Gaat ook beide kanten op...hadden jullie hem tegen gehad, dan was het ook geen echte penalty.AniThing wrote:ik kan begrijpen dat psv fans daar niks in zagenJEFSKIII wrote:Gister op me werk ook daar is meerendeels iedereen voor PSV, en ook daar zaten erbij die de scheids weer de schuld gaven.
in 1ste instantie zag ik ook niks in die duik maar er was gewoon sprake van pootje haken
en ach andersom hadden ze ook gezegt dat t een penalty zou zijn
maar omdat ze m nu tegen krijgen is het ineens de schuld van de scheids
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Penalty of geen Penalty, Ajax had dan nog steeds met 1-0 voor gestaan en PSV had niet echt de 'kracht' om het gelijk te maken of te winnen 
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
inderdaad.patrickjeb wrote:Penalty of geen Penalty, Ajax had dan nog steeds met 1-0 voor gestaan en PSV had niet echt de 'kracht' om het gelijk te maken of te winnen
en die goal van aissati was dik verdiend
Ajax speelde beter voetbal dus verdiend gewonnen
punt uit
nee ik ben geen ajax fan
nee ik ben geen ajax fan
Epic Oostzaner over de Kuthageneze ploeg wrote:Dit is wel de laatste club die een eigen topic verdient....
@ oostzaner
ga je ook wel eens naar wedstrijden? of blijft het bij teletekst supporter?
Ik ga met enige regelmaat naar een wedstrijd ja.Donkey controller wrote:@ oostzaner![]()
en toch wel mooi dat je een beetje stoer gaat doen met je avatar terwijl de laatste wedstrijd toch wel 0-2 werd in het voordeel van Ajax.
kids vak ?oostzaner wrote:Ik ga met enige regelmaat naar een wedstrijd ja.Donkey controller wrote:@ oostzaner![]()
Last edited by Donkey controller on 30 Mar 2012 12:28, edited 1 time in total.
eerste ring vlakbij de middenlijn.Donkey controller wrote:kids vakoostzaner wrote:Ik ga met enige regelmaat naar een wedstrijd ja.Donkey controller wrote:@ oostzaner![]()
-
C
Pff, ik baal ervan dat ik mijn seizoenskaart heb op moeten zeggen van PSV... Oost hing altijd een goed sfeertje..
Tis wel goedkoper nu ik sommige wedstrijden volg via Ere. Live
-
A
beetje kansloos eigenlijkChukkels wrote:Epic Oostzaner over de Kuthageneze ploeg wrote:Dit is wel de laatste club die een eigen topic verdient....
iddAnonymous wrote:beetje kansloos eigenlijkChukkels wrote:Epic Oostzaner over de Kuthageneze ploeg wrote:Dit is wel de laatste club die een eigen topic verdient....
PSV en goede sfeer past nou echt niet in één zin.Chris Two wrote:Pff, ik baal ervan dat ik mijn seizoenskaart heb op moeten zeggen van PSV... Oost hing altijd een goed sfeertje..
-
C
Haha, ik herinner me nog mooie wedstrijden zo rond het kampioenschap... tijdje geleden alweer... (jammer genoeg)Chukkels wrote:PSV en goede sfeer past nou echt niet in één zin.Chris Two wrote:Pff, ik baal ervan dat ik mijn seizoenskaart heb op moeten zeggen van PSV... Oost hing altijd een goed sfeertje..
Laf, omdat? Zie jij hier ergens een Ajax-topic? Beetje logisch dat jou topic voor een andere club dan dicht gaat.Donkey controller wrote:iddlaffe 020ers
Volwassen opmerkingDonkey controller wrote:kids vak?
Waar kun je dat nog wel zeggen dan, behalve de kleine clubjes in NL?Chukkels wrote:PSV en goede sfeer past nou echt niet in één zin.Chris Two wrote:Pff, ik baal ervan dat ik mijn seizoenskaart heb op moeten zeggen van PSV... Oost hing altijd een goed sfeertje..
Ajax is ook bovenal kutvolk.
hmm van de 18 clubs in nederland hebben er 16 wat tegen 020, logisch dat dat topic dan niet komt joh hahapatrickjeb wrote:Laf, omdat? Zie jij hier ergens een Ajax-topic? Beetje logisch dat jou topic voor een andere club dan dicht gaat.Donkey controller wrote:iddlaffe 020ers
Klaarblijkelijk niet de laatste wedstrijden gezien.Daveytl wrote:Waar kun je dat nog wel zeggen dan, behalve de kleine clubjes in NL?Chukkels wrote:PSV en goede sfeer past nou echt niet in één zin.Chris Two wrote:Pff, ik baal ervan dat ik mijn seizoenskaart heb op moeten zeggen van PSV... Oost hing altijd een goed sfeertje..
Ajax is ook bovenal kutvolk.
-
C
Niet slachtoffer gaan spelen, elk club topic zou dicht gaan. Maakt niet uit of je nou ado, heerenveen of psv'r bentDonkey controller wrote:hmm van de 18 clubs in nederland hebben er 16 wat tegen 020, logisch dat dat topic dan niet komt joh hahapatrickjeb wrote:Laf, omdat? Zie jij hier ergens een Ajax-topic? Beetje logisch dat jou topic voor een andere club dan dicht gaat.Donkey controller wrote:iddlaffe 020ers
De keren dat ik er geweest ben schaamde ik me voor mijn mede Ajax-supporters.
Vond het echt vreselijk daar. Kutsfeer, kutmensen, agressie overal (vooral onderling).
Vond het echt vreselijk daar. Kutsfeer, kutmensen, agressie overal (vooral onderling).
Hahaha heerlijk man die haat tegen Den Haag
.
Ik nodig jullie en dan vooral Chukkels uit om een keertje mee te gaan
Vergeet wel je aansteker niet
Wanneer was dat dan? Want de afgelopen tijd is de sfeer juist uitmuntend en kan het zeker als één van de beste van het land worden beschouwd. Zelfs tegen RKC was het gewoon één groot oorgasme.Daveytl wrote:De keren dat ik er geweest ben schaamde ik me voor mijn mede Ajax-supporters.
Ik ben niet zo zielig om een vuurwerkbom af te steken in een vak met kinderenHooli wrote:Hahaha heerlijk man die haat tegen Den Haag.
Last edited by Chukkels on 30 Mar 2012 12:45, edited 1 time in total.