Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ach, misschien moeten mensen nog maar eens de wedstrijd Ajax - Twente kijken, die van vorig jaar.. Geloof dat de ArenA bijna afgebroken werd toen! Godskanonne wat een sfeer, heb later de beelden terug gekeken :P , stond zelf op het Museumplein toentertijd. :worship:

In één van die filmpjes zie je ook hoe theo janssen helemaal de tering wordt ingescholden. :P paar weken later huppelde hij rond in de ArenA in het wit-rood-wit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:14 

Hardtraxx Elite

In de Arena is er ook altijd een goeie sfeer, dat zou iedereen moeten zien. De Kuip is echt een voetbalstadion, op een stadion hoort geen dak, daarom baal ik ook dat ze die op het nieuwe Feyenoord stadion wel willen gaan bouwen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:20 

Rampestamper schreef:
In de Arena is er ook altijd een goeie sfeer, dat zou iedereen moeten zien. De Kuip is echt een voetbalstadion, op een stadion hoort geen dak, daarom baal ik ook dat ze die op het nieuwe Feyenoord stadion wel willen gaan bouwen..

Q-Dance, B2S, pak je kans :D Nog een evenementenhal erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:

Daar zijn de meningen over verdeeld. We leven niet meer in het stenen tijdperk. Moet er dan ook maar geen doellijntechnologie ingesteld worden? We gaan met de tijd mee en om perfectie te kunnen nastreven moet je de best mogelijke omstandigheden creëren. Als dat is door een modern(er) stadion, so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

+ De fifa staat toch voor Fair Play, in het breedste zin van het woord >.< ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Had er wel geluk mee, dat we echt op het museumplein stonden te kijken, bij zo'n cafétje naast de letters IAmsterdam, na de wedstrijd als een gek richting de huldiging! Stonden echt zo goed als vooraan, stonden nog geen 10 mensen rijen voor ons zeg maar :P . Wat een dag was dat zeg! :worship:

Idd die avond ervoor xxlerator fusion gehad, 1 uur slaap toen Ajax en museumplein :yay: heerlijke dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:57 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Ruubiie schreef:
Had er wel geluk mee, dat we echt op het museumplein stonden te kijken, bij zo'n cafétje naast de letters IAmsterdam, na de wedstrijd als een gek richting de huldiging! Stonden echt zo goed als vooraan, stonden nog geen 10 mensen rijen voor ons zeg maar :P . Wat een dag was dat zeg! :worship:

Idd die avond ervoor xxlerator fusion gehad, 1 uur slaap toen Ajax en museumplein :yay: heerlijke dag

Whahah valt toch nog wel mee.. Laatst na XXlerator RAW in 1 keer door gegaan naar Feyenoord - Ajax, daarna een halve middag staan falen om van de parkeergarage weg te komen en toen ik thuis kwam moest ik meteen door naar het etentje van me werk.. Heb me nog nooit zo'n zombie gevoeld.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Twente wordt een topclub:
Mihaylov zou de vriendin van Brama gedaan hebben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Ik was in de ArenA, wat was dat tering vet ey! :D
Heb 90 minuten op me stoel gestaan, voordat je je vak inliep hing er ook een papier met 3 sterren erop en een paar van die regels met sfeer acties, fucking vet! :thumbup:
3 treinen moeten wachten om van ArenA richting museumplein te gaan, en elke trein ging op en neer weg, was echt te bruut voor woorden!
15-05-2011 wat een prachtige dag! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:01 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:

:lol: Let the soaps begin! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:32 

Hardtraxxer

hahahaha ajax :lol: :lol: :lol:
wat vinden ze zichzelf toch weer goed zoals altijd
In de arena hangt al jarenlang een kutsfeer, tis even 4 wedstrijden wat beter en t begint weer arrogant te praten
TUUUUUURLIJK hangt er een gruwelijke sfeer als je kampioen wordt, zijn jullie daar trots op? stelletje knakkers.
En de huldiging was 1 grote mislukking vorig jaar in amsterdam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

J.orisss schreef:
In de arena hangt al jarenlang een kutsfeer, tis even 4 wedstrijden wat beter en t begint weer arrogant te praten
TUUUUUURLIJK hangt er een gruwelijke sfeer als je kampioen wordt, zijn jullie daar trots op? stelletje knakkers.

de frustraties zitten diep he? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

J.orisss schreef:

Is je . toets een beetje stuk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:45 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Parvuz schreef:

:lol: Let the soaps begin! :cool:

http://www.spreekverbod.nl/2012/04/dit-is-paulien-vriendin-van-wout-brama/

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

J.orisss schreef:

Wat ben jij voor een knuppel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:48 

Hardtraxx Crew

J.orisss schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:51 

Hardtraxx Elite

Deze beste man spreekt wijze woorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:00 

Wat een klaproos
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

J.orisss schreef:

ben jij ooit wel is in de ArenA geweest? zo ja, hoevaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

wat een zwaar leven hebben die ajax bashers toch :lol:

niet alleen hun eigen club in de gaten houden maar ook ajax :D vervolgens laten ze hun eigen club links liggen en bemoeien ze zich alleen maar met ajax :D

en waar gaat t over....ja de sfeer is niet goed :')

praat gewoon over fokking voetbal en je eigen club
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:08 

^ amen to that
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:14 

Hardtraxx Elite

Ik kijk eigenlijk nooit naar Ajax, omdat ik er op de een of andere manier een gruwelijke afkeer tegen heb. Bash er verder ook nooit over, moet er gewoon niks van hebben ;)
Ieder zijn club he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ik kijk eigenlijk nooit naar Ajax, omdat ik er op de een of andere manier een gruwelijke afkeer tegen heb. Bash er verder ook nooit over, moet er gewoon niks van hebben ;)
Ieder zijn club he

dan ben je echt 1 van de weinige die zich niet met ajax bemoeit :D

goed bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:30 

Hardtraxx Elite

Luister, ik moedig ze altijd aan in Europees verband en kijk alleen als het ook echt een interessante wedstrijd was. Ik ga niet overal lopen roepen wat ik van Ajax vind. Supporters van clubs zouden elkaar eens wat meer moeten respecteren en "gunnen". Als jullie dit jaar kampioen worden, zijn jullie de beste en niemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Luister, ik moedig ze altijd aan in Europees verband en kijk alleen als het ook echt een interessante wedstrijd was. Ik ga niet overal lopen roepen wat ik van Ajax vind. Supporters van clubs zouden elkaar eens wat meer moeten respecteren en "gunnen". Als jullie dit jaar kampioen worden, zijn jullie de beste en niemand anders.

dus dat.
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic