Snap niet wat voor bui hier in te zien valt/hier achter schuilt? Wtf, ik wordt alleen maar verkeerd begrepen hier, haha.Parvuz wrote:Ag, niet op in gaan, hij heeft soms zn buien haha.hardcoresjors wrote:Wat wil je hier mee bereiken?katamaran wrote:Maar het gaat me er meer om dat er hier behoorlijk wat dingen fout geïnterpreteerd worden door een aantal lui.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Matige wedstrijd, maar Zwolle is verdiend kampioen. Meeste punten, beste doelsaldo, minste wedstrijden verloren. Vorig jaar vond ik ze wel beter voetballen dan nu, maar Zwolle vind ik toch het leukste om naar te kijken dit seizoen in de Jupiler League. Benieuwd of ze het kunstje van RKC kunnen evenaren volgend jaar, maar dat zouden er wel flinke versterkingen moeten komen.Mol wrote:Hoop dat Zwolle het goed doet vanavond en promoveert :
TrolololHoofdcoach wrote:Haha bij ADO zingen ze wij gaan Europa intoen ging de wekker
Verder heb ik me weer kapot zitten ergeren aan Groningen. Zit ook helemaal geen voetbal meer in.. Ok je hebt veel blessures, maar Groningen had maar 1 of 2 op goal geschoten.. Is een feit dat Groningen een te smalle selectie heeft wanneer er spelers wegvallen. ADO had 6 thuiswedstrijden niet gewonnen en dan uitgerekend winnen ze tegen Groningen. Het is dat ze Tadic hebben want verder loopt er weinig creativiteit rond. Alleen al aan Sparv erger ik me kapot, overschatte voetballer maar toch altijd basis.. Play-offs halen wordt nu wel erg lastig, al 5 punten achterstand op de plekken 8 en 9. Het seizoen lijkt als een nachtkaars uit te gaan, maar hoop stiekem nog op een wonder. Toch de play-offs halen en flink pieken aan het einde en hopelijk Europees voetbal halen.
Jezus wat een drama eerste helft... kan me de laatste goede wedstrijd van PSV niet herinerren
Laat het maar een gelijkspel worden. Twente moet zich richten op plek 2 en hopen op een misstap van Ajax, en het dan afmaken in Enschede. En dan NAC thuis niet opeens verknallen uiteraard.
Moisander
Samen met Pieters en Gouweleeuw de meest overschatte speler van de eredivisie.
-
C
2-2, tune net in, had niet in de gaten dat ze al speelden 
Gouweleeuw vind ik wel een talent hoor.Pommer wrote:MoisanderSamen met Pieters en Gouweleeuw de meest overschatte speler van de eredivisie.
Gaat toppie zo, AZ tegen PSV gelijk en Heereveen achter 
-
C
Keeper AZ kan goed toneel spelen dat ie op hoofd geraakt is
haha, verdiende 3-2
haha, verdiende 3-2
Hele wedstrijd fluit het publiek, en nu opeens juichen :')
Voor Twente minder, maar ach, Twente moet het zelf doen
Voor Twente minder, maar ach, Twente moet het zelf doen
Haha geweldige overwinning, maar wat een zaadvoetbal. Ook AZ was echt dramatisch hoor.
-
A
Kampioen
-
A
Nog bedankt, Eindhoven!
Als je die pot tegen RKC had gewonnen stond je nu rustig 2de wetende dat Ajax nog van Twente gaat winnen 
Speelt Twente geen 2-2 thuis tegen fucking Excelsior dan hadden we alles in eigen hand. En meer van dat soort gezever.The Indicator wrote:Als je die pot tegen RKC had gewonnen stond je nu rustig 2de wetende dat Ajax nog van Twente gaat winnen
Chris Two wrote:Keeper AZ kan goed toneel spelen dat ie op hoofd geraakt is
haha, verdiende 3-2
Chris Two wrote:2-2, tune net in, had niet in de gaten dat ze al speelden

Eerst maar eens waarmaken, ik ben nog niet overtuigd. (Nuytinck hoor trouwens ook bij dat rijtje)mrazura wrote:Gouweleeuw vind ik wel een talent hoor.Pommer wrote:MoisanderSamen met Pieters en Gouweleeuw de meest overschatte speler van de eredivisie.
Haha ja ik weet het, maar in zo'n beslissende fase eerst van RKC verliezen en dan winnen tegen AZ..Steffnov wrote:Speelt Twente geen 2-2 thuis tegen fucking Excelsior dan hadden we alles in eigen hand. En meer van dat soort gezever.The Indicator wrote:Als je die pot tegen RKC had gewonnen stond je nu rustig 2de wetende dat Ajax nog van Twente gaat winnen
Volgens mij hebben de spelers van NAC 2 taken meegekregen:
- Als je niet binnen 3 passes van de eigen helft af bent, speel terug op Ten Rouwelaar, of geef hem aan Bengtsson
- Kom niet van de eigen helft af
Ze zijn redelijk bezig die 2 taken te combineren merk ik zo.
- Als je niet binnen 3 passes van de eigen helft af bent, speel terug op Ten Rouwelaar, of geef hem aan Bengtsson
Ze spelen inderdaad vrij verdedigend, maar dat doen ze helaas in bijna alle uitwedstrijden, terwijl ze thuis zulk leuk, fel aanvallend voetbal kunnen spelen...Steffnov wrote:Volgens mij hebben de spelers van NAC 2 taken meegekregen:
Baal er nog steeds van dat die bal van Lurling er niet in ging
PS: https://hardtraxx.com/chat.php , Steven heeft je nodig
Dost heeft het op zijn heupen? binnen 5 minuten 2 goals. Hopelijk blijven de standen zoals ze nu zijn, dan komt de 2de plaats weer in de buurt.
Feyenoord terecht gewonnen natuurlijk
!
Laatste 4 wedstrijden gewoon alles geven, proberen om alles te winnen en kijken waar we kunnen eindigen.
Hoe dan ook, een prachtig seizoen
!
Laatste 4 wedstrijden gewoon alles geven, proberen om alles te winnen en kijken waar we kunnen eindigen.
Hoe dan ook, een prachtig seizoen
Heerenveen nog sterk gewonnen zo te zien, hattrick van dost.