Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
De keren dat ik er geweest ben schaamde ik me voor mijn mede Ajax-supporters.
Vond het echt vreselijk daar. Kutsfeer, kutmensen, agressie overal (vooral onderling).

Wanneer was dat dan? Want de afgelopen tijd is de sfeer juist uitmuntend en kan het zeker als één van de beste van het land worden beschouwd. Zelfs tegen RKC was het gewoon één groot oorgasme.

Laatste keer was tegen NAC (2-2 in de laatste minuten terwijl het 2-0 stond).
Hele wedstrijd was de sfeer al belabberd. Mensen die zeiken op elkaar, als je moet pissen laten ze je er niet langs en zo :sick:
Na de wedstrijd was het al helemaal erg toen mensen elkaar nog gingen bespugen/ slaan in ons vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

Wtf dat heb ik echt nog nooit meegemaakt en ja pissen kan je in de rust of na de wedstrijd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:53 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
Hahaha heerlijk man die haat tegen Den Haag :lol: .
Ik nodig jullie en dan vooral Chukkels uit om een keertje mee te gaan :)

Vergeet wel je aansteker niet :P

haha idioot.. volgend jaar maar naar den haag komen dan, dan mogen die supporters weer mee.. :aww:

ajax is een heren club.. met hun wesley die de keeper van az aanviel.. en al zijn ajax vriendjes naaide hem er ook nog aan :lol: ' in de steek gelaten door zijn ajax vriendjes' :aww:

en nou kap ik met die eindeloze discussies via INTERNET :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

Donkey controller schreef:
hmm van de 18 clubs in nederland hebben er 16 wat tegen 020, logisch dat dat topic dan niet komt joh haha

Er is ook geen Feyenoord, PSV, AZ, FC Twente of ook maar 1 topic bedoeld voor een club en er zitten aardig wat Ajax-supporters hier (Waaronder 1 of meerdere mods). Het ligt echt niet eraan of 'Iedereen tegen 020 is', want tja, wie is er nou niet jaloers op de beste ^^ Kom maar op met die reacties :'D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:55 

Hooli schreef:

haha idioot

Wie ben jij eigenlijk? hoor jij niet thuis in releases sectie ofzo? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:59 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:

haha idioot.. volgend jaar maar naar den haag komen dan, dan mogen die supporters weer mee.. :aww:

Reken maar van niet, zie het nooit meer gebeuren. Is maar beter joh.
Dit jaar zou het weer mogen namelijk en beide clubs waren het eens om het weer te proberen, zelfde de KNVB en politie Amsterdam wou weer supporters toestaan.
Alleen politie Haaglanden houdt alles tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:05 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
Reken maar van niet, zie het nooit meer gebeuren. Is maar beter joh.
Dit jaar zou het weer mogen namelijk en beide clubs waren het eens om het weer te proberen, zelfde de KNVB en politie Amsterdam wou weer supporters toestaan.
Alleen politie Haaglanden houdt alles tegen.

Hmm.. we hadden 5 jaar geleden een 5 jarig verbod.. dus ben benieuwd.. die knvb maffia daarzo,
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:07 

Hardtraxx Addict

leer lezen vriend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:08 

Iets met vooroordelen hebben :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:08 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
leer lezen vriend xd

vind het niet gek.. als die gaste uit 020 komen dan word er geknokt.. gegarendeerd.. groote kans dat de 010 supporters ook nog na den haag komen.. is altijd al geweest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Je hebt dus gewoon een afkeer voor ajax, hoe komt dat zo? Het verliezen zat? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:21 

Hardtraxx Crew

Jongens, kan het onderhand niet eens klaar zijn met de eindeloze discussie over welke club kut is en welke veel beter enz enz. >.<

Die discussie kan eindeloos voortduren, omdat toch niemand toe gaat geven. Zeker op internet kan zo'n nutteloze discussie zonder argumenten eindeloos voortduren zonder dat er een goede conclusie te trekken is. Iedereen zit met oogkleppen op de club waar hij/zij fan van is de hemel in te prijzen, waardoor de rest automatisch kut is. De enige manier om echt achter de sfeer te komen, is naar een wedstrijd gaan. En zelfs dan verschilt het natuurlijk per wedstrijd.

Als mensen nu eens zouden stoppen met het haten op andere clubs, en gewoon samen proberen te zorgen voor een goede sfeer bij wedstrijden, dan zou iedereen daar baat bij hebben...

Hehe, dat lucht op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:22 

alles kut enter
alles kut enter
alles kut enter
aaaaah heerlijk
alles kut enter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:22 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Je hebt dus gewoon een afkeer voor ajax, hoe komt dat zo? Het verliezen zat? :whistle:

ik weet niet of je verstand van voetbal hebt.. maar als je dat echt heb.. dan weetje ook dat Den haag & ajax.. altijd knokke is geweest en altijd vijandelijk is geweest.. IEDERE voetbal liefhebber weet dat.. of we nou 18e staan of anders.. dat zal altijd blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:28 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:

ik weet niet of je verstand van voetbal hebt.. maar als je dat echt heb.. dan weetje ook dat Den haag & ajax.. altijd knokke is geweest en altijd vijandelijk is geweest.. IEDERE voetbal liefhebber weet dat.. of we nou 18e staan of anders.. dat zal altijd blijven :)

Dat heeft niks met voetbal te maken.
Dat zijn de NEP(supporters), kan goed begreipen dat je al normale supporter je daar niet in verdiept en dus ook niet weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

ADO was anders helaas behoorlijk mak de laatste keer tegen Ajax...knokken bij de ploeg zat er niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:32 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
Dat zijn de NEP(supporters), kan goed begreipen dat je al normale supporter je daar niet in verdiept en dus ook niet weet.

pardon? ik een nep supporter? :lol:

@steffnov klopt.. we hadden superveel gebleseerden.. en dn zo een knurft genoemd ALI! die alweer een rode kaart moes hebben.. gouw opbokke met die gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:54 

Hardtraxx Elite

Ik bedoel het over het algemeen, gaat toch nergens over als je gaat vechten om voetball.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

pardon? ik een nep supporter? :lol:

@steffnov klopt.. we hadden superveel gebleseerden..

Ajax ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:55 

Hardtraxxer

tsja.. is een cultuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:56 

Hahaha, de domheid spat ervan af :lol: Ga naar voetbalzone als je beetje de man van de club uit wilt hangen, met je aso den haag :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:57 

Hardtraxxer

:aww: :beer:

waarom zingen de supporters dan van verschillende clubs van.. kanker psv of iets of stink joden.. terwijl ja.. dan moet je dat ook achterwegen halen.. de enigste sportiefste club is az
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:01 

Supporters zingen dat niet.

Maar vind wel harddd enzo man, beetje kut roepen op internet over voetbal jatoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

enigste sportiefste club is az

Bij voorkeur ''enige'' gebruiken. Enigste is het meisje uit de klas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

:aww: :beer:

waarom zingen de supporters dan van verschillende clubs van.. kanker psv of iets of stink joden.. terwijl ja.. dan moet je dat ook achterwegen halen.. de enigste sportiefste club is az

Ten eerste is het enige en ten tweede hier ben ik het niet mee eens. Az heeft een groot afkeer tegen Ajax en dat laten ze maar al te graag zien. ;)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic