tot 2014 genieten van Rene van der Gijp over Manolev.Project 141 wrote:Voor de mensen die het nog niet gehoord hadden, optie in Manolev zijn contract is gelicht, we kunnen nog tot 2014 genieten
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Manolev en die marokkaan tot 2014 gelicht.... Wie moeten nog contract lichting krijgen?
Zijn ook bezig met DepayChris Two wrote:Manolev en die marokkaan tot 2014 gelicht.... Wie moeten nog contract lichting krijgen?
vanavond naar fortuna sittard jonge! #omdat_het_kan
Last edited by Donkey controller on 30 Mar 2012 18:24, edited 1 time in total.
Donkey controller wrote:#omdat_het_kan
Hoe kun je daar nou van genieten. Stiekem denk ik op zulke momenten: daar had ik ook kunnen staan als ik wedstrijdfit zou zijnProject 141 wrote:Voor de mensen die het nog niet gehoord hadden, optie in Manolev zijn contract is gelicht, we kunnen nog tot 2014 genieten
-
C
Welke 15 jarige, vuilniszakjas en uggs dragende, witte blackberry pingende, mooiboy zit hier achter?Donkey controller wrote:vanavond naar fortuna sittard jonge! #omdat_het_kan
Trouwens dit is niet het jupiler league topic?
Wat is het toch vervelend om een Ajax-speler te zijn. Rijden in een gratis mercedes, gratis spulletjes en je bent een character in een game. Ik ga ook maar is tegen een balletje aan trappen.De selectie van Ajax werd vrijdagmiddag na de training verrast door sponsor Sony. De Ajacieden kregen uit handen van communicatie-directeur Bart Panman fraaie camera's en hoofdtelefoons overhandigd.
-
A
Die kampioenschapshorloges dan...oostzaner wrote:Wat is het toch vervelend om een Ajax-speler te zijn. Rijden in een gratis mercedes, gratis spulletjes en je bent een character in een game. Ik ga ook maar is tegen een balletje aan trappen.De selectie van Ajax werd vrijdagmiddag na de training verrast door sponsor Sony. De Ajacieden kregen uit handen van communicatie-directeur Bart Panman fraaie camera's en hoofdtelefoons overhandigd.
Wat moet je met een dik salaris als je alles gratis krijgt.oostzaner wrote:Wat is het toch vervelend om een Ajax-speler te zijn. Rijden in een gratis mercedes, gratis spulletjes en je bent een character in een game. Ik ga ook maar is tegen een balletje aan trappen.De selectie van Ajax werd vrijdagmiddag na de training verrast door sponsor Sony. De Ajacieden kregen uit handen van communicatie-directeur Bart Panman fraaie camera's en hoofdtelefoons overhandigd.
kom maar hier henne dan zie je wie er achter zit johChris Two wrote:Welke 15 jarige, vuilniszakjas en uggs dragende, witte blackberry pingende, mooiboy zit hier achter?Donkey controller wrote:vanavond naar fortuna sittard jonge! #omdat_het_kan
Kunnen jullie eens ophouden met continu op elkaar reageren om elkaar belachelijk te maken en gewoon over voetbal praten? Daar hoeft al dit soort gedrag echt niet bij te horen.
Niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt. Ik ben er dus ook wel even klaar mee.
Niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt. Ik ben er dus ook wel even klaar mee.
Goeie sig mattie.Donkey controller wrote:kom maar hier henne dan zie je wie er achter zit johChris Two wrote:Welke 15 jarige, vuilniszakjas en uggs dragende, witte blackberry pingende, mooiboy zit hier achter?Donkey controller wrote:vanavond naar fortuna sittard jonge! #omdat_het_kan
6e overwinning op rij
14 wedstrijden op rij ongeslagen, alleen bovenaan in de periode

Zometeen de Derby van het Noorden : FC Groningen - SC Heerenveen. Groningen mist erg veel spelers, ik hoor net dat van Dijk ook niet mee kan doen
. Hopen op het beste
.
-
C
Valt me wel op, nu wint PSV na een barslechte wedstrijd (toch 2-0). Geen reacties hier.
Maar genoeg: Gomes in Stadion, flink toegezongen, leuk allemaal, maar waarom in hemelsnaam tijdens de wedstrijd :|
Maar genoeg: Gomes in Stadion, flink toegezongen, leuk allemaal, maar waarom in hemelsnaam tijdens de wedstrijd :|
Vond ik ook al raar ja, maar ach, anders was iedereen al naar huisChris Two wrote: Maar genoeg: Gomes in Stadion, flink toegezongen, leuk allemaal, maar waarom in hemelsnaam tijdens de wedstrijd :|
-
A
Grootste schiettent van Nederland 
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Dat ging lekker in Amsterdam
, hopen dat Vitesse wint 
Ja heracles ging daar even vol voor de winstAlmighty wrote:Grootste schiettent van Nederland
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hoppa, 31e titel is dichtbij