef:

Nope, algemeen. Komen altijd dezelfde zinnetjes tevoorschijn over nepsupporters, lucky, scheidsrechter enz.

Jullie vieze lucky nepsupporters die de scheidsrechters om kopen ook altijd :loving:

Blijft dat Ajax vaak op het eind van het seisoen gewoon weinig punten verliest, jammer genoeg.
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic