Mol schreef:
Hoop dat Zwolle het goed doet vanavond en promoveert :

Matige wedstrijd, maar Zwolle is verdiend kampioen. Meeste punten, beste doelsaldo, minste wedstrijden verloren. Vorig jaar vond ik ze wel beter voetballen dan nu, maar Zwolle vind ik toch het leukste om naar te kijken dit seizoen in de Jupiler League. Benieuwd of ze het kunstje van RKC kunnen evenaren volgend jaar, maar dat zouden er wel flinke versterkingen moeten komen.
Hoofdcoach schreef:
Haha bij ADO zingen ze wij gaan Europa in

toen ging de wekker

Trololol

. Was een tijdje geleden ook een wedstrijd van Groningen tegen Volendam. Stond Groningen 5-0 voor zong het uitvak : Kampioenen! , en gingen ze de polonaise lopen

.
Verder heb ik me weer kapot zitten ergeren aan Groningen. Zit ook helemaal geen voetbal meer in.. Ok je hebt veel blessures, maar Groningen had maar 1 of 2 op goal geschoten.. Is een feit dat Groningen een te smalle selectie heeft wanneer er spelers wegvallen. ADO had 6 thuiswedstrijden niet gewonnen en dan uitgerekend winnen ze tegen Groningen. Het is dat ze Tadic hebben want verder loopt er weinig creativiteit rond. Alleen al aan Sparv erger ik me kapot, overschatte voetballer maar toch altijd basis.. Play-offs halen wordt nu wel erg lastig, al 5 punten achterstand op de plekken 8 en 9. Het seizoen lijkt als een nachtkaars uit te gaan, maar hoop stiekem nog op een wonder. Toch de play-offs halen en flink pieken aan het einde en hopelijk Europees voetbal halen.

.