Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:24 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Denk dat je iets te makkelijk over denkt. Denk niet dat alle wedstrijden even makkelijk worden voor Ajax ook het rechterrijdje kunnen sterk uit de hoek komen.

Maar Ajax speelt die wedstrijden thuis. En met het publiek erachter én de spelers die nu verdomme eindelijk weten wat ze moeten doen en waar ze voor strijden, zie ik absoluut geen problemen in de Arena.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:28 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat we het gaan zien, denk dat alleen Az redelijk kansloos is voor de title gezien de komende wedstijden + Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:51 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
Zou toch wel een mooie zijn, Heerenveen kampioen :P

Idd, dan ga ik zo hard lachen he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

Feijenoord en PSV hebben nog een redelijk makkelijk programma, maar ik zie ze het beide eigenlijk wel verkloten. Ik zie Ajax de winst pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg nog steeds:
Heerenveen wint van Ajax
Twente wint van AZ
PSV en Feyenoord doen hun ding.

Met nog 5 wedstrijden te gaan hebben we 6 ploegen op 1 punt van elkaar. Hoe fucked up wil je het hebben? Ik ga nergens geld op zetten, maar blijf vertrouwen hebben in Twente, die mogen eindelijk presteren tegen AZ, en Heerenveen en Ajax thuis pakken. Kunnen ze eindelijk die "het komt wel goed" mentaliteit van de laatste weken wegpoetsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat Ajacieden ook weer als arrogant worden gezien, en als PSV'ers/ Twente-fans zoiets zeggen is het boerse nuchterheid :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Dat bericht van mij was een beetje trololo maar ik ken sommige jongens bij mij op fitness die voor Ajax zijn en er bij lopen alsof ze al kampioen zijn en dat vind ik wel jammer. xd

Ik heb zelf een lichte voorkeur voor FCT maar ben niet emotioneel verbonden aan die club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:06 

Aan het typen...

Daveytl schreef:
Mooi dat Ajacieden ook weer als arrogant worden gezien, en als PSV'ers/ Twente-fans zoiets zeggen is het boerse nuchterheid :')

Bij Twente zeggen ze dat ze nog maar moeten zien wie de kampioen wordt en dat ze niet op de zaken vooruit moeten lopen. Bij Ajax hebben ze alvast vrij gevraagd voor het kampioensfeest. Dat inderdaad nuchterheid en arrogantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Daveytl schreef:

Bij Twente zeggen ze dat ze nog maar moeten zien wie de kampioen wordt en dat ze niet op de zaken vooruit moeten lopen. Bij Ajax hebben ze alvast vrij gevraagd voor het kampioensfeest. Dat inderdaad nuchterheid en arrogantie.

Heb het over verschillende supporters van PSV/ Twente waar ik al wel dat soort dingen gelezen heb als 'kampioen 2012'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:23 

Lyst schreef:
Daveytl schreef:

Bestempel het meer als arrogantie... de strijd is nog lange niet gestreden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft Ajax de kampioenswedstrijd nog niet gespeeld. In tegenstelling tot een ploegje uit de stad van het Klokgebouw. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Volgens mij heeft Ajax de kampioenswedstrijd nog niet gespeeld. In tegenstelling tot een ploegje uit de stad van het Klokgebouw. ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:31 

Hardtraxx Elite

Als je alsmaar zingt dat je de beste bent, ben je in mijn ogen best arrogant. En dan gaat het er niet om dat je ook daadwerkelijk goed, tot ongeveer de beste bent, maar meer om het feit dat je er zo mee te koop loopt.

Ik betwijfel of ze wel terecht op nummer 1 staan. Vind het rechtssysteem in het Nederlandse voetbal zo lek als een mandje, en het is vaak zat gebeurd dat dit goals heeft gekost of juist in goals resulteerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Als je alsmaar zingt dat je de beste bent, ben je in mijn ogen best arrogant. En dan gaat het er niet om dat je ook daadwerkelijk goed, tot ongeveer de beste bent, maar meer om het feit dat je er zo mee te koop loopt.

Als je continue er mee te koop loopt dat je het mooiste stadion hebt, ben je dus niet arrogant?
Als je vindt dat je een sterrenploeg hebt, is dat dan niet arrogant?
Als je continue calimero gedrag vertoont, is dat dan niet arrogant?

Juist.

Rampestamper schreef:
Ik betwijfel of ze wel terecht op nummer 1 staan. Vind het rechtssysteem in het Nederlandse voetbal zo lek als een mandje, en het is vaak zat gebeurd dat dit goals heeft gekost of juist in goals resulteerde.

Als het rechtsysteem goed zou zijn, zou Ajax al nagenoeg kampioen zijn en zou het minimaal 7 punten los staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:39 

Chukkels schreef:

Mjoah, ik moet je gelijk geven, ze hebben het met dat wel hoog in hun bol gehad ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:45 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als je continue er mee te koop loopt dat je het mooiste stadion hebt, ben je dus niet arrogant?
Als je vindt dat je een sterrenploeg hebt, is dat dan niet arrogant?
Als je continue calimero gedrag vertoont, is dat dan niet arrogant?

Juist.

In Nederland kan ik ook geen mooier stadion vinden als de Kuip, zou ook niet willen dat er een nieuwe komt, maar dat is een ander hoofdstuk...
Zijn de verwijten over "sterrenploeg" en "calimero gedrag" niet een beetje tegenstrijdig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:10 

Rampestamper schreef:
In Nederland kan ik ook geen mooier stadion vinden als de Kuip

Poe poe, wat een arrogantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:15 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Rampestamper schreef:
In Nederland kan ik ook geen mooier stadion vinden als de Kuip

Poe poe, wat een arrogantie
kuip is wel het mooiste woa
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:19 

Wat een arrogante nuchterheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:56 

Hardtraxx Addict

Tsjah, de Kuip is nou eenmaal het mooiste en meest sfeervolle stadion in Nederland. Denk niet dat dat te ontkennen valt?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:00 

Hardtraxx Crew

Dream Chaser schreef:
Tsjah, de Kuip is nou eenmaal het mooiste en meest sfeervolle stadion in Nederland. Denk niet dat dat te ontkennen valt?? :)

Zondag wel ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:

Hoezo niet? Ik vind het een lelijk oud vervallen ding. Dat er sfeer in is, dat zal best. Maar dat is er ook in de Arena. Ik hou van modern en dat is het Stadion Feyenoord totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Ach, misschien moeten mensen nog maar eens de wedstrijd Ajax - Twente kijken, die van vorig jaar.. Geloof dat de ArenA bijna afgebroken werd toen! Godskanonne wat een sfeer, heb later de beelden terug gekeken :P , stond zelf op het Museumplein toentertijd. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ach, misschien moeten mensen nog maar eens de wedstrijd Ajax - Twente kijken, die van vorig jaar.. Geloof dat de ArenA bijna afgebroken werd toen! Godskanonne wat een sfeer, heb later de beelden terug gekeken :P , stond zelf op het Museumplein toentertijd. :worship:

De afgelopen 4 thuiswedstrijden liegen er ook niet om. Dat was ook gruwelijk vette sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

Had er wel geluk mee, dat we echt op het museumplein stonden te kijken, bij zo'n cafétje naast de letters IAmsterdam, na de wedstrijd als een gek richting de huldiging! Stonden echt zo goed als vooraan, stonden nog geen 10 mensen rijen voor ons zeg maar :P . Wat een dag was dat zeg! :worship:
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic