Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wordt echt een leuke ontknoping :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Heerenveen wint volgende week van Ajax en Twente wint van AZ. PSV en Feyenoord doen hun ding.

Met 5 wedstrijden te gaan staan er 6 clubs op 1 punt van elkaar :') Knotsgek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 21:10 

Hardtraxx Crew

PSV was niet veel gister, maar wel de overwinning binnen gehaald. De rest heb ik niks van gezien. Wordt wel een leuke ontknoping denk ik, want er komen ook nog wel een aantal leuke wedstrijden aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 22:24 

Lucky Ajax weer :/ Zag je hoe lucky die goals vielen? Ongelooflijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

Ik durf studio voetbal gewoon niet aan te zetten want ik weet nu al hoe die hele aflevering gaat worden.
Ajax , ajax, ajax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

Gaat vooral over AZ nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

We zijn er alweer klaar voor

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Btw Anita speelt echt goed laatste tijd. Veruit 1 van de betere spelers ik snap echt niks van die wissel..
Haha Alex :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:07 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
We zijn er alweer klaar voor

Afbeelding

Hoe ironisch is het dat je die foto op 1 april post..... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

en nu is het 2 april en we zijn er nog steeds klaar voor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:26 

Hardtraxx Elite

Geloof ik best. Jullie staan (logischerwijs) op de meest gunstige plek, en ik denk ook dat jullie het beste met de spanning om kunnen gaan wat de top 6 betreft. Over moeilijkeheidgraden in speelschema's ga ik het niet hebben, Ajax zal wel weer 100 engeltjes op elke schouder hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:26 

Aan het typen...

Dat dacht PSV een tijdje terug ook, totdat ze kansloos van Twente verloren, toen was Twente ineens de favoriet en toen die 4 wedstrijden achter elkaar slecht presteerden, waren AZ en Ajax weer de kanshebbers. Vooruit lopen op de zaken is een beetje zinloos met 6 ploegen zo dicht bij elkaar. Elke wedstrijd kan nu fataal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Geloof ik best. Jullie staan (logischerwijs) op de meest gunstige plek, en ik denk ook dat jullie het beste met de spanning om kunnen gaan wat de top 6 betreft. Over moeilijkeheidgraden in speelschema's ga ik het niet hebben, Ajax zal wel weer 100 engeltjes op elke schouder hebben.

Precies Vermeer zal wel geen zaad meer over hebben zoveel engeltjes moet hij gegeven hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

Volgende week woensdag is beslissend voor het seizoen. Mocht Ajax winnen in Heerenveen is het zo goed als kampioen. Dan mag Ajax minimaal 1x verliezen. Ik verwacht echter dat Ajax één of twee wedstrijden voor het einde kampioen wordt. Het gaat lang niet zo spannend worden als iedereen denkt. Ajax is gewoon te goed voor de rest. Ze zijn het minst vermoeid van iedereen en dat in combinatie met kwaliteit zal de doorslag geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:47 

mrazura schreef:
Rampestamper schreef:

Precies Vermeer zal wel geen zaad meer over hebben zoveel engeltjes moet hij gegeven hebben.

Uhuh, lucky Ajax altijd. En gewoon kampioen worden hè, sjonge jonge *huilliehuillie*
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:05 

Aan het typen...

Chukkels schreef:
Volgende week woensdag is beslissend voor het seizoen. Mocht Ajax winnen in Heerenveen is het zo goed als kampioen. Dan mag Ajax minimaal 1x verliezen. Ik verwacht echter dat Ajax één of twee wedstrijden voor het einde kampioen wordt. Het gaat lang niet zo spannend worden als iedereen denkt. Ajax is gewoon te goed voor de rest. Ze zijn het minst vermoeid van iedereen en dat in combinatie met kwaliteit zal de doorslag geven.

Als Twente van Ajax wint, wat best mogelijk is thuis, dan staan ze gelijk en als ze met 2 doelpunten verschil winnen is het doelsaldo ook weer gelijk (op basis van het doelsaldo nu). Of als AZ niets meer verliest, zijn ze Ajax ook voorbij. Dus ook Ajax mag niet verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Chukkels schreef:

Als Twente van Ajax wint, wat best mogelijk is thuis, dan staan ze gelijk en als ze met 2 doelpunten verschil winnen is het doelsaldo ook weer gelijk (op basis van het doelsaldo nu). Of als AZ niets meer verliest, zijn ze Ajax ook voorbij. Dus ook Ajax mag niet verliezen.

Maar dat zie ik dus niet gebeuren. AZ wint niet alles en Twente wint ook niet alles. Verder zal Ajax het doelsaldo nog wel verder opschroeven, gezien het feit dat Ajax een makkelijk programma heeft in thuiswedstrijden. Twente - Ajax is pas in de 32e speelronde. Dan zijn de kaarten al wel goed genoeg geschud neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:17 

Ajax moet gewoon alles winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Prachtig die arrogante ajax supporters. :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Wat is er arrogant aan? Het is gewoon vertrouwen hebben. Of heb jij zo'n plaat voor je kop dat je niet ziet dat Ajax de wedstrijden het makkelijkst wint van de top 6 de afgelopen weken en het fitst ogen?

Donateur

En uiteindelijk wint Heerenveen :cool:

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
En uiteindelijk wint Heerenveen :cool:

We shall see next week Wednesday ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:22 

Hardtraxx Elite

Denk dat je iets te makkelijk over denkt. Denk niet dat alle wedstrijden even makkelijk worden voor Ajax ook het rechterrijdje kunnen sterk uit de hoek komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:22 

Ramirez schreef:

Lucky Ajax
Arrogant Ajax
Studio Ajax
Onverdiend Ajax

Prachtig die jaloerse -club- supporters. :worship: :lol:

Btw, als het van de laatste wedstrijd af moet hangen, dan kan Vitesse het ons nog wel eens aardig moeilijk maken.. Ik ga er wel naartoe, en mochten we in Arnhem kampioen worden, meteen met de trein naar Damsko :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

in 2021 4e ster! :loving:
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic