Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ruubiie wrote:Ach, misschien moeten mensen nog maar eens de wedstrijd Ajax - Twente kijken, die van vorig jaar.. Geloof dat de ArenA bijna afgebroken werd toen! Godskanonne wat een sfeer, heb later de beelden terug gekeken :P , stond zelf op het Museumplein toentertijd. :worship:
In één van die filmpjes zie je ook hoe theo janssen helemaal de tering wordt ingescholden. :P paar weken later huppelde hij rond in de ArenA in het wit-rood-wit. :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
In de Arena is er ook altijd een goeie sfeer, dat zou iedereen moeten zien. De Kuip is echt een voetbalstadion, op een stadion hoort geen dak, daarom baal ik ook dat ze die op het nieuwe Feyenoord stadion wel willen gaan bouwen..
A
Rampestamper wrote:In de Arena is er ook altijd een goeie sfeer, dat zou iedereen moeten zien. De Kuip is echt een voetbalstadion, op een stadion hoort geen dak, daarom baal ik ook dat ze die op het nieuwe Feyenoord stadion wel willen gaan bouwen..
Q-Dance, B2S, pak je kans :D Nog een evenementenhal erbij :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Rampestamper wrote:In de Arena is er ook altijd een goeie sfeer, dat zou iedereen moeten zien. De Kuip is echt een voetbalstadion, op een stadion hoort geen dak, daarom baal ik ook dat ze die op het nieuwe Feyenoord stadion wel willen gaan bouwen..
Daar zijn de meningen over verdeeld. We leven niet meer in het stenen tijdperk. Moet er dan ook maar geen doellijntechnologie ingesteld worden? We gaan met de tijd mee en om perfectie te kunnen nastreven moet je de best mogelijke omstandigheden creëren. Als dat is door een modern(er) stadion, so be it.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
+ De fifa staat toch voor Fair Play, in het breedste zin van het woord >.< ?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ruubiie wrote:Had er wel geluk mee, dat we echt op het museumplein stonden te kijken, bij zo'n cafétje naast de letters IAmsterdam, na de wedstrijd als een gek richting de huldiging! Stonden echt zo goed als vooraan, stonden nog geen 10 mensen rijen voor ons zeg maar :P . Wat een dag was dat zeg! :worship:
Idd die avond ervoor xxlerator fusion gehad, 1 uur slaap toen Ajax en museumplein :yay: heerlijke dag
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Hoofdcoach wrote:
Ruubiie wrote:Had er wel geluk mee, dat we echt op het museumplein stonden te kijken, bij zo'n cafétje naast de letters IAmsterdam, na de wedstrijd als een gek richting de huldiging! Stonden echt zo goed als vooraan, stonden nog geen 10 mensen rijen voor ons zeg maar :P . Wat een dag was dat zeg! :worship:
Idd die avond ervoor xxlerator fusion gehad, 1 uur slaap toen Ajax en museumplein :yay: heerlijke dag
Whahah valt toch nog wel mee.. Laatst na XXlerator RAW in 1 keer door gegaan naar Feyenoord - Ajax, daarna een halve middag staan falen om van de parkeergarage weg te komen en toen ik thuis kwam moest ik meteen door naar het etentje van me werk.. Heb me nog nooit zo'n zombie gevoeld.. :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Twente wordt een topclub:
Mihaylov zou de vriendin van Brama gedaan hebben. :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik was in de ArenA, wat was dat tering vet ey! :D
Heb 90 minuten op me stoel gestaan, voordat je je vak inliep hing er ook een papier met 3 sterren erop en een paar van die regels met sfeer acties, fucking vet! :thumbup:
3 treinen moeten wachten om van ArenA richting museumplein te gaan, en elke trein ging op en neer weg, was echt te bruut voor woorden!
15-05-2011 wat een prachtige dag! :loving:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:Twente wordt een topclub:
:lol: Let the soaps begin! :cool:
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
hahahaha ajax :lol: :lol: :lol:
wat vinden ze zichzelf toch weer goed zoals altijd
In de arena hangt al jarenlang een kutsfeer, tis even 4 wedstrijden wat beter en t begint weer arrogant te praten
TUUUUUURLIJK hangt er een gruwelijke sfeer als je kampioen wordt, zijn jullie daar trots op? stelletje knakkers.
En de huldiging was 1 grote mislukking vorig jaar in amsterdam :lol:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
J.orisss wrote:hahahaha ajax :lol: :lol: :lol:
In de arena hangt al jarenlang een kutsfeer, tis even 4 wedstrijden wat beter en t begint weer arrogant te praten
TUUUUUURLIJK hangt er een gruwelijke sfeer als je kampioen wordt, zijn jullie daar trots op? stelletje knakkers.
de frustraties zitten diep he? :aww:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Is je . toets een beetje stuk? :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Zenda wrote:
Parvuz wrote:Twente wordt een topclub:
:lol: Let the soaps begin! :cool:
http://www.spreekverbod.nl/2012/04/dit- ... out-brama/

xd
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Wat ben jij voor een knuppel? :lol:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
:worship:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Deze beste man spreekt wijze woorden!
A
Wat een klaproos
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ben jij ooit wel is in de ArenA geweest? zo ja, hoevaak?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wat een zwaar leven hebben die ajax bashers toch :lol:

niet alleen hun eigen club in de gaten houden maar ook ajax :D vervolgens laten ze hun eigen club links liggen en bemoeien ze zich alleen maar met ajax :D

en waar gaat t over....ja de sfeer is niet goed :')

praat gewoon over fokking voetbal en je eigen club
A
^ amen to that
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Ik kijk eigenlijk nooit naar Ajax, omdat ik er op de een of andere manier een gruwelijke afkeer tegen heb. Bash er verder ook nooit over, moet er gewoon niks van hebben ;)
Ieder zijn club he
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
The Indicator wrote:Ik kijk eigenlijk nooit naar Ajax, omdat ik er op de een of andere manier een gruwelijke afkeer tegen heb. Bash er verder ook nooit over, moet er gewoon niks van hebben ;)
Ieder zijn club he

dan ben je echt 1 van de weinige die zich niet met ajax bemoeit :D

goed bezig :P
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Luister, ik moedig ze altijd aan in Europees verband en kijk alleen als het ook echt een interessante wedstrijd was. Ik ga niet overal lopen roepen wat ik van Ajax vind. Supporters van clubs zouden elkaar eens wat meer moeten respecteren en "gunnen". Als jullie dit jaar kampioen worden, zijn jullie de beste en niemand anders.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
The Indicator wrote:Luister, ik moedig ze altijd aan in Europees verband en kijk alleen als het ook echt een interessante wedstrijd was. Ik ga niet overal lopen roepen wat ik van Ajax vind. Supporters van clubs zouden elkaar eens wat meer moeten respecteren en "gunnen". Als jullie dit jaar kampioen worden, zijn jullie de beste en niemand anders.
dus dat.