J
Wat een woensdagavond, heb deze voetbalstanden toch liever dan een neukbeurt. :worship:
A
Almighty wrote:Image
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
El Mare wrote:
Almighty wrote:Ajax kampioen, Dortmund kampioen, Barcelona kampioen. :worship:
Nou alleen Arsenal en het Nederlands elftal nog. :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Gelijk weer dat opportunistische.. Laten we nou eerst maar eens zorgen dat we Twente uit en vooral Vitesse uit winnen! Daar liggen nog 6 punten, die niet zonder slag of stoot binnengehengeld gaan worden. Voor nu gewoon geluk dat die halve zool van een van den Bussche op zo'n manier in komt zetten, en Heerenveen daarna gelijk het koppie laat hangen. En het feit dat Jans Narsingh eruit haalt. Opzich wel logisch, maar had eerder voor Assaidi gekozen, aangezien Narsingh de kwaliteiten bezit om Blind alle hoeken van het veld te laten zien. En ik zie Assaidi van Rhijn niet zo snel uitdollen.
Last edited by Ruubiie on 11 Apr 2012 22:02, edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Ik denk alleen niet dat Ajax het museumplein nog mag lenen voor de huldiging :list: .
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ruubiie wrote:Gelijk weer dat opportunistische.. Laten we nou eerst maar eens zorgen dat we Twente uit en vooral Vitesse uit winnen! Daar liggen nog 6 punten, die niet zonder slag of stoot binnengehengeld gaan worden.
:yes: :yes:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Nope.. Zal in de ArenA, of op de parkeerplaats achter de ArenA moeten gebeuren helaas. Ik was er vorig jaar gelukkig wel bij :D.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
:(
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Man man man. Wat een ellende. Hopen dat PSV nog tweede plaats haalt en het liefste nog ten koste van Ajax, maar zoals het er nu uitziet is dat het niet het geval :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ik denk niet dat Ajax nog 7 punten gaat laten liggen, hooguit 4!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Epic :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Waar blijven de reacties van The Indicator en Chris Two :drool: ?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
5-0!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Serieus, wat een geblunder zeg achterin :lol: :lol: .
A
Daveytl wrote:Waar blijft de reactie Chris Two :drool: ?
Die is werken man, kijkt het morgen wel terug
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Blijft leuk, al dat volk dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien maar straks wel vooraan staat te cheeren bij de huldiging.

D'r moeten nu wel hele rare dingen gebeuren wil ajax het kampioenschap weggeven iig.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
PSV speelde een matig pot en RKC een fantastische pot. Eerste doelpunt van RKC was prachtig,
tweede doelpunt was ongelukkig, van richting veranderd. Eigen schuld dat we verloren hebben.

Hoe Ajax nou weer een penalty krijgt in de derde minuut is me een raadsel *zucht*

Champions League halen wordt lastig gok ik..

@dawasiknie; hetzelfde geldt voor al m'n joodse vrienden, die hebben de eerste seizoenshelft niet gekeken maar nu zetten ze wel direct op Facebook dat ze naar de huldiging gaan.. Misschien dat dit alleen in mijn vriendengroep zo is maar juiste de PSV'ers en de Feyenoorders zijn de enige echte fans..
A
En toch hebben wij de grootste kans op het kampioenschap
Almighty wrote:Image
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Lekker in 1 klap alle spanning weg :(
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Mol wrote:
Hoe Ajax nou weer een penalty krijgt in de derde minuut is me een raadsel *zucht*

@dawasiknie; hetzelfde geldt voor al m'n joodse vrienden, die hebben de eerste seizoenshelft niet gekeken maar nu zetten ze wel direct op Facebook dat ze naar de huldiging gaan.. Misschien dat dit alleen in mijn vriendengroep zo is maar juiste de PSV'ers en de Feyenoorders zijn de enige echte fans..
Zit het je diep jongen? Hoe Ajax een penalty kon krijgen is heel logisch, die overtreding was belachelijk.

PSV 'supporters' zijn sowieso meer Anti Ajax dan ze voor hun eigen club zijn.
dawasiknie wrote:Blijft leuk, al dat volk dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien maar straks wel vooraan staat te cheeren bij de huldiging.

D'r moeten nu wel hele rare dingen gebeuren wil ajax het kampioenschap weggeven iig.
Waarom zou je een stadion van binnen moeten hebben gezien voordat je een supporter bent?
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ajax deed gewoon wat ze moesten doen winnen. Andere clubs verneuken het en dan is het ineens de schuld van Ajax omdat het lucky ajax is... Logisch...
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hoofdcoach wrote:
Hoofdcoach wrote:We zijn er alweer klaar voor

Image
:worship:
A
Dubbel feest :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
En nu gaat het ook al over Ajacieden die supporters van andere clubs jennen.
Komen de woorden 'Helemaal niets in Amsterdam' jullie bekend voor? Ja, die woorden hebben wij ook een aantal jaren aan moeten horen. En die gaan we wederom horen als Ajax dit jaar geen kampioen wordt.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Daveytl wrote:Waarom zou je een stadion van binnen moeten hebben gezien voordat je een supporter bent?
Hoe wil jij je club aanmoedigen (supporten) als je alleen achter de tv zit?