Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:59 

Wat een woensdagavond, heb deze voetbalstanden toch liever dan een neukbeurt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:00 

Almighty schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:00 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Almighty schreef:
Ajax kampioen, Dortmund kampioen, Barcelona kampioen. :worship:

Nou alleen Arsenal en het Nederlands elftal nog. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Gelijk weer dat opportunistische.. Laten we nou eerst maar eens zorgen dat we Twente uit en vooral Vitesse uit winnen! Daar liggen nog 6 punten, die niet zonder slag of stoot binnengehengeld gaan worden. Voor nu gewoon geluk dat die halve zool van een van den Bussche op zo'n manier in komt zetten, en Heerenveen daarna gelijk het koppie laat hangen. En het feit dat Jans Narsingh eruit haalt. Opzich wel logisch, maar had eerder voor Assaidi gekozen, aangezien Narsingh de kwaliteiten bezit om Blind alle hoeken van het veld te laten zien. En ik zie Assaidi van Rhijn niet zo snel uitdollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:02 

Hardtraxxer

Ik denk alleen niet dat Ajax het museumplein nog mag lenen voor de huldiging :list: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Gelijk weer dat opportunistische.. Laten we nou eerst maar eens zorgen dat we Twente uit en vooral Vitesse uit winnen! Daar liggen nog 6 punten, die niet zonder slag of stoot binnengehengeld gaan worden.

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:08 

Hardtraxx Elite

Nope.. Zal in de ArenA, of op de parkeerplaats achter de ArenA moeten gebeuren helaas. Ik was er vorig jaar gelukkig wel bij :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:11 

Hardtraxxer

Man man man. Wat een ellende. Hopen dat PSV nog tweede plaats haalt en het liefste nog ten koste van Ajax, maar zoals het er nu uitziet is dat het niet het geval :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Ik denk niet dat Ajax nog 7 punten gaat laten liggen, hooguit 4!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:13 

Bierkoning

Epic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Waar blijven de reacties van The Indicator en Chris Two :drool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

5-0!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Serieus, wat een geblunder zeg achterin :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:23 

Daveytl schreef:
Waar blijft de reactie Chris Two :drool: ?

Die is werken man, kijkt het morgen wel terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:34 

Donateur

Blijft leuk, al dat volk dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien maar straks wel vooraan staat te cheeren bij de huldiging.

D'r moeten nu wel hele rare dingen gebeuren wil ajax het kampioenschap weggeven iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:36 

Donateur

PSV speelde een matig pot en RKC een fantastische pot. Eerste doelpunt van RKC was prachtig,
tweede doelpunt was ongelukkig, van richting veranderd. Eigen schuld dat we verloren hebben.

Hoe Ajax nou weer een penalty krijgt in de derde minuut is me een raadsel *zucht*

Champions League halen wordt lastig gok ik..

@dawasiknie; hetzelfde geldt voor al m'n joodse vrienden, die hebben de eerste seizoenshelft niet gekeken maar nu zetten ze wel direct op Facebook dat ze naar de huldiging gaan.. Misschien dat dit alleen in mijn vriendengroep zo is maar juiste de PSV'ers en de Feyenoorders zijn de enige echte fans..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:37 

En toch hebben wij de grootste kans op het kampioenschap
Almighty schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:44 

Hardtraxxer

Lekker in 1 klap alle spanning weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Hoe Ajax nou weer een penalty krijgt in de derde minuut is me een raadsel *zucht*

@dawasiknie; hetzelfde geldt voor al m'n joodse vrienden, die hebben de eerste seizoenshelft niet gekeken maar nu zetten ze wel direct op Facebook dat ze naar de huldiging gaan.. Misschien dat dit alleen in mijn vriendengroep zo is maar juiste de PSV'ers en de Feyenoorders zijn de enige echte fans..

Zit het je diep jongen? Hoe Ajax een penalty kon krijgen is heel logisch, die overtreding was belachelijk.

PSV 'supporters' zijn sowieso meer Anti Ajax dan ze voor hun eigen club zijn.

dawasiknie schreef:
Blijft leuk, al dat volk dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien maar straks wel vooraan staat te cheeren bij de huldiging.

D'r moeten nu wel hele rare dingen gebeuren wil ajax het kampioenschap weggeven iig.

Waarom zou je een stadion van binnen moeten hebben gezien voordat je een supporter bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Ajax deed gewoon wat ze moesten doen winnen. Andere clubs verneuken het en dan is het ineens de schuld van Ajax omdat het lucky ajax is... Logisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Hoofdcoach schreef:
We zijn er alweer klaar voor

Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:53 

Dubbel feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

En nu gaat het ook al over Ajacieden die supporters van andere clubs jennen.
Komen de woorden 'Helemaal niets in Amsterdam' jullie bekend voor? Ja, die woorden hebben wij ook een aantal jaren aan moeten horen. En die gaan we wederom horen als Ajax dit jaar geen kampioen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:01 

Donateur

Daveytl schreef:
Waarom zou je een stadion van binnen moeten hebben gezien voordat je een supporter bent?

Hoe wil jij je club aanmoedigen (supporten) als je alleen achter de tv zit?
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic